quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En Erik natuurlijk, opdat hij niet zichzelf tegoed hoeft te doen.
Nee van Erik, nou goed!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:16 schreef Cat22 het volgende:
Roger, wat ik nog wilde vragen: jouw ondertitel, is die van Jean Auel of denk ik te braaf?
Ja, Jean M. Auelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:16 schreef Cat22 het volgende:
Roger, wat ik nog wilde vragen: jouw ondertitel, is die van Jean Auel of denk ik te braaf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, Jean M. Auel
Tof! Jij bent ook fan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die dimensie, daar is zeker in de delen 3 en 4 haast niet aan te ontkomen.![]()
Het laatste deel is wat dat betreft een stuk beter te lezen.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, Jean M. Auel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Dan zou het eigenlijk "de stam van het berenvel moeten zijn, maar ja, dat klopt ook weer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Begrijp ik hieruit dat je de meeste ondertitels hier slecht vindt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Heeft iemand trouwens nog een goed idee voor een ondertitel voor mij?
Nee in mijn hoofdquote:
Nee, mijn suggesties van laatst vond ie denk ik slecht.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat je de meeste ondertitels hier slecht vindt?
Zeker, 3e keer nu dat ik deze reeks leesquote:
Iddquote:En die dimensie, daar is zeker in de delen 3 en 4 haast niet aan te ontkomen.![]()
Het laatste deel is wat dat betreft een stuk beter te lezen.
Ah, vandaarquote:
Nee, het is een knipoog naar Erik die "Grootste Tha_Erik fan" en dat soort dingen suggereerde.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Deel 5 vond ik juist weer beter.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeker, 3e keer nu dat ik deze reeks lees
[..]
Idd![]()
Ik vond alleen deel 5 wel iets minder dan de andere![]()
Ik vond deel 5 weer wel een goed einde van de reeks. Daarom vind ik het ook een beetje raar dat laatst ineens deel 6 uitkwam, maar ik denk niet dat ik die ga lezen.
Het verhaal was beëindigd na deel 5 vond ik
Je hebt deel 6 al gelezen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Deel 5 vond ik juist weer beter.Meer karakters en dus meer interactie en meer over de cultuur. Op zich is deel 6 wel een mooi vervolg (zonder al teveel Genot
![]()
). En het laat ruimte voor een deel 7. Maar deel 1 blijft voor mij de favoriet. Lekker meeleven met die dappere Ayla.
Maximum parsimony?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Heeft iemand trouwens nog een goed idee voor een ondertitel voor mij?
Slingerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Steengooiding.... sling... wapenmeteensteen....
quote:
De Vrouw Die Jaagt.quote:
Ja, was ook een heel mooi deel. Maar zo eenzaam, dan vind ik de boeken met meer mensen erin toch boeiender.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het zo tof dat ze in deel twee gewoon zelf een supermooi plekje vindt, vrienden wordt met een fucking leeuw (toch? Kleintje?) en een paard opvoedt.
Jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het zo tof dat ze in deel twee gewoon zelf een supermooi plekje vindt, vrienden wordt met een fucking leeuw (toch? Kleintje?) en een paard opvoedt.
Ja, het afscheid.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja![]()
Krijg er ook meteen zin in![]()
Vind het ook een mooi stuk wanneer Kleintje in deel 3 weer eens voorkomt, ook meteen een erg triest stukje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja, maar hoe verder je komt in deel 4, en dus hoe verder weg, hoe zekerder dat dat niet gaat gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
HP is leuk! Maar ook hier: vooral de eerste delen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dat is dan weer een vergelijking die ik niet kan maken.
Heb Rowling nooit gelezen
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toen de boeken uitkwamen leek het me niks, dus las ik ze niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
HP is leuk! Maar ook hier: vooral de eerste delen.![]()
Ja echt, heb ik ook zo sterk met "de donkere toren" reeks, van Stephen King.quote:Wanneer leren schrijvers toch te stoppen met en serie als die op zijn best is?
Greys!quote:
Nou ja HP kan niet echt stoppen halverwegequote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
HP is leuk! Maar ook hier: vooral de eerste delen.![]()
Wanneer leren schrijvers toch te stoppen met en serie als die op zijn best is?
"MP voor vrienden... als ik ze had dan..."quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |