Boeit me geen ruk, ik wilde niet dat jij hem weer zou jattenquote:
Ik ben een Ll-groupiequote:
Topic 43quote:
*traantje weg pinkt*quote:Op maandag 6 juni 2011 22:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik hoop dat FOK! ESF echt het grootste songfestivalforum wordt. Dat zou leuk zijn!
Greys, we vertrouwen op je en we staan achter je, in goede tijden en in slechte tijden!
Wat nou? Jij bent hier de topicjatter hoor!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Boeit me geen ruk, ik wilde niet dat jij hem weer zou jatten
Echt nietquote:Op maandag 6 juni 2011 22:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wat nou? Jij bent hier de topicjatter hoor!
Zakdoekje?quote:
Ik doe er niet toe.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik hoop dat FOK! ESF echt het grootste songfestivalforum wordt. Dat zou leuk zijn!
Greys, we vertrouwen op je en we staan achter je, in goede tijden en in slechte tijden!
Jawel!!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik doe er niet toe.
Ik doe er niet toe........
Ja voor jou, maar voor ESF blijkbaar nietquote:
Volgens mij ben jij minder actief in het promoten van dit forum. Maar wij staan ook allemaal achter je!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik doe er niet toe.
Ik doe er niet toe........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
75, 96 en 100 heb jij gejat andersquote:Op maandag 6 juni 2011 22:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, de topicjatster
Tuurlijk wel!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja voor jou, maar voor ESF blijkbaar niet.
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Nee, maar daar gaat het niet omquote:Op maandag 6 juni 2011 22:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Van jou? Nou vooruit, maar als je kijkt naar alles staan we ongeveer gelijk
Ik heb er één hoor!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
Cat fight!
Jullie zijn allebei TT-hoerenjagerts
Je weet wel beter, toch?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys vind jij mij onbelangrijk voor ESF!?
Klopt, maar hoe kom je nou ineens van een smaakmaker naar Bob Saget?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Bob Saget is nog zo'n zelfde kneus als dat ie was in Full House.
Kijk, zo is ie dan ook wel weer, onze MP!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:00 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nou Erik, ik had het eigenlijk meer over de PR. Maar jij doet ook heul veul, dus mag je jezelf in mijn reactie toevoegen!
Ah, dan kijk je nu naar de reclamequote:Op maandag 6 juni 2011 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik kijk SVU en hij heeft een klein rolletje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, dan kijk je nu naar de reclame
Vreselijk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En er zijn ook van die stomme reclames.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
*zapt*quote:Op maandag 6 juni 2011 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik kijk SVU en hij heeft een klein rolletje.
Ik heb mezelf even toegevoegd, op passende wijzequote:Op maandag 6 juni 2011 23:00 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nou Erik, ik had het eigenlijk meer over de PR. Maar jij doet ook heul veul, dus mag je jezelf in mijn reactie toevoegen!
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb mezelf even toegevoegd, op passende wijze.
Volgens mij zag ik ook McKenzie van JAG voorbij komen.quote:
Ik ook. Maar ze hoeven niet te knakken per se.quote:
En op zo'n bescheiden wijze ook!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ze hoeven niet te knakken per se.
Ik ben het toonbeeld van goede smaak, gematigde emoties en bescheidenheid!quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Greys enERIK
, we vertrouwen op jullie en we staan achter jullie, in goede tijden en in slechte tijden!
Hmm. Kan het nog duidelijker?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
En wederom hmm.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben het toonbeeld van goede smaak, gematigde emoties en bescheidenheid!
Erik!quote:
Lief van je MPquote:Op maandag 6 juni 2011 22:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Greys en![]()
![]()
![]()
![]()
ERIK
![]()
![]()
![]()
![]()
, we vertrouwen op jullie en we staan achter jullie, in goede tijden en in slechte tijden!
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:15 schreef tombolafan het volgende:
Als ik rare dingen post komt het omdat mn laptop in beslag genomen is
[ afbeelding ]
Purr! Stoute poes!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:15 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Dus die DM's moet ik niet serieus nemenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:15 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Die waren van Sawyerquote:Op maandag 6 juni 2011 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus die DM's moet ik niet serieus nemen?
Kattebelletjesquote:
Ja, soms is ie liefquote:
Welterustenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga toch maar slapen denk ik. Of een filmpje kijken. Of een half filmpje en dan slapen. Dag liefje(s).
Cold Case is er opquote:Op maandag 6 juni 2011 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga toch maar slapen denk ik. Of een filmpje kijken. Of een half filmpje en dan slapen. Dag liefje(s).
Yep, maar dat is toch niet erg?quote:
Wel als je dan een film gaat kijken/naar bed gaatquote:
Ik zit ook maar met een half oog te kijken, misschien zelfs maar een kwartquote:Op maandag 6 juni 2011 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel als je dan een film gaat kijken/naar bed gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het staat hier iig aan
Feel free to insult me.
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zit ook maar met een half oog te kijken, misschien zelfs maar een kwart
Ik wil nu weten wie het gedaan heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het staat hier iig aan
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
awwwww, wat een liefje zeg!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:15 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Mij lukte het ook niet via die link. Hij vond steeds dat ik niet de juiste versie van de media player hadquote:Op maandag 6 juni 2011 23:57 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Hoi Opa! Was het leuk op de radio? Ik heb het heel lang geprobeerd, maar het is me niet gelukt om erin te komen.
Vond dat filmpje van laatst tot nu toe toch nog t liefstquote:
Goed om te weten Roger, bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mij lukte het ook niet via die link. Hij vond steeds dat ik niet de juiste versie van de media player had![]()
Via de website geprobeerd, geen enkel probleem, ineens was alles prima
Jaaaaaaaaa, op zn schattige momenten film/fotografeer ik hemquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vond dat filmpje van laatst tot nu toe toch nog t liefst![]()
Mew
Wat zeg je?
Mew
Andere momenten ook eens filmen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa, op zn schattige momenten film/fotografeer ik hem
Whahahaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja, dat soort muziek luister ik ook wel eens
Trusten MPquote:
Ik moet er ook nog erg aan wennen jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:57 schreef Greys het volgende:
Tombo, ik moet nog even wennen aan je hyperblije standaard PI![]()
Mogguh!
Ben naar het werk
Jouw boodschappenbeleid faalt keer op keer he?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Dorst. Niks lekkers te drinken in huis
.
Ja, nou ik heb gewoon te laat in de gaten waar ik zin in heb en wat ik nodig hebquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jouw boodschappenbeleid faalt keer op keer he?![]()
Heb je geen alltime favorites waarvan je standaard zorgt dat je die in huis hebt? Geen grote voorraden, maar net genoeg om je door de eerste behoefte heen te helpen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, nou ik heb gewoon te laat in de gaten waar ik zin in heb en wat ik nodig heb.
Eentje met een knopquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:48 schreef Cat22 het volgende:
Zo, iemand nog de gouden tip voor de beste wasmachine?![]()
Ik ga maar eens online shoppen.
Zal ik gek doen en een deurtje met glas erbij kopen?quote:
Een retro bovenlader zonder glas kan ook nogquote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[i/img] Op dinsdag 7 juni 2011 13:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal ik gek doen en een deurtje met glas erbij kopen?
Heb ik al gehad en neuh.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:54 schreef APK het volgende:
[..]
Een retro bovenlader zonder glas kan ook nog
Wil ik alleen hebben als het aan een man vastzit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je toch maar een paar wasjes draait...
[ afbeelding ]
Wat ben jij een slechte homo zeg.quote:
Ja, en jij een slechte huisvrouw! met je "Ik hoef niet zo'n goede wasmachine!"quote:
Jij kent mijn definitie van 'goed' niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en jij een slechte huisvrouw! met je "Ik hoef niet zo'n goede wasmachine!"
Awwwww!quote:
Compleet met dramaquote:
Drama.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Praat eens in zinnen, jullie vrouwmenschen!
Voor Cat!quote:
Neequote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:07 schreef Cat22 het volgende:
Muizellll!Had je nog teruggelezen en mijn verjaarskadootje voor jou gezien?
Jezus Catquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:08 schreef Cat22 het volgende:
En ik heb weer een nieuwe crisis.![]()
De kant en klare ovenschotel van de Appie had geen kartonnetje meer eromheen. In de winkel niet gemerkt (want labeltje zat wel erop) maar nu weet ik niet hoe hoog de oven moet en hoe lang hij erin moet. Drama!![]()
![]()
![]()
I am going wild met 200 graden om te beginnen en 30 minuten.
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:07 schreef Cat22 het volgende:
Gefeliciteeeerd Muizel!![]()
Als verjaardagskadootje heb ik mijn oog niet laten springen in de achtbanen.
Hoe cool is that?
Mijn leven is één grote achtbaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jezus Cat
Je houdt de spanning en sensatie er wel in he?
Nu ik het teruglees lijkt het alsof ik niet in de achtbaan ben geweest.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
I need youhou, so don't fight it, life is a rollercoaster you just gotta ride it.
Oo-er!
Hahahahaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu ik het teruglees lijkt het alsof ik niet in de achtbaan ben geweest.Maar zelfs voor jou had ik het er niet voor over.
Joris en de draak, bobbaan, Python en Vliegende Hollander.
En alles doet het nog steeds (niet).
![]()
Mijn broer trok een bietje wit weg toen ik jouw verhaal vertelde terwijl we in de rij stonden voor de Python.![]()
/Het komt zeker verkeerd over bij de andere homo's hierquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:05 schreef Muis006 het volgende:
Erik
Ik weet niet of dit verkeerd overkomt maar jij bent echt mijn favo homo
Dattemquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
/Het komt zeker verkeerd over bij de andere homo's hier, maar bij mij niet
!
Maar is dit getriggerd door iets recentelijks of is dit iets wat je al langer voelt en nu pas uit?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dattemik zit vol met laf oh laf vandaag
Gimme some more!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar is dit getriggerd door iets recentelijks of is dit iets wat je al langer voelt en nu pas uit?
Ik houd ook heel veel van jou hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dattemik zit vol met laf oh laf vandaag
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:39 schreef Cat22 het volgende:
Mijn ovenschotel gaat goehoed![/nutteloze post]
Kan het niet op commando. Of als ik het gevoel heb dat mensen kijkenquote:
Wat eet jij vroegquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:39 schreef Cat22 het volgende:
Mijn ovenschotel gaat goehoed![/nutteloze post]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik eet ook vroeg, want honger!!!! Want geen lunch. Want geen brood
.
Ik gok in de supermarktquote:
Misschien toch maar eens een lijstje maken met dingen die je echt nodig hebt?quote:
Duhquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Geef maar toe, iedereen hier vindt mijn geklungel met boodschappen vermakelijk.
Ik heb niet eens ontbijt gehad vanmorgen wegens een F&F-jequote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik eet ook vroeg, want honger!!!! Want geen lunch. Want geen brood
.
I'd rather be smart and have food when i'm hungry!quote:
I'd rather not be a smart-ass!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
I'd rather be smart and have food when i'm hungry!
Wat eet jij laat.quote:
quote:
Dat effect heeft hij op iedereen he?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ahw
[ afbeelding ]
.....
[ afbeelding ]
Beter?
Ja echt, ik kan niet eens meer helder nadenkenquote:
Is dat dan wel een goed plan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja echt, ik kan niet eens meer helder nadenken![]()
Ik ga maar eens koken, voordat ik helemaal in de war raak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JA!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:13 schreef Cat22 het volgende:
Hebben jullie ook dat Fok standaard een stuk of 6 posts teruggaat nadat je een nieuwe post hebt ingevoerd? Ik blijf scrollen.![]()
Sinds gisteren. Ik dacht eigenlijk dat het aan mijn computer lag ofzo
Feel free to insult me.
Niet over de kook raken he!quote:
Vandaag wel.quote:
Goed bezig zijn wij.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De magnetron was er ook zo klaar mee
Maar als het weer aan is ziet het er een stuk beter uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ja net nog even een beetje gedaan, nu valt er vrijwel niks meer te strippenNu wordt het alweer aankleden... en tis net als in het echhie, tis altijd eerder uit, dan aan
Bij de meeste eigenlijk wel héquote:
En dan begint de 'laten doen doen' fase toch? Meer denken en minder doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij de meeste eigenlijk wel hé
Maar goed, nu donderdag nog even wat doen, en dan zit het er wel eventjes een beetje op. Sowieso dan ook even druk met andere dingen
Niet aangebrand?quote:
Nope, en helemaal ontspannen aan de koffie nuquote:
Ja deels wel, en we hebben komende anderhalve week zelf ook gewoon wat minder tijdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan begint de 'laten doen doen' fase toch? Meer denken en minder doen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En Erik natuurlijk, opdat hij niet zichzelf tegoed hoeft te doen.
Nee van Erik, nou goed!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:16 schreef Cat22 het volgende:
Roger, wat ik nog wilde vragen: jouw ondertitel, is die van Jean Auel of denk ik te braaf?
Ja, Jean M. Auelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:16 schreef Cat22 het volgende:
Roger, wat ik nog wilde vragen: jouw ondertitel, is die van Jean Auel of denk ik te braaf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, Jean M. Auel
Tof! Jij bent ook fan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die dimensie, daar is zeker in de delen 3 en 4 haast niet aan te ontkomen.![]()
Het laatste deel is wat dat betreft een stuk beter te lezen.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, Jean M. Auel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Dan zou het eigenlijk "de stam van het berenvel moeten zijn, maar ja, dat klopt ook weer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Begrijp ik hieruit dat je de meeste ondertitels hier slecht vindt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Heeft iemand trouwens nog een goed idee voor een ondertitel voor mij?
Nee in mijn hoofdquote:
Nee, mijn suggesties van laatst vond ie denk ik slecht.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat je de meeste ondertitels hier slecht vindt?
Zeker, 3e keer nu dat ik deze reeks leesquote:
Iddquote:En die dimensie, daar is zeker in de delen 3 en 4 haast niet aan te ontkomen.![]()
Het laatste deel is wat dat betreft een stuk beter te lezen.
Ah, vandaarquote:
Nee, het is een knipoog naar Erik die "Grootste Tha_Erik fan" en dat soort dingen suggereerde.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Deel 5 vond ik juist weer beter.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeker, 3e keer nu dat ik deze reeks lees
[..]
Idd![]()
Ik vond alleen deel 5 wel iets minder dan de andere![]()
Ik vond deel 5 weer wel een goed einde van de reeks. Daarom vind ik het ook een beetje raar dat laatst ineens deel 6 uitkwam, maar ik denk niet dat ik die ga lezen.
Het verhaal was beëindigd na deel 5 vond ik
Je hebt deel 6 al gelezen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Deel 5 vond ik juist weer beter.Meer karakters en dus meer interactie en meer over de cultuur. Op zich is deel 6 wel een mooi vervolg (zonder al teveel Genot
![]()
). En het laat ruimte voor een deel 7. Maar deel 1 blijft voor mij de favoriet. Lekker meeleven met die dappere Ayla.
Maximum parsimony?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Heeft iemand trouwens nog een goed idee voor een ondertitel voor mij?
Slingerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Steengooiding.... sling... wapenmeteensteen....
quote:
De Vrouw Die Jaagt.quote:
Ja, was ook een heel mooi deel. Maar zo eenzaam, dan vind ik de boeken met meer mensen erin toch boeiender.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het zo tof dat ze in deel twee gewoon zelf een supermooi plekje vindt, vrienden wordt met een fucking leeuw (toch? Kleintje?) en een paard opvoedt.
Jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het zo tof dat ze in deel twee gewoon zelf een supermooi plekje vindt, vrienden wordt met een fucking leeuw (toch? Kleintje?) en een paard opvoedt.
Ja, het afscheid.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja![]()
Krijg er ook meteen zin in![]()
Vind het ook een mooi stuk wanneer Kleintje in deel 3 weer eens voorkomt, ook meteen een erg triest stukje
Feel free to insult me.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja, maar hoe verder je komt in deel 4, en dus hoe verder weg, hoe zekerder dat dat niet gaat gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
HP is leuk! Maar ook hier: vooral de eerste delen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dat is dan weer een vergelijking die ik niet kan maken.
Heb Rowling nooit gelezen
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toen de boeken uitkwamen leek het me niks, dus las ik ze niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
HP is leuk! Maar ook hier: vooral de eerste delen.![]()
Ja echt, heb ik ook zo sterk met "de donkere toren" reeks, van Stephen King.quote:Wanneer leren schrijvers toch te stoppen met en serie als die op zijn best is?
Greys!quote:
Nou ja HP kan niet echt stoppen halverwegequote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
HP is leuk! Maar ook hier: vooral de eerste delen.![]()
Wanneer leren schrijvers toch te stoppen met en serie als die op zijn best is?
"MP voor vrienden... als ik ze had dan..."quote:
quote:
Oh dear.... *aai*quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
Ik moet trouwens morgen naar de preuvincie
Geen Duitsers aanraken he, wie weet wat ze allemaal met zich mee dragen nuquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar het is voor een goed doel![]()
Naar Arnhem![]()
Preuvincie én veel Duitsers waarschijnlijk
Fietsen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen Duitsers aanraken he, wie weet wat ze allemaal met zich mee dragen nu
In dat geval, vragen of ze ze terug komen brengenquote:
Als ze op de fiets zijn zal ik hem pikkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In dat geval, vragen of ze ze terug komen brengen
Te weinig gedronken, te veel gedronken, stress, te weinig slaap, afkickverschijnsel?quote:
Achter in de auto, of in de treinquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ze op de fiets zijn zal ik hem pikken![]()
Alhoewel, Arnhem - Rotterdam op de fiets
De auto dan, maar ik denk dat het maar net pastquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Te weinig gedronken, te veel gedronken, stress, te weinig slaap, afkickverschijnsel?
[..]
Achter in de auto, of in de trein
quote:
quote:te veel gedronken,
Could be.quote:stress,
Kan bijna niet, maar toch ben ik constant moequote:te weinig slaap,
Ohja, even vergeten dat ik net twee dagen zonder heroïne zitquote:afkickverschijnsel?
Da's ook alweer achterhaald.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Tegenwoordig is het toch de taugé die de oorzaak was?
En je kunt er ook nog beter mee gooien, hoef je ook niet in de buurt te komenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's ook alweer achterhaald.
En toch zijn ze nog steeds bang voor komkommertttts overal.
Bovendien zwaait een komkommer makkelijker dan taugé
We zijn niet eens klef momenteel!quote:
Ik moet naar het Gelredome, ik denk niet dat je daar met een komkommer naar binnen mag?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:32 schreef Greys het volgende:
Ll, je kunt gewoon ook met een komkommer gaan lopen zwaaien, dan gaan die Duitsers vanzelf voor je aan de kant hoor!
Niet de aardbeienquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Vanochtend in de Vk
"Straks zijn het de aardbeien"
quote:
OMG je gaat naar Iron Maidenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik moet naar het Gelredome, ik denk niet dat je daar met een komkommer naar binnen mag?
En nee, ik hoef geen suggesties hoe ik die komkommer naar binnen kan smokkelen
Ja, m'n pronte borstjes kwamen er goed in uitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:49 schreef Cat22 het volgende:
Shiiiiit! Ik ben vergeten jou mijn rood-wit-blauwe jurkje op te sturen.![]()
En het stond je nog wel zo goed bij die pas sessie.
Hoe is het met Sawyerke?quote:
Deze,quote:
Feel free to insult me.
En niet té pront, het was gewoon perfect.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, m'n pronte borstjes kwamen er goed in uit
WTFquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Deze,
Of deze?
De bovenste natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh please God no...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:
Dit was het een paar dagen terug:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
![]()
Is er al een programma bekend, wat ze zoal gaan spelen enzo?
Krijg je die ook nog ffquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:05 schreef tombolafan het volgende:
Sawyer werd net in elkaar geknokt/gewassen![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |