Och, ik heb het je al vergeven hoor...quote:Op maandag 6 juni 2011 22:51 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ben op mn handen gaan zittenhad wat goed te maken
We moeten een volautomatisch programma maken... Dat hier meeleest en direct foto's gaat vervangen als er iets verandert... Wel zo handig...quote:
en als t niet lukt, vraag mij, ik weet het ook nietquote:Op maandag 6 juni 2011 22:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En kun je René nog deleten in de OP, thankx.
Ransjih deed het zelfs nog beter....quote:Op maandag 6 juni 2011 22:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En kun je René nog deleten in de OP, thankx.
Laten we dat maar niet doen ......quote:Op maandag 6 juni 2011 22:55 schreef Ransjih het volgende:
[..]
en als t niet lukt, vraag mij, ik weet het ook niet
Daar hoor je volgens mij nooit meer wat van... Alsof ie nooit meegedaan heeft...quote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef Darklight het volgende:
rene is totaal genegeerd in de uitzending
oorlogstrauma van de duitsers is groter dan dat van de nederlanders, das wel duidelijkquote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef Darklight het volgende:
rene is totaal genegeerd in de uitzending
neu... laat Daggy nu maar met Jordan gaan knuffelenquote:
Ja normaal viel ik in slaap door haar monotone stem... nu moest ik mezelf in slaap huilen.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat hebben we wel gemist, he .......
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:14 schreef Darklight het volgende:
[..]
hij heeft nog wat restjes van cosimo in zn haar
Dit wordt weer een lange avond...quote:
Ja die zweefteef zal David's engel wel missen....quote:
ben er nog ff maar bedankt voor de heerlijke avondquote:Op maandag 6 juni 2011 23:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nou, was weer een geniale show, zo hoort het ook dus .....
Zodat het niet helemaal realtime meer is en ze zo tijd creeeren om eventueel in te kunnen grijpen. Voor de streamlocks enzo.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Zodat het niet helemaal realtime meer is en ze zo tijd creeeren om evnetueel in te kunnen grijpen.
Dat met die doorgestreepte geheimen klopt toch ook allemaal? Of moet daar ook nog wat veranderd worden???quote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, mooie update met de dagen erbij, thanks !!
Nee, die had ik de vorige keer aangepast .....quote:Op maandag 6 juni 2011 23:44 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dat met die doorgestreepte geheimen klopt toch ook allemaal? Of moet daar ook nog wat veranderd worden???
OK...quote:Op maandag 6 juni 2011 23:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, die had ik de vorige keer aangepast .....
Dat verbaasd mij ook een beetje. Maar gisteren heeft Rayo David onder hypnose "aan zijn beschermengel voorgesteld"... Die twee begonnen een band te krijgen???quote:Op maandag 6 juni 2011 23:50 schreef snetje het volgende:
dat Cos nu stuk is ...okey ... maar Rayo die maar door blijft janken dat verbaasd me nogal ...
De gieren Daggi en Fabienne cirkelen al om Jordan heen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:05 schreef Osvaldo2 het volgende:
Jordan staat nu na haar terugkomst even sterk in het spel... Zij heeft waardevolle informatie van buiten die de anderen ook willen hebben...
Maar of dat op de langere termijn in haar voordeel is? Kan ook als reden gebruikt worden om haar te nomineren...
Mooi geformuleerd... Dat gaan we de komende dagen vaker zien...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:08 schreef akveor het volgende:
[..]
De gieren Daggi en Fabienne cirkelen al om Jordan heen.
Dat is een goede!!! Volgens de regels zou dat wel moeten!!! Maar of BB daar aan wil, ze hebben haar net weer terug...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Op de chat zojuist, zou Jordan genomineerd zijn omdat haar geheim is geraden ?
Klopt zo staat ze ook in de header op de site: http://www.bigbrother.de/cms/front_content.phpquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Op de chat zojuist, zou Jordan genomineerd zijn omdat haar geheim is geraden ?
Niet dat ze er ooit zou vliegen ......
Het gekke is, ze vroeg er volgens mij net wel naar .......quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dat is een goede!!! Volgens de regels zou dat wel moeten!!! Maar of BB daar aan wil, ze hebben haar net weer terug...
En ook nog, misschien een beetje achterdochtig... Het kan ook zijn dat Jordan met een speciale missie terug is gekomen... Dat zij nu een beetje "de nieuwe mol" is...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Het gekke is, ze vroeg er volgens mij net wel naar .......
Volgens mij alleen bedoeld, om de anderen een beetje het idee te geven, dat ze een kansquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Klopt zo staat ze ook in de header op de site: http://www.bigbrother.de/cms/front_content.php
Nee, ze heeft niet voor niets d'r haar extra geblondeerd..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Volgens mij alleen bedoeld, om de anderen een beetje het idee te geven, dat ze een kans
maakt er ook weer uit te vliegen ........ gaat echter niet gebeuren .....
Ja, ik ook. Maar denk dat ze ook wel een bak geld mee heeft gekregen ....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee, ze heeft niet voor niets d'r haar extra geblondeerd..![]()
Ze houden zich aan de regels en heel slim ze lieten het publiek kiezen dat ze er weer in mocht.
Ik had had al zo'n gevoel dat dit zou gebeuren.
Ja, ik vermaak me ook kostelijk, zeker sinds SST, wat een verademing ....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:40 schreef snetje het volgende:
toch mag ik al dat getrek en gedoe wel in deze BB ... verwacht het onverwachte!!
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar de stream mag nu wel weer terug op Jordan
Damn, krijgen we zijn gezeik weer ....... dacht dat ie al sliep.
[ afbeelding ]
Die kwam ik hier tegen: http://www.bb-friendz.net/news_wp.phpquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Uuuh, hoe kom je hier nou weer aan ??
Danke, maar het is niet Jordan, deze zijn kleiner ....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Die kwam ik hier tegen: http://www.bb-friendz.net/news_wp.php
Jasmin kan beter even rustig aan doen, zoveel vrienden heeft ze al niet...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:13 schreef snetje het volgende:
Jasmin geeft even doodleuk aan dat ze Rayo geen aandacht gaf omdat hij iets te hard heeft gehuild naar haar mening....
der zit weer champagne in ...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:14 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Jasmin kan beter even rustig aan doen, zoveel vrienden heeft ze al niet...
Eigenlijk vind ik dat wel leuk aan haar. Ze gaat lekker onhandig helemaal voor zichzelf.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:14 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Jasmin kan beter even rustig aan doen, zoveel vrienden heeft ze al niet...
Dan is zij inderdaad leuk, open en spontaan... Maar strategisch is het niet... Morgen heeft ze er weer spijt van en gaat ze weer huilen...quote:
quote:Jasmin neemt nog even de zogenaamde op hoge hakken staande koekeloer
ff in de koelkast kijken pose aan...
nu ja .. fijne dromen over de assistente dan maarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:52 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ja, alles bij elkaar was het geen slechte BB avond. David weg en Jordan weer terug. De kaarten zijn opnieuw geschud... Kan nog leuk worden de komende dagen...![]()
Maar ga nokken voor vandaag, heb morgen heel vroeg al een afspraak met die sadistische tandarts van mij...![]()
Ik lees het morgen hier wel... Voor straks, slaap lekker allemaal...
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:41 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ben er weer... OP is weer uptodate...
Heb ik nog wat gemist??? Oh, een hoop tranen zie ik al...
Gelukkig janken ze in de douche, even met de trekker erover en alles is weer droog...
Jordan is buiten geweest en alle geheimen zijn buiten het huis geen geheim.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:24 schreef Ransjih het volgende:
yasmin moet niet rayo belachelijk maken, dan verliest ze punten bij mij
rayo kan overstuur zijn omdat de situatie hem aan iets anders herinnert![]()
en welke info hebben jordan en flo dan waar ze meer mee kunnen?
ben heel benieuwd hoe ze met alles omgaan de komende dagen
en lisa moet niet zo hoog van de toren blazen, die ontsprong net de dans
zou deze bb wel eerlijk zijn met stemmen? heb de indruk van wel en dat ze gewoon erg creatief zijn door op een andere manier in te grijpen
heb ik met lisaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:01 schreef Verse_Koffie het volgende:
Ik kan niet aangeven wat ik met Daggi heb, maar tis gewoon een gevoel.
Ik erger me kapot als ze in beeld is iig.
Maar kan echt niet zeggen dat ze echt wat fout heeft gedaan ofzo, maar ze komt niet goed over bij mij dan.
Ja maar van lisa weten we en hebben we gezien dat ze een rat is.quote:
Ze dingt sowieso toch niet meer mee naar het golden finalticket. Ze maakt dus geen kans meer op de hoofdprijsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jordan is buiten geweest en alle geheimen zijn buiten het huis geen geheim.
Wie is die middelste??quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sorry ...... WTF: Fotoshoot met de meiden van SST
[ afbeelding ]
En waar is Aafke ??
wahahha dat hoofdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:31 schreef akveor het volgende:
Goedemiddag.
Hey, zo denk ik momenteel ook over haar...
[ afbeelding ]
Deze doet het: http://www.bigbrother11live.info/quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, iemand ergens een werkende stream ???
Bedankt, de rest lijkt allemaal verdwenen te zijn .... deze werkt in ieder geval nogquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Deze doet het: http://www.bigbrother11live.info/
Ik ook, hij denkt echt dat hij de leukste is .....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:17 schreef beequeen het volgende:
Ik zit me echt kapot te ergeren aan die kwal.
Allemaal?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:37 schreef beequeen het volgende:
Ze moeten allemaal een artiest nadoen. Volgende week maandag zal een jury bepalen wie er wint. Wat een kutopdracht.
De hele week naar het oefenen van zingen luisteren.
Nee, niet allemaal. Ik wacht even op BBfun Tagebuch, ze gilden zo dat ik het niet kon verstaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:40 schreef akveor het volgende:
Allemaal?
Lisa = Christina Aguilera
Cosimo = Michael Jackson
Nog meer?
Mooie cap zo met dat tegenlicht.quote:
Hahaha. WHO IS SHE?!?!!??!?!...kouwe druktmakertje in de DBK.....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:56 schreef beequeen het volgende:
Thanx Roevka.
Lisa voelt zich heel wat en is constant aan het woord. Ze doet me denken aan Nicky uit BBUK, ook zo'n irritant mens.
Volkomen Off Topic, maar toch. Nikky.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:13 schreef 5thencounter het volgende:
Hahaha. WHO IS SHE?!?!!??!?!...kouwe druktmakertje in de DBK.....
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volkomen Off Topic, maar toch. Nicky.![]()
Klopt, het was gewoon een enorme dramaqueen met haar gejank en geschreeuw.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:19 schreef akveor het volgende:
![]()
Hilarische BBUK klassieker ja.
Maar niet zo achterbaks als Lisa.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:22 schreef akveor het volgende:
Ze hebben de opdracht ondertussen al 40 minuten binnen... dus ze zullen het alweer opgegeven hebben...
jordan-madonnaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Allemaal?
Lisa = Christina Aguilera
Cosimo = Michael Jackson
Nog meer?
nuw eet je warom ze terug is...met de tieten valt niets te verdienen..geen eten in huis,dus ze gaat ma trug naar bb...zeg nu zelf..wie wil nu niet 3 maande betaald zitten in een luxe huis met allemaal voldoende eten en niets moeten doen???quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mijn God, ze blijft maar vreten ........![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zit op meerdere duitse chats avonds...met daggy is het dat de meesten haar op een lesbo vinden lijken,en dan willen de kerels ze toch al niet meer,maar goed,kijk het niveau van die chats,dat zijn grootstendeel allemaal pubers...die kikken op de tieten van jordan en de dames vinde haar een hoer.ik denk zelf dat daggy zo hard van 2 kanten is,geen middenweg,ze is of hard en gemeen,of mee eens grappig en kinderachtig vrolijk en bezig...is mijn gevoel,heb gewoon geen tijd en geen zin om het zo vaak te volgen,heb hier prachtige diertjes zitten een evrschrikkelijk lieve grappige vent,die verdienen meer aandacht als de bb bewonersquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:10 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja maar van lisa weten we en hebben we gezien dat ze een rat is.
Ik weet dat veel Duitsers ook een hekel aan Daggy hebben. (en aan Timmy en Fabienne) De laatste 2 kan ik wel begrijpen. heb ik wat over gelezen maar de reden voor Daggy heb ik nog niet ontdekt.
lekker bezig trollie??quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:04 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ik zit op meerdere duitse chats avonds...met daggy is het dat de meesten haar op een lesbo vinden lijken,en dan willen de kerels ze toch al niet meer,maar goed,kijk het niveau van die chats,dat zijn grootstendeel allemaal pubers...die kikken op de tieten van jordan en de dames vinde haar een hoer.ik denk zelf dat daggy zo hard van 2 kanten is,geen middenweg,ze is of hard en gemeen,of mee eens grappig en kinderachtig vrolijk en bezig...is mijn gevoel,heb gewoon geen tijd en geen zin om het zo vaak te volgen,heb hier prachtige diertjes zitten een evrschrikkelijk lieve grappige vent,die verdienen meer aandacht als de bb bewoners
oh! ik meende dat de shag op was... nice!! een rookverbodquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:13 schreef trollie67 het volgende:
lisa heeftrookverbod,mt nog iemand,omdat ze in de slaapkamer hebben gerookt...ze draait nu al door...
Nou ben gelukkig geen puber, maar had wel de moeder kunnen zijn van Jorden wbt leeftijd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:04 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ik zit op meerdere duitse chats avonds...met daggy is het dat de meesten haar op een lesbo vinden lijken,en dan willen de kerels ze toch al niet meer,maar goed,kijk het niveau van die chats,dat zijn grootstendeel allemaal pubers...die kikken op de tieten van jordan en de dames vinde haar een hoer.ik denk zelf dat daggy zo hard van 2 kanten is,geen middenweg,ze is of hard en gemeen,of mee eens grappig en kinderachtig vrolijk en bezig...is mijn gevoel,heb gewoon geen tijd en geen zin om het zo vaak te volgen,heb hier prachtige diertjes zitten een evrschrikkelijk lieve grappige vent,die verdienen meer aandacht als de bb bewoners
dwing me niet ook de live aan te zetten hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:22 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk dat zuigen van Rayo. Cosi gaat echt uit zijn plaat straks.
Welk hoofd?quote:
weet ik..robeerd eff korte samevatting te doen...lees avonds deduitse chaat mee..maar kijk amper...ik red het gewoon niet...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:21 schreef Verse_Koffie het volgende:
[..]
Nou ben gelukkig geen puber, maar had wel de moeder kunnen zijn van Jorden wbt leeftijd.
Lesbo, ook al zou ze dat zijn. Dat boeit mij niet. Ik had het nu ff over daggy.
is dit dezelfde cosi die vond dat 1 van de meiden een paar kilo teveel woog?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:40 schreef beequeen het volgende:
Deze heb ik gisteren gemist. Cosi na het vertrek van David.![]()
[ afbeelding ]
het was ook hard! hij staat al die tijd voor haar klaar en zij kan het nog niet 1 keer opbrengen om er voor hem te zijn.. sterker nog ze vond dat hij overdreven en belachelijk reageerde ...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:55 schreef Ransjih het volgende:
de reactie van jasmin is kanonhard aangekomen bij rayo
Nee, allesbehalve. Vanmiddag masseerde hij haar voeten. Rayo is een watje of heel slim.quote:
Je weet toch dat Rayo en Ingrid mijn favo's zijn?quote:
denk je dat dat leuker wordt dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:23 schreef beequeen het volgende:
Ik denk toch dat ik 1 juli overstap naar BBUK. Wat een vreselijke boring BB is dit zeg.
Fijne avond allemaal.![]()
Jaaaaaa, daar zit ik ook op te wachten!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:23 schreef beequeen het volgende:
Ik denk toch dat ik 1 juli overstap naar BBUK. Wat een vreselijke boring BB is dit zeg.
Fijne avond allemaal.![]()
Maar Berry kan wel heel goed spuug peop en hikgeluidjes maken, die zijn leuk om aan te horen...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:44 schreef Ransjih het volgende:
barry kan dat zingen van ingrid niet meer aanhoren
Als je topBB zegt, dan zeg je BBUKquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:48 schreef Ransjih het volgende:
is BBUK zoveel interessanter dan? nooit gezien maar voor een top BB ben ik wel te porren
Welke anderen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:58 schreef Ransjih het volgende:
en hoezo mag zij wel meedoen dan? flauw voor de anderen
Wat nou Valentia-LuL/Kut doorhalen wat niet van toepassing is...? het is de Lisa-Show..quote:
ja ..ze we zijn weer terug bij Lisaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat nou Valentia-LuL/Kut doorhalen wat niet van toepassing is...? het is de Lisa-Show..heb je niet teruggelezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |