Welkom op Fok!quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Überhaupt die. Ik wordt daar echt kriegel van.
Dat dus, trekt alleen maar de aandacht.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:12 schreef cowmoes het volgende:
Wanneer je een slotje op je tent doet lokt dat juist ongure types. Als je het mij vraagtgewoon geen waardevolle spullen mee
Ik kan me nog herinneren dat je op Pinkpop 2x de wettelijke gedoogde hoeveelheid mee mocht nemen...quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:23 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Uit het Pinkpop informatie boekje:
Koop geen drugs, gebruik geen drugs, rook niet en drink matig, zodat men meer kans maakt om Pinkpop 2012 en volgende jaren te halen. Het is volgens de Nederlandse wet verboden om drugs bij je te hebben of te verhandelen. De politie hanteert een zero tolereancebeleid wat inhoudt dat drugs op Pinkpop niet zijn toegestaan. Politie en organisatie kunnen bagage hierop doorzoeken.
Nou nou, iemand van de TV maakt zich druk, wat erg... Die mensen lopen je echt continu in de weg als je op een festival moet werken. We hadden destijds op Lowlands ook de toestemming van onze teamleider om cameramensen hardhandig aan de kant te duwen als ze in de weg stondenquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:08 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Dus toch, ik dacht al dat ik niet meer meekwam met de allernieuwste slang
Maar ik weet het nog steeds niet waarom geen hooi en welke idioot dat meeneemt.
Edit: ah misschien vanwege een gevalletje in 2009:
"Voor het podium krijgt iemand een idee: aangespoord door de naam van de band plukt hij wat hooi van de grond en gooit het in de lucht. Plots begint de rest van het publiek zijn voorbeeld te volgen. Binnen twee minuten ligt de frontstage en een stuk van het podium bedekt onder een laag van 30 centimeter. De cameraman van de Nederlandse tv moet voortdurend het droge gras van zijn scherm vegen en maakt zich boos. ,,Waarom verspillen jullie al dat gras, er is al zo weinig groen'', reageert Gaz Coombes. Een beetje een zure opmerking, maar Supergrass was wel fantastisch."
Ja geen idee of het daarvan is afgeleid maar dat is het enige wat ik kon vinden over hooi in combi met Pinkpopquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat je op Pinkpop 2x de wettelijke gedoogde hoeveelheid mee mocht nemen...
[..]
Nou nou, iemand van de TV maakt zich druk, wat erg... Die mensen lopen je echt continu in de weg als je op een festival moet werken. We hadden destijds op Lowlands ook de toestemming van onze teamleider om cameramensen hardhandig aan de kant te duwen als ze in de weg stondenDie mensen denken echt dat ze alles mogen, dus verbaast me niet dat die dan boos worden.
Hooi is hartstikke brandbaarquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:54 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ja geen idee of het daarvan is afgeleid maar dat is het enige wat ik kon vinden over hooi in combi met Pinkpop
Mompelt iets over zwarte cross en oerkrachtquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:58 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook al bedacht maar waarom neemt iemand met voorbedachte rade hooi mee?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:59 schreef theKiD het volgende:
[..]
Mompelt iets over zwarte cross en oerkracht
Precies dat soort simpele reacties maakt Fok! irritant. Ik hoop dan maar dat het pubertjes zijn en niet mensen die bij het volle verstand zijn.quote:
Tandenborstel! Of zit ie in je toilettas?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:28 schreef .aeon het volgende:
Ik ben maar eens aan het inpakken gegaan:
- tent
- slaapmatje
- slaapzak
- kussen
- stoeltje
- korte broek en lange broek
- 3 t-shirts
- ondergoed en sokken
- 1 vest
- slippers
- zonnebril
- oordopjes
- toilettas
- scheerapperaat
- deo
En dan nog kaartje, geld en mobiel. Iemand iets toe te voegen?
Ja maar die van mij houdt het geen 3 dagen vol ben ik bangquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:32 schreef .aeon het volgende:
Daar heb ik m'n mobieltje voor. Vanmiddag nog even wat snoep en drank halen en dan ben ik all set volgens mij.
wow jij drinkt wel veelquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:54 schreef Audreyoot het volgende:
Mijn lijstje![]()
-tent
-grondzeil
-luchtbed
-deken
-pil
-zaklamp
-vuilniszakken
-wcpapier
-toiletdingetjes
-stoeltje
-een vest, trui, bolero, tshirt(wss 3x), ondergoed en sokken, jurkje. Als ik iets vergeten ben rij ik wel naar huis
Eten:
-BBQ's (niet om op te eten)
-frikandellen
-mn 12pak cristalclear van de makro![]()
-red bull
-chocomel ♥
-snoepjes en chipsjes
-tray alfa
-6pack rose bier
Ben ik nog iets essentieels vergeten?
Oh het drinken is voor 2 manquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
wow jij drinkt wel veel
evt oordopjes nog vergeten?
Haha, het lijkt heel veel, maar heb alles in 1 tas (behalve luchtbed, tent en slaapzak) Normaal maak ik eigenlijk nooit een lijst, deze staat in mijn computer omdat een vriendin van mij dit jaar voor de eerste keer mee gaat naar rock werchter, en das een echte controlfreak! Ikzelf maak bijna nooit lijstjes, deze was voor haarquote:
Bij luxe staat "chemisch toilet".quote:
Ja maar da mag nie he!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:37 schreef TripleP het volgende:
[..]
Bij luxe staat "chemisch toilet".
Lolmoet je zeker met je heftruck mee het campingterrein op
Vrienden van me nemen altijd droogijs mee. Als je dat gebruikt is je pilsje na 2 minuten volledig bevroren. Die hebben altijd na drie dagen nog ijs en ijskoud bier.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:44 schreef daankes het volgende:
Hmm, wil voor het hele weekend koud bier hebben, maar dat blijft natuurlijk nooit koud.
Idee:
neem mee: tijl + zout + ijszakken. Doe blikbier in water + ijs + zout -> roeren = in 2 minuten koud bier.
Iemand ervaring mee? En werkt het ook zo goed?
Alleen niet vastpakken zonder handschoenenquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vrienden van me nemen altijd droogijs mee. Als je dat gebruikt is je pilsje na 2 minuten volledig bevroren. Die hebben altijd na drie dagen nog ijs en ijskoud bier.
Dat inderdaad, maar die liggen er altijd bijquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:54 schreef cowmoes het volgende:
[..]
Alleen niet vastpakken zonder handschoenen
Die ga ik morgen ook nog ff halen. Plus extra oordopjes en poncho's want die kan ik nergens meer vindenquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:14 schreef Gitaarmat het volgende:
Helemaal klaar, net no zo'n action-stoeltje gehaald (en een traytje bier) omdat dat hier als tip voorbij kwam. Inderdaad erg handig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onze lijst qua voedsel om te bakken/warmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gasten waarmee ik vorig jaar naar werchter ben geweest, namen gewoon een grote koelkast mee (liggende), laaide die vol met enorme ijsblokken en legde daar hun bier bij. ijsblokken waren na 4 dagen natuurlijk nog niet gesmolten en was ook erg handig.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vrienden van me nemen altijd droogijs mee. Als je dat gebruikt is je pilsje na 2 minuten volledig bevroren. Die hebben altijd na drie dagen nog ijs en ijskoud bier.
Kookwinkels misschien, of bij zo'n tupperware verkooppunt. Maar dat gaat waarschijnlijk niet goedkoop worden. Of anders de HEMA of kameerwinkels?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:31 schreef Exterminator het volgende:
Weet iemand trouwens waar van die eierbewaardoosjes te krijgen zijn? Zijn van die kunststof doosjes die je dicht kan klappen, kunnen iets van 6 eieren in bewaard worden.
Ben al bij Blokker, Xenos, Big Bazar en Euroland geweest. Allemaal niks en bij de Xenos vertelde ze me dat het lastig te verkrijgen is. Vroeger hadden we zo 'n doosje maar nu heeft m'n moeder t weg gegooid
Ik zie nu dat Bever Sport ze ook zou moeten hebben, morgen daar maar eens checken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kookwinkels misschien, of bij zo'n tupperware verkooppunt. Maar dat gaat waarschijnlijk niet goedkoop worden. Of anders de HEMA of kameerwinkels?
Zie op internet dat Marskramer ze wel heeft (gehad).
quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:27 schreef Exterminator het volgende:
Onze lijst (excl eten):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onze lijst qua voedsel om te bakken/warmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jupsquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:27 schreef robbert007 het volgende:
Hej, ik heb een inklapbare picknicktafel, mag deze de camping op?
Er is pleepapier aanwezig, alleen niet altijd dus neem zelf ook een rol mee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:27 schreef cowmoes het volgende:
Heb vandaag ook mn oordopjes binnen gekregen. Hoe zit het trouwens qua WC papier?
Jups alleen viezer (denk ik)quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:50 schreef akadoenka het volgende:
Toiletten op riool? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Toiletten zoals we thuis hebben oid?
Rijbewijs is ook een officieel legitimatie middel, dus moet voldoende zijnquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:51 schreef tdrone het volgende:
is het trouwens genoeg om rijbewijs mee te nemen of moet ik paspoort meeslepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |