Joanna's mamma?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:48 schreef Pearlbitch het volgende:
http://www.godisawoman.nl/
Ziet er leuk uit.
[ afbeelding ]
Waar is Aafkequote:Op maandag 6 juni 2011 23:48 schreef Pearlbitch het volgende:
http://www.godisawoman.nl/
Ziet er leuk uit.
[ afbeelding ]
Dit dus! En wat Pietje zegt, echt een lelijke foto.quote:
Het lelijkste vind ik gewoon echt die gemaakte neppe rotkop van Joquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit dus! En wat Pietje zegt, echt een lelijke foto.
Deze is nog erger.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:30 schreef DjinN het volgende:
Het lelijkste vind ik gewoon echt die gemaakte neppe rotkop van JoSofia daarentegen staat er wel mooi op
En wie die verdwaalde lala in het midden is mag Joost weten
Pfftt neppe lalaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze is nog erger.
[ afbeelding ]
Er staat nog een ander meisje op die site, samen met Guidson. Geen idee wie dat zijn.
Wat een lelijke foto. Terwijl ze zo mooi kan zijn. Het lijkt wel een wezen uit Star Trek met die neusbrug.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:39 schreef beequeen het volgende:
Deze is nog erger.
[ afbeelding ]
Er staat nog een ander meisje op die site, samen met Guidson. Geen idee wie dat zijn.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een lelijke foto. Terwijl ze zo mooi kan zijn. Het lijkt wel een wezen uit Star Trek met die neusbrug.
Volgens mij de vriendin van Guido.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze is nog erger.
[ afbeelding ]
Ach, wat zijn nu twee netto maandsalarissen als je er zo'n mooie jumpsuit voor terugkrijgt?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:09 schreef Copycat het volgende:
Die verhaaltjes van Joanna bij die kledingstukken. Self-proclaimed fashion guru.
En blijkbaar ook de pimp van Beyoncé:
[ afbeelding ]
4560 Euro is niet duur voor zo'n vrouw van de wereld.
dat jij nog de moeite neemt om he top te zoeken...die jo mag van mij 3 keer de zwitserse alpen in,ik denk nog niet eens meer aan die kwalquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze is nog erger.
[ afbeelding ]
gohhh..is ze wel eens wakker??ja..als er chips,limonde en yoghurt zijn...quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:51 schreef Coos het volgende:
Laura lag zeker te slapen op het moment van die fotoshoot.
Of Passowaaaquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:57 schreef trollie67 het volgende:
[..]
gohhh..is ze wel eens wakker??ja..als er chips,limonde en yoghurt zijn...![]()
ik denk dat aafke en laura wel door hebben met wat voor mensen ze samen hebben geleefd...als ik het achtraf had gezien,was ik met geen een op de foto gegaan...en aafke vond ik eigentlijk nog een van de leukste...af en oe brutaal,maar wel eerlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |