Ik kon niet anders.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:11 schreef Laysa het volgende:
Stelletje stinkerds![]()
gewoon pietje dr in gooien![]()
Tis gemeen
Een gavequote:Op maandag 6 juni 2011 22:11 schreef Laysa het volgende:
Stelletje stinkerds![]()
gewoon pietje dr in gooien![]()
Tis gemeen
Kijk mij rillen, alsof ik bang van jou ben joh dushiquote:
Ha!....Ha!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Kijk mij rillen, alsof ik bang van jou ben joh dushi
Jij houdt lekker teveel van mijquote:
Maar ik niet!quote:
quote:
Jou leg ik met mijn pink ondersteboven tussendoor even zo omver jeweetzzzzzquote:
geen idee....dat weten de Apple experts hier vastquote:Op maandag 6 juni 2011 22:16 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)dienst_iCloud__.html
Is dit handig en nodig om te downloaden of nog even wachten tot later.
Pietje, ben je nog hard aan het trainen voor de 4-daagse?quote:
Nu al te laat? Morgen vroeg op?quote:
Dan wacht ik wel even op de Apple experts.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
geen idee....dat weten de Apple experts hier vast
En pietje negeert mij serieusquote:Op maandag 6 juni 2011 22:29 schreef Kally het volgende:
Ik heb gewoon serieus een bloeduitstorting op mijn duim
Jep, echt gezellig is ie niet meer. Een goedemorgen en soms nog een truste, meer kan er niet van af.quote:
Stinkpietje!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, echt gezellig is ie niet meer. Een goedemorgen en soms nog een truste, meer kan er niet van af.
Hij pruimt ons niet
Soms ben ik zo benieuwd waar je op googlede, kan je dat voortaan niet bij je plaatjes vermelden?quote:
Deze mooie foto had ik nog op harddisk staan en heb ik speciaal voor de administrator geuploadquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:43 schreef liesje1979 het volgende:
Soms ben ik zo benieuwd waar je op googlede, kan je dat voortaan niet bij je plaatjes vermelden?
Want je dacht: Oeh, nu moet ik die aap die zijn middelvinger opsteekt snel posten!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:46 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Deze mooie foto had ik nog op harddisk staan en heb ik speciaal voor de administrator geupload
Wat was je zoekopdracht? Man knuffelt paal? ':Pquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:54 schreef BobdeStreamer het volgende:
Uit m'n zoekopdracht komen honderden plaatjes waaruit ik een selectie maak en waarvan ik er dan 1 op dat moment plaats. Zo blijven er nog wel eens reserveplaatjes over zoals deze:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 07:53 schreef Copycat het volgende:
Morrege.
"Ja, we zijn een beetje vroeg vandaag!"
oh we wachten weer gezellig mee.......Goedemorgenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 07:58 schreef Dementor het volgende:
Ik blijf maar thuis vandaag.
Gister dachten we weer even dat het zou doorzetten maar nu is het weer rustig.
Hahahaha ik hoop met je mee hoeveel weken gaat alles bij elkaar duren Cc?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:27 schreef Copycat het volgende:
Rust in de tent.Wachten op de volgende bouwvakker over de vloer:
Deurkozijn stellen
Deuropening dichtmetselen
Dat gaat met weinig lawaai gepaard, gok ik. Hoop ik.
Nou ja, het is niet zo dat je net wilde gaan douchen ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 07:53 schreef Copycat het volgende:
Morrege.
"Ja, we zijn een beetje vroeg vandaag!"
oh dat is netjes dat je van te voren weet het hoe en watquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:32 schreef Copycat het volgende:
Op 7-6 moet alles (badkamer en keuken) klaar zijn. De 26ste juni wordt de badkamer opgeleverd en gaan ze meteen door met de keuken.
Ik heb een duidelijke planning gekregen waarop precies staat wie wanneer wat komt doen.
Niet meer dan logisch.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat is netjes dat je van te voren weet het hoe en wat
zeg dat niet te hard he, hier in Amsterdam doen ze maar wat en komen en gaan wanneer ze willen, of woningbouw stuurt een mannetje die weer een ander mannetje moet inschakelen omdat hij er geen verstand van heeft.quote:
En wat nou als je niet thuis bent?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zeg dat niet te hard he, hier in Amsterdam doen ze maar wat en komen en gaan wanneer ze willen, of woningbouw stuurt een mannetje die weer een ander mannetje moet inschakelen omdat hij er geen verstand van heeft.
Mwah, je krijgt niet overal zo'n keurige planning.quote:
Ik heb er wel wat meer vertrouwen in. Het is ingepland, compleet met de namen van de mannen die aan de slag gaan. En van wantrouwen word je er niet mooier opquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:35 schreef Toverheks het volgende:
zeg dat niet te hard he, hier in Amsterdam doen ze maar wat en komen en gaan wanneer ze willen, of woningbouw stuurt een mannetje die weer een ander mannetje moet inschakelen omdat hij er geen verstand van heeft.
Das wel handig, kun je op je schema zien of je Piet of Karel koffie aan moet biedenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb er wel wat meer vertrouwen in. Het is ingepland, compleet met de namen van de mannen die aan de slag gaan. En van wantrouwen word je er niet mooier op.
meestal doe ik het voor de buren, krijg ik de sleutel.quote:
ja en bij Cc drinken ze nog lekkere koffie ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das wel handig, kun je op je schema zien of je Piet of Karel koffie aan moet bieden
Zeker zeker. Afgelopen weekend ff rust maar vorig weekend 55km rondom Gouda gelopen, dat was een heel stukquote:Op maandag 6 juni 2011 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Pietje, ben je nog hard aan het trainen voor de 4-daagse?
Ik was een maandje abuis en dacht dat het al eind juni was
quote:
respect ik doe het je niet naquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker zeker. Afgelopen weekend ff rust maar vorig weekend 55km rondom Gouda gelopen, dat was een heel stuk. Deed ook wel redelijk zeer toen ik over de finish kwam. Maar je traint je herstellingsvermogen ook, de volgende ochtend amper last, dat is zeker tof.
Eigenlijk ben ik voor afgelopen weekend elke zaterdag (6x) weg geweest, oplopend van 25 naar 40 naar laatste keer 55km. Ik lig op schema.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker zeker. Afgelopen weekend ff rust maar vorig weekend 55km rondom Gouda gelopen, dat was een heel stuk. Deed ook wel redelijk zeer toen ik over de finish kwam. Maar je traint je herstellingsvermogen ook, de volgende ochtend amper last, dat is zeker tof.
Eigenlijk ben ik voor afgelopen weekend elke zaterdag (6x) weg geweest, oplopend van 25 naar 40 naar laatste keer 55km. Ik lig op schema.
Die heeft Juud ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:29 schreef Copycat het volgende:
Stoere Piet!
Ik ben verliefd op Hipstamatic, een app waarmee je ouderwets aandoende foto's kunt maken. Met van die warme jaren 70-kleuren.
Omloop krimpenewaardquote:
Goed joh! En mooi dat je lichaam zich zo goed herstelde na de 55 km.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
4 dagen 50kmquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:45 schreef Deisyy het volgende:
Goed joh! En mooi dat je lichaam zich zo goed herstelde na de 55 km.
Hoeveel km moet je in Nijmegen per dag lopen?
En of het met melk of suiker moet en er staat ook op wanneer ze jarig zijn en hoeveel kinderen ze hebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das wel handig, kun je op je schema zien of je Piet of Karel koffie aan moet bieden
Het is niet voor niets de meest slimme regio ter wereldquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:50 schreef Copycat het volgende:
De volgende bouwvakman heeft zich gemeld.
"Ik gaai urst effe un broterhammeke in munne bus eten en daarna lus ik wel een kumske thee, ik drink ginne koffie.
die ene was echt al bbbrrrrrr toen hij aanbelde volgens mij had hij zijn dag niet heel kortaf enzo, die dacht natuurlijk weer zo een maffe Amsterdammer, nee weet het voor de volgende keer niks meer bij Woonexpress.........quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:46 schreef Copycat het volgende:
Daar ben je ook mooi klaar mee dan. Ik zou er wel even over bellen dat ze je of verkeerd hebben geïnformeerd of een verkeerde bezorg'service' hanteren.
Maar gelukkig staat ie.
quote:Liefde is niet te koop. Een Britse vrouw die negen jaar geleden de loterij won en 2,8 miljoen euro kreeg, leidt nog altijd een single-bestaan.
Een voormalige kapster, de 34-jarige Andrea Holmes, won negen jaar geleden een Britse loterij en werd in één klap miljonair.
Van het geld - 2,5 miljoen pond, ofwel bijna drie miljoen euro - heeft ze veel plezier gehad. Ze ruilde eerst haar oude Ford Fiesta in voor een Peugeot 206. Na drie jaar ging ze voor een BMW en inmiddels rijdt ze al vier jaar in een Mercedes SLK.
Ook kocht Holmes kocht een mooi huis, genoot ze van een cruisetrip naar de Canarische eilanden en opende een eigen wellness-centrum.
Single
Maar, zo vertelt Holmes aan de krant The Daily Mail, met de liefde wilde het niet vlotten. "Ik geloof dat het op enig moment wel zal gebeuren, maar voorlopig is dat nog niet zo geweest." De foto's bij het artikel suggereren dat Holmes wellicht nog iets aan haar lijn kan doen.
De voormalige kapster begon op haar zestiende mee te doen aan loterijen in Engeland, en won na twee jaar tachtig pond. Toen ze vijfentwintig was, werd ze plotseling loterijmiljonair.
dat is waar, zal een net mailtje wel even sturen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:49 schreef Copycat het volgende:
Doet er niet toe, vind ik. Gewoon je grieven kenbaar maken. Stel nu dat er niemand was om te helpen, zat je daar mooi met je bank beneden.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 04:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus, ik denk dat ik straks maar even boodschappen ga doen, ook.
Grappig, wij hebben vorige week een rondje "waar is het wel leuk wonen" gedaan, en een deel van datzelfde rondje meegepakt, alleen niet lopendquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Omloop krimpenewaard.
[ afbeelding ]
Wel een stoer rondje rond je eigen stad.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is waar, zal een net mailtje wel even sturen.
[ afbeelding ]
( je kan op de bank schrijven)
Hij staat alquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helemaal goed Heksquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nicequote:
Wie is DE bob is meestal de vraag!quote:
Oo ik gewoon een keer niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zal het wel weer zijn, ik mag toch nog niet aan de alcohol
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:39 schreef Laysa het volgende:
Oh....ik ben 1 van de 82 lurkers maar als ik zou posten ben ik geen lurker meer
En zouden er nog maar 81 lurkers zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:39 schreef Laysa het volgende:
Oh....ik ben 1 van de 82 lurkers maar als ik zou posten ben ik geen lurker meer
Ooh okquote:
Jij komt hier alleen voor Pietje?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ooh ok
Dan kom ik tegen die tijd nog een keer aanwaaien om succes te wensen
Jij ook tochquote:
Eerder bevestigd danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:48 schreef Laysa het volgende:
Door lurken weet ik dat het echt overal op Fok gezeik is....heus niet alleen hier...weer een mythe ontkracht![]()
Of fabel....mag ook
Nee...quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zat te lurken en toen kwam ik de halve bups van hier tegen. Daar lurk ik toch niet ergens anders voor.
Ja je bent inderdaad nogal stilletjes de laatste tijd. Hoe is het op je nieuwe werkplek en ben je inmiddels gewend aan het autorijden?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eerder bevestigd dan
[..]
Nee...Maar kom hier al een tijdje niet meer en las dat toevallig op de vorige pagina
Hoest met jou, hopelijk al wat beter?
Dat klinkt...., kutquote:
En post je daar dan ook of ben je bang dat je dan verdacht wordt van stalken?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zat te lurken en toen kwam ik de halve bups van hier tegen. Daar lurk ik toch niet ergens anders voor.
Ik stalk iedereen toch wel, dat houdt me niet tegenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:07 schreef Deisyy het volgende:
En post je daar dan ook of ben je bang dat je dan verdacht wordt van stalken?
Ha! Pietje lurkt in OUDquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik stalk iedereen toch wel, dat houdt me niet tegen.
Ja bijna, hoe geil is 't autostoeltjes deeltje 3quote:
Het was die TTquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat klinkt niet overdreven positief..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja je bent inderdaad nogal stilletjes de laatste tijd. Hoe is het op je nieuwe werkplek en ben je inmiddels gewend aan het autorijden?
Met mij gaat alles zoals het gaat.
jepquote:
Genoeg hints, ga zoekenquote:
O ik dacht dat je de verhuizing inmiddels achter de rug had, maar mooi om nu te weten dat je er ook elke dag kan komenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat klinkt niet overdreven positief..![]()
Ja hier alles zn gangetje verder, kom hier niet zo vaak meer omdat, je weets....
Nieuwe werkplek is over drie weken, maar het autorijden gaat wel steeds beter.![]()
Valt nog mee dat je die uit m'n MyAT plukt, terwijl borstvoeding veel spannender isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja bijna, hoe geil is 't autostoeltjes deeltje 3.
Hints? Zit ik in de Wiekentkwis?quote:
Die was te obviousquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Valt nog mee dat je die uit m'n MyAT plukt, terwijl borstvoeding veel spannender is
Nee nog niet, maar wel spannend dichtbij nu.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ik dacht dat je de verhuizing inmiddels achter de rug had, maar mooi om nu te weten dat je er ook elke dag kan komen
Ha!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
CC hoe is het met jou? Eigen zaak nog steeds op rolletjes en hangt de hangmat nog steeds?
Hoeveel iPhone hoesjes heb je onderhand?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ha!
Ja, alles okay. De eigen zaak loopt lekker, soms wat drukker, soms wat rustiger (nu is het even wat rustiger, maar dat komt stiekem goed uit met dat verbouwlawaai), maar over het algemeen mag ik niet klagen.
En de hangmat hangt er ook nog steeds prima bij. Nu hangt ie alleen te drogen, want gistermiddag vergeten binnen te halen.
En mijn retrocassettebandje voor om mijn iPhone is binnengekomen. De bouwvakkers vonden 'm ook geinig.
Valt mee! Dit is de tweede voor dit toestel. Ik zag 'm bij een vriendin en toen moest ik 'm ook hebben. Het is echt net een cassettebandje.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoeveel iPhone hoesjes heb je onderhand?
Maar tof dat het zo goed gaat!Was die soort van gedwongen vervroegde beslissing toch het beste wat er had kunnen gebeuren denk ik of niet?
Duimen dat het niet de lenzen waren dan, ipv de taugé.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:42 schreef Laysa het volgende:
Ik heb net nwe lenzen ingedaan...maandlenzen die ik bij een grote drogist heb gekocht in Duitsland gisteren....Kijken of dat goed gaat
Professioneel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:50 schreef Copycat het volgende:
Haha, krijg net een opdracht voor een interview met de baas van een reclamebureau hier in EHV. Waar mijn beste vriendin werkt, die dit weekend in geuren en kleuren haar gal heeft gespuwd over said directeur. Die ben ik nu dus aan het opnaaien dat ik wel eens een boekje open zal doen over haar grieven.
Wehehequote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Valt mee! Dit is de tweede voor dit toestel. Ik zag 'm bij een vriendin en toen moest ik 'm ook hebben. Het is echt net een cassettebandje.
Ja, die gedwongen sprong was inderdaad het beste wat me sinds lange tijd is overkomen. Prijs ik me nog dagelijks gelukkig om.
Haha, krijg net een opdracht voor een interview met de baas van een reclamebureau hier in EHV. Waar mijn beste vriendin werkt, die dit weekend in geuren en kleuren haar gal heeft gespuwd over said directeur. Die ben ik nu dus aan het opnaaien dat ik wel eens een boekje open zal doen over haar grieven.
Jij bent altijd enorm professioneel als je onder vrienden bent?quote:
Like duh!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
WeheheGij duivel gij. Maar dat doe je natuurlijk niet!
Schijnheiligen onder elkaarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent altijd enorm professioneel als je onder vrienden bent?
Ik heb geen vrienden dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent altijd enorm professioneel als je onder vrienden bent?
De schijnheiligen onder elkaar zijn momenteel aan het vergaderen of jij niet al schijnzalig verklaard mag worden.quote:
Nee, dan snap ik het wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb geen vrienden dus dat scheelt.
quote:
Dat schoot mij ook al door mn hoofdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Duimen dat het niet de lenzen waren dan, ipv de taugé.
Dat zeggen ze ieder jaar!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik ook, ze schijnen weer erg goed te zijn dit jaar![]()
Beter dan vorig jaar.
Ik durf wel om een goeie fles wijn te wedden dat ze het volgend jaar weer zeggen.quote:
Daar missen we dan weinig aan inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:03 schreef Coos het volgende:
Monster van Laakkwartier overleden.
http://www.westonline.nl/nieuwsitem/51725
Daar is niet veel aan verloren!
Bij de installatie van Hans Janmaat als kamerlid in 1982 heb ik nog liggen vechten met die gek. Hij bestond het om tegen een paar oude vrouwtjes, overlevenden van concentratiekamp Auschwitz die daar ook stonden te demonstreren, te zeggen, "ze zijn vergeten jullie te vergassen".
Wie won er?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:03 schreef Coos het volgende:
Monster van Laakkwartier overleden.
http://www.westonline.nl/nieuwsitem/51725
Daar is niet veel aan verloren!
Bij de installatie van Hans Janmaat als kamerlid in 1982 heb ik nog liggen vechten met die gek. Hij bestond het om tegen een paar oude vrouwtjes, overlevenden van concentratiekamp Auschwitz die daar ook stonden te demonstreren, te zeggen, "ze zijn vergeten jullie te vergassen".
Was je per ongeluk al in die andere SC beland?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:36 schreef dieenebart het volgende:
Hey, zitten jullie allemaal hier!!![]()
Tof, de digitale hangplek weer gevonden
Nee, ik was eigenlijk helemaal weg van Fok. Ik neem altijd pauze tussen de RLS'en door.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was je per ongeluk al in die andere SC beland?![]()
Pfff, zo'n kind maken is in een wip gebeurd, maar er uitpersen is een heel ander verhaal. Of was die flauwe garp al gemaakt?quote:
Nee nog njet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Pfff, zo'n kind maken is in een wip gebeurd, maar er uitpersen is een heel ander verhaal. Of was die flauwe garp al gemaakt?
Succes!
Dan zeg ik verder niets, behalve dat het fijn is dat je ons weer gevonden hebtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ik was eigenlijk helemaal weg van Fok. Ik neem altijd pauze tussen de RLS'en door.
Bummer, wel fijn dat het iig iets gedaan heeft, dan heb je zomaar kans dat het ineens doorzet.quote:
Ik ga morgen gewoon weer werken tenzij het vannacht opeens anders verloopt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bummer, wel fijn dat het iig iets gedaan heeft, dan heb je zomaar kans dat het ineens doorzet.
Ben je niet gewoon later dan de file?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat is het heerlijk rustig langs de weg, hebben mensen nog vakantie of zo?
Wedden dat je dan binnen een paar uur als een haas naar huis moetquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ga morgen gewoon weer werken tenzij het vannacht opeens anders verloopt.
Oh ja dan ben ik vast de sjaak maar het is +/- 45 minuten rijden dus op zich te doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Wedden dat je dan binnen een paar uur als een haas naar huis moet
Ik neem aan dat je dusdanig ver van huis bent dat je er bij serieuze weeën niet zo even kunt zijn?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nah, de kans dat het vanuit vrijwel niets een stortbevalling wordt is vrij klein, en helemaal met de eerste.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh ja dan ben ik vast de sjaak maar het is +/- 45 minuten rijden dus op zich te doen.
Ik laat alle kansberekeningen even voor wat ze zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, de kans dat het vanuit vrijwel niets een stortbevalling wordt is vrij klein, en helemaal met de eerste.
Dat snap ik, maar je vrije dagen zullen je dierbaar genoeg zijn als de baby er isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik laat alle kansberekeningen even voor wat ze zijn.
Ik heb nog vakantiedagen van vorig jaar en dit is pas mijn 3e dag dit jaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar je vrije dagen zullen je dierbaar genoeg zijn als de baby er is
Tenzij je nu thuis kunt werken natuurlijk
Waar is je UI nou ui??quote:
Gewoon weer koelen met een blikje bier.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:08 schreef Coos het volgende:
Zit met mijn vinger tegen een ijkoud blikje bier. Heb gofferdegoffer net mijn vinger verbrand.
Nee, gewone tijd, vanmorgen maar tien minuten filerijden, zo ook vanavond. Het is echt rustig.quote:
Misschien toch die Rapture?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, gewone tijd, vanmorgen maar tien minuten filerijden, zo ook vanavond. Het is echt rustig.
Ja, verschillende van die zwartkousen in de buurt bij Teun hebben ongetwijfeld hun baan opgezegd in afwachting daarvanquote:
Nee man, zo uit de pakjes geplukt, recht omhoog naar Jezus.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, verschillende van die zwartkousen in de buurt bij Teun hebben ongetwijfeld hun baan opgezegd in afwachting daarvan
zo hoogquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee man, zo uit de pakjes geplukt, recht omhoog naar Jezus.
strippen dus niks geholpen nou hoop voor jullie vanavond/vannachtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Morgen auto kiekenquote:
Nissan, wit ik stuur even mms doorquote:
leukquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nissan, wit ik stuur even mms door
Oudje maar schijnt helemaal top te zijn
Doe jij eens strippen dan, misschien dat dat helpt!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
strippen dus niks geholpen nou hoop voor jullie vanavond/vannacht
Ik kan ook echt niet geloven dat het zó lang heeft moeten duren voordat deze garp gemaakt werdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe jij eens strippen dan, misschien dat dat helpt!
Had je sneller moeten zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan ook echt niet geloven dat het zó lang heeft moeten duren voordat deze garp gemaakt werd
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe jij eens strippen dan, misschien dat dat helpt!
Naisssssssssquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nissan, wit ik stuur even mms door
Oudje maar schijnt helemaal top te zijn
Wie gaat me meelokken???quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:45 schreef Dementor het volgende:
Op het BBQ feestje van Teun zal hij er alles aan doen om Toverheks uit de tent te lokken.
Een beetje Sarah zit in de tentquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:45 schreef Dementor het volgende:
Op het BBQ feestje van Teun zal hij er alles aan doen om Toverheks uit de tent te lokken.
Smoesjesquote:
quote:
Ik denk dat ik de hele avond bezig ben om jullie kinderen een beetje uit elkaar te houden. Ik zie mijzelf al staan met : "Ian, blijf daar eens van af!" en "Moots, ga nu verdomme eens netjes zitten!" of "Remlof, dit is je vijftiende biertje al, zou je niet eens wat rustig aan doen" of "Godverdomme WJ, ga eens met je hand onder dat rokje vandaanquote:
Maakt mij niet uit, zo leuk was die opmerking nou ook weer nietquote:
Ik doe een broek aan dus ik ben het nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de hele avond bezig ben om jullie kinderen een beetje uit elkaar te houden. Ik zie mijzelf al staan met : "Ian, blijf daar eens van af!" en "Moots, ga nu verdomme eens netjes zitten!" of "Remlof, dit is je vijftiende biertje al, zou je niet eens wat rustig aan doen" of "Godverdomme WJ, ga eens met je hand onder dat rokje vandaan"
hahahahha Teun de Opzichterquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de hele avond bezig ben om jullie kinderen een beetje uit elkaar te houden. Ik zie mijzelf al staan met : "Ian, blijf daar eens van af!" en "Moots, ga nu verdomme eens netjes zitten!" of "Remlof, dit is je vijftiende biertje al, zou je niet eens wat rustig aan doen" of "Godverdomme WJ, ga eens met je hand onder dat rokje vandaan"
Dat durft hij gewoon nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik doe een broek aan dus ik ben het niet
En zien jullie mij hoeft hij niet te waarschuwen
Alsof ik aan dingen ga zitten!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Whehehehehe en ik zit altijd aan allesquote:
Ik zou in ieder geval het aantal messen en vorken tellen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hihiquote:
40 messen, 40 vorken, 40 lepels, 40 bordjes en 60 plastic bekertjesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval het aantal messen en vorken tellen.
Met een beetje saus blijft zo'n bordje prachtig plakken op bijvoorbeeld een tentdoek.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
40 messen, 40 vorken, 40 lepels, 40 bordjes en 60 plastic bekertjesliggen netjes te wachten om mee genomen te worden naar Teun
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Met een beetje saus blijft zo'n bordje prachtig plakken op bijvoorbeeld een tentdoek.
Ik tel niks, behalve dan m'n zegeningen op de zondagavond na de feestjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval het aantal messen en vorken tellen.
Dat we zijn opgerotquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik tel niks, behalve dan m'n zegeningen op de zondagavond na de feestje
En het geld dat je handig achterover drukt na zo'n BBQ.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik tel niks, behalve dan m'n zegeningen op de zondagavond na de feestje
Dat is op zich, bedacht ik mij, wel wat weinig?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
40 messen, 40 vorken, 40 lepels, 40 bordjes en 60 plastic bekertjesliggen netjes te wachten om mee genomen te worden naar Teun
weinig??? komen er zoveel man zeg het maar hoor haal ik bijquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is op zich, bedacht ik mij, wel wat weinig?
Dat jij nu "de Waard" bent, zegt weer niets over mij en mijn gastenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
En het geld dat je handig achterover drukt na zo'n BBQ.
Ik heb hier nog wel wat plastic staan, komt wel goed. Maar 40 gedeeld door 10, is maar 4 pp. Als je het ontbijt ook meetelt..... 't zal misschien net loslopen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weinig??? komen er zoveel man zeg het maar hoor haal ik bij
ja niet aan ontbijt gedacht haal morgen nog even bij komt goedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel wat plastic staan, komt wel goed. Maar 40 gedeeld door 10, is maar 4 pp. Als je het ontbijt ook meetelt..... 't zal misschien net loslopen.
En voor beleg, en voor de botten van Soury's spare-bende en en en.....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja niet aan ontbijt gedacht haal morgen nog even bij komt goed
zal ook die zilveren schalen meenemen ga morgen wel even bijkopenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En voor beleg, en voor de botten van Soury's spare-bende en en en.....
Ik ga bijna denken dat jij zelf maar 3 borden hebt, een voor het ontbijt, een voor de lunch en een voor het diner....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En voor beleg, en voor de botten van Soury's spare-bende en en en.....
Je hapt weer eens.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat jij nu "de Waard" bent, zegt weer niets over mij en mijn gasten
Voorlopig kost het mij alleen maar
Veel meer heb ik ook niet, stuk of tien normale borden, zes soepborden en idem ontbijtbordjes. Maar als jij er ruim in zit, kom gerust langs met borden en drink een wijntje meequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:06 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik ga bijna denken dat jij zelf maar 3 borden hebt, een voor het ontbijt, een voor de lunch en een voor het diner....
Plastic....
Ja goed idee Juud dan is de baby er ook kunnen we haar even bewonderenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Veel meer heb ik ook niet, stuk of tien normale borden, zes soepborden en idem ontbijtbordjes. Maar als jij er ruim in zit, kom gerust langs met borden en drink een wijntje mee
half uurtje BBQ kan geen kwaad hoor en het ligt toch in een maxi cosi of de kinderwagen, je gaat toch wel naar buiten met de kleine lekker wandelen enzo of ga je je echt opsluiten de eerste wekenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:14 schreef Juud79 het volgende:
Zoals het er nu uitziet ben ik nog in herstel modus tegen die tijd....
En een baby hoort de eerste weken lekker thuis in een wiegje ipv ergens bij een BBQ.
Dus ik sla even over....
(Ik had overigens voor het ludieke een kringloop bezocht en daar voor 3 euro een stapel borden gehaald, altijd handig)
Neuh, 't gaat mij niet eens om het geld, maar wat moet ik met al die borden doen. Neemt alleen maar ruimte in beslag en moet ik ze gelijk weer weg mikken. Dan kan beter iemand daar die borden kopen die ze wat langer houdt. Bovendien is plastic milieuvriendelijker dan borden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:14 schreef Juud79 het volgende:
(Ik had overigens voor het ludieke een kringloop bezocht en daar voor 3 euro een stapel borden gehaald, altijd handig)
Fuck, jij leest echt dingen die er niet staan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
half uurtje BBQ kan geen kwaad hoor en het ligt toch in een maxi cosi of de kinderwagen, je gaat toch wel naar buiten met de kleine lekker wandelen enzo of ga je je echt opsluiten de eerste weken
en scheelt ook afwassenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, 't gaat mij niet eens om het geld, maar wat moet ik met al die borden doen. Neemt alleen maar ruimte in beslag en moet ik ze gelijk weer weg mikken. Dan kan beter iemand daar die borden kopen die ze wat langer houdt. Bovendien is plastic milieuvriendelijker dan borden.
En een baby hoort de eerste weken lekker thuis in een wiegje ipv ergens bij een BBQ.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Fuck, jij leest echt dingen die er niet staan.
Ja, ze komt niet buiten en ik doe dr iedere dag in bad met Dettol....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
half uurtje BBQ kan geen kwaad hoor en het ligt toch in een maxi cosi of de kinderwagen, je gaat toch wel naar buiten met de kleine lekker wandelen enzo of ga je je echt opsluiten de eerste weken
Nee jij concludeert eigenlijk al iets zonder een volgende open vraag te stellen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En een baby hoort de eerste weken lekker thuis in een wiegje ipv ergens bij een BBQ.
lees ik dus verkeerd????
gaat ze wel lekker van ruiken hoor van dettolquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, ze komt niet buiten en ik doe dr iedere dag in bad met Dettol....
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee jij concludeert eigenlijk al iets zonder een volgende open vraag te stellen.
Jouw username doet mij altijd aan dit nummer denken..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:22 schreef Kally het volgende:
Mensen die concluderen zitten er hier gelukkig niet
Mij niet, doet mij aan mijn beste vriendin denken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jouw username doet mij altijd aan dit nummer denken..
Uit CBML?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Mij niet, doet mij aan mijn beste vriendin denken.
16e je diploma doe je goed Liesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:24 schreef liesje1979 het volgende:
Voor het eerst in mijn leven verliefd op een jurk. En ik moet hem hebben. Maar maat 40 viel wat krapjes en maat 42 kan ik nergens vinden. Dus heeft C&A (nee ik wist ook niet dat ze daar jurken hebben die ik moet hebben) hem zaterdag voor mij besteld. Dat duurt 10 dagen en wil hem de 16e aan op mijn diplomauitreiking. Nog nooit zo druk gemaakt over een kledingstuk, en tot overmaat van ramp doet Google hem af en toe ook in een banner op Fok! zetten. Om te jennen.
Nee was gewoon een combinatie van bepaalde factoren en dat werd Kallyquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Uit CBML?
Ik dacht altijd dat je om die reden voor die username had gekozen.
Of was dat stom toeval?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat diploma lijkt momenteel zelfs ondergeschikt aan de jurk.
Maar thanks heks.
Volgens mij kun je de kleding van C&A gewoon op Wehkamp bestellen. Had je daar al gekeken ook?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:24 schreef liesje1979 het volgende:
Voor het eerst in mijn leven verliefd op een jurk. En ik moet hem hebben. Maar maat 40 viel wat krapjes en maat 42 kan ik nergens vinden. Dus heeft C&A (nee ik wist ook niet dat ze daar jurken hebben die ik moet hebben) hem zaterdag voor mij besteld. Dat duurt 10 dagen en wil hem de 16e aan op mijn diplomauitreiking. Nog nooit zo druk gemaakt over een kledingstuk, en tot overmaat van ramp doet Google hem af en toe ook in een banner op Fok! zetten. Om te jennen.
dat vraagt om een plaatjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:24 schreef liesje1979 het volgende:
Meraquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Volgens mij kun je de kleding van C&A gewoon op Wehkamp bestellen. Had je daar al gekeken ook?
Heeey Wijnneusjequote:
Zoals altijdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heeey Wijnneusje
Alles goed met jou?
Yep maar geen maat 42. Ze hebben hem wel in het roze maar die vind ik stom!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Volgens mij kun je de kleding van C&A gewoon op Wehkamp bestellen. Had je daar al gekeken ook?
En gewoon overal doorheen scheuren met de autoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heeey Wijnneusje
Alles goed met jou?
je hebt er hard voor geknokt is je dik gegundquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat diploma lijkt momenteel zelfs ondergeschikt aan de jurk.
Maar thanks heks.
ok, nou eerlijk gezegd: ik vind er niks an.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat mag je pas zeggen als hij veilig in mijn kast hangt!
Ja hé, vind hem ook zo tof!
Het is dan ook een mijlpaalmoment, tuurlijk wil je er dan leuk uitzienquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep maar geen maat 42. Ze hebben hem wel in het roze maar die vind ik stom!
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C21_1A1_A12_250947/
Of ik ga gewoon in hongerstaking tot de 16e en prop me in een 40.
En ik erger me aan mezelf dat ik me er druk om maak, dat is niet zo mijn dingetje normaal gesproken.
Komt vanzelfquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:33 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
En gewoon overal doorheen scheuren met de auto![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |