Oke, hopen dat FOK! meewerktquote:Op maandag 6 juni 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom op zeg, het is maar gezeik op internet. Maar, geef 'm aan als je dat graag wilt.
slowchat gespot. waarschuwing 1.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Wie is dat man? Dorpsgek uit Oud-Beijerland ofzo?
Ken je Addy?
trololoooquote:Op maandag 6 juni 2011 22:25 schreef Dhaha het volgende:
[..]
slowchat gespot. waarschuwing 1.
na 3 waarschuwingen volgt er een anale vernedering[ afbeelding ]
Alweer? Ik voelde er vorige keer ook al niks van bij jou.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:25 schreef Dhaha het volgende:
[..]
slowchat gespot. waarschuwing 1.
na 3 waarschuwingen volgt er een anale vernedering[ afbeelding ]
Durf ik niet te zeggen, zometeen stuurt hij Kareltje...quote:Op maandag 6 juni 2011 22:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wie was dat? we klappen hem gewoon samen toch.
Eerlijk? Ik denk dat je geen schijn van kans maakt er ook maar een pv uit te slepen.quote:
Mietje.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:25 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen, zometeen stuurt hij Kareltje...
Wij gaan heul niet falen hoor!!!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
1 ding scheelt, de luisteraars worden weggejaagd, dus als we om 11 uur hard falen zijn er maar 4 mensen die het horen
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
1 ding scheelt, de luisteraars worden weggejaagd, dus als we om 11 uur hard falen zijn er maar 4 mensen die het horen
En waarom niet? Dingen die je op internet zegt hoef je niet te verantwoorden?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik denk dat je geen schijn van kans maakt er ook maar een pv uit te slepen.
Oke oke, het was stokstaart...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |