Is dat dan wel een goed plan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja echt, ik kan niet eens meer helder nadenken![]()
Ik ga maar eens koken, voordat ik helemaal in de war raak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JA!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:13 schreef Cat22 het volgende:
Hebben jullie ook dat Fok standaard een stuk of 6 posts teruggaat nadat je een nieuwe post hebt ingevoerd? Ik blijf scrollen.![]()
Sinds gisteren. Ik dacht eigenlijk dat het aan mijn computer lag ofzo
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Niet over de kook raken he!quote:
Vandaag wel.quote:
Goed bezig zijn wij.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De magnetron was er ook zo klaar mee
Maar als het weer aan is ziet het er een stuk beter uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ja net nog even een beetje gedaan, nu valt er vrijwel niks meer te strippenNu wordt het alweer aankleden... en tis net als in het echhie, tis altijd eerder uit, dan aan
Bij de meeste eigenlijk wel héquote:
En dan begint de 'laten doen doen' fase toch? Meer denken en minder doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij de meeste eigenlijk wel hé
Maar goed, nu donderdag nog even wat doen, en dan zit het er wel eventjes een beetje op. Sowieso dan ook even druk met andere dingen
Niet aangebrand?quote:
Nope, en helemaal ontspannen aan de koffie nuquote:
Ja deels wel, en we hebben komende anderhalve week zelf ook gewoon wat minder tijdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan begint de 'laten doen doen' fase toch? Meer denken en minder doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |