Oh dear.... *aai*quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
Ik moet trouwens morgen naar de preuvincie
Geen Duitsers aanraken he, wie weet wat ze allemaal met zich mee dragen nuquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar het is voor een goed doel![]()
Naar Arnhem![]()
Preuvincie én veel Duitsers waarschijnlijk
Fietsen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen Duitsers aanraken he, wie weet wat ze allemaal met zich mee dragen nu
In dat geval, vragen of ze ze terug komen brengenquote:
Als ze op de fiets zijn zal ik hem pikkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In dat geval, vragen of ze ze terug komen brengen
Te weinig gedronken, te veel gedronken, stress, te weinig slaap, afkickverschijnsel?quote:
Achter in de auto, of in de treinquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ze op de fiets zijn zal ik hem pikken![]()
Alhoewel, Arnhem - Rotterdam op de fiets
De auto dan, maar ik denk dat het maar net pastquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Te weinig gedronken, te veel gedronken, stress, te weinig slaap, afkickverschijnsel?
[..]
Achter in de auto, of in de trein
quote:
quote:te veel gedronken,
Could be.quote:stress,
Kan bijna niet, maar toch ben ik constant moequote:te weinig slaap,
Ohja, even vergeten dat ik net twee dagen zonder heroïne zitquote:afkickverschijnsel?
Da's ook alweer achterhaald.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Tegenwoordig is het toch de taugé die de oorzaak was?
En je kunt er ook nog beter mee gooien, hoef je ook niet in de buurt te komenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's ook alweer achterhaald.
En toch zijn ze nog steeds bang voor komkommertttts overal.
Bovendien zwaait een komkommer makkelijker dan taugé
We zijn niet eens klef momenteel!quote:
Ik moet naar het Gelredome, ik denk niet dat je daar met een komkommer naar binnen mag?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:32 schreef Greys het volgende:
Ll, je kunt gewoon ook met een komkommer gaan lopen zwaaien, dan gaan die Duitsers vanzelf voor je aan de kant hoor!
Niet de aardbeienquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Vanochtend in de Vk
"Straks zijn het de aardbeien"
quote:
OMG je gaat naar Iron Maidenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik moet naar het Gelredome, ik denk niet dat je daar met een komkommer naar binnen mag?
En nee, ik hoef geen suggesties hoe ik die komkommer naar binnen kan smokkelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |