Eerlijk? Ik denk dat je geen schijn van kans maakt er ook maar een pv uit te slepen.quote:
Mietje.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:25 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen, zometeen stuurt hij Kareltje...
Wij gaan heul niet falen hoor!!!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
1 ding scheelt, de luisteraars worden weggejaagd, dus als we om 11 uur hard falen zijn er maar 4 mensen die het horen
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
1 ding scheelt, de luisteraars worden weggejaagd, dus als we om 11 uur hard falen zijn er maar 4 mensen die het horen
En waarom niet? Dingen die je op internet zegt hoef je niet te verantwoorden?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik denk dat je geen schijn van kans maakt er ook maar een pv uit te slepen.
Oke oke, het was stokstaart...quote:
snap ik ook welquote:Op maandag 6 juni 2011 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry, ik had willen luisteren, maar als ik om vijf uur op moet staan, wil ik wel een beetje hebben geslapen
Ga huilen bij de plisie danquote:Op maandag 6 juni 2011 22:27 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
En waarom niet? Dingen die je op internet zegt hoef je niet te verantwoorden?
Bewijs: mensen die op Twitter/fora zeiden dat ze dingen gingen doen, zoals aanslagen plegen, kregen mooi een bezoekje van de politie.
[..]
Oke oke, het was stokstaart...
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:25 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen, zometeen stuurt hij Kareltje...
Kanker... Kankerdodelijk!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:28 schreef sharr het volgende:
Sowieso zei Stokstaart dat hij 'mij nog wel zou krijgen, kankersharr'
Dus dat is ook een dodelijke bedreiging natuurlijk.
Nee hoor dat ging over de TR waarna je kennelijk gebanned werd.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:28 schreef sharr het volgende:
Sowieso zei Stokstaart dat hij 'mij nog wel zou krijgen, kankersharr'
Dus dat is ook een dodelijke bedreiging natuurlijk.
Ga eens serieus na of je die bedreigingen ook maar een beetje serieus moet nemen. Kom op zeg, iedereen ziet dat het gewoon bullshit is.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:27 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
En waarom niet? Dingen die je op internet zegt hoef je niet te verantwoorden?
Bewijs: mensen die op Twitter/fora zeiden dat ze dingen gingen doen, zoals aanslagen plegen, kregen mooi een bezoekje van de politie.
[..]
Oke oke, het was stokstaart...
Nou wat een gezelligheid hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |