Ik kon niet anders.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:11 schreef Laysa het volgende:
Stelletje stinkerds![]()
gewoon pietje dr in gooien![]()
Tis gemeen
Een gavequote:Op maandag 6 juni 2011 22:11 schreef Laysa het volgende:
Stelletje stinkerds![]()
gewoon pietje dr in gooien![]()
Tis gemeen
Kijk mij rillen, alsof ik bang van jou ben joh dushiquote:
Ha!....Ha!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Kijk mij rillen, alsof ik bang van jou ben joh dushi
Jij houdt lekker teveel van mijquote:
Maar ik niet!quote:
quote:
Jou leg ik met mijn pink ondersteboven tussendoor even zo omver jeweetzzzzzquote:
geen idee....dat weten de Apple experts hier vastquote:Op maandag 6 juni 2011 22:16 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)dienst_iCloud__.html
Is dit handig en nodig om te downloaden of nog even wachten tot later.
Pietje, ben je nog hard aan het trainen voor de 4-daagse?quote:
Nu al te laat? Morgen vroeg op?quote:
Dan wacht ik wel even op de Apple experts.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
geen idee....dat weten de Apple experts hier vast
En pietje negeert mij serieusquote:Op maandag 6 juni 2011 22:29 schreef Kally het volgende:
Ik heb gewoon serieus een bloeduitstorting op mijn duim
Jep, echt gezellig is ie niet meer. Een goedemorgen en soms nog een truste, meer kan er niet van af.quote:
Stinkpietje!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, echt gezellig is ie niet meer. Een goedemorgen en soms nog een truste, meer kan er niet van af.
Hij pruimt ons niet
Soms ben ik zo benieuwd waar je op googlede, kan je dat voortaan niet bij je plaatjes vermelden?quote:
Deze mooie foto had ik nog op harddisk staan en heb ik speciaal voor de administrator geuploadquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:43 schreef liesje1979 het volgende:
Soms ben ik zo benieuwd waar je op googlede, kan je dat voortaan niet bij je plaatjes vermelden?
Want je dacht: Oeh, nu moet ik die aap die zijn middelvinger opsteekt snel posten!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:46 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Deze mooie foto had ik nog op harddisk staan en heb ik speciaal voor de administrator geupload
Wat was je zoekopdracht? Man knuffelt paal? ':Pquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:54 schreef BobdeStreamer het volgende:
Uit m'n zoekopdracht komen honderden plaatjes waaruit ik een selectie maak en waarvan ik er dan 1 op dat moment plaats. Zo blijven er nog wel eens reserveplaatjes over zoals deze:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 07:53 schreef Copycat het volgende:
Morrege.
"Ja, we zijn een beetje vroeg vandaag!"
oh we wachten weer gezellig mee.......Goedemorgenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 07:58 schreef Dementor het volgende:
Ik blijf maar thuis vandaag.
Gister dachten we weer even dat het zou doorzetten maar nu is het weer rustig.
Hahahaha ik hoop met je mee hoeveel weken gaat alles bij elkaar duren Cc?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:27 schreef Copycat het volgende:
Rust in de tent.Wachten op de volgende bouwvakker over de vloer:
Deurkozijn stellen
Deuropening dichtmetselen
Dat gaat met weinig lawaai gepaard, gok ik. Hoop ik.
Nou ja, het is niet zo dat je net wilde gaan douchen ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 07:53 schreef Copycat het volgende:
Morrege.
"Ja, we zijn een beetje vroeg vandaag!"
oh dat is netjes dat je van te voren weet het hoe en watquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:32 schreef Copycat het volgende:
Op 7-6 moet alles (badkamer en keuken) klaar zijn. De 26ste juni wordt de badkamer opgeleverd en gaan ze meteen door met de keuken.
Ik heb een duidelijke planning gekregen waarop precies staat wie wanneer wat komt doen.
Niet meer dan logisch.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat is netjes dat je van te voren weet het hoe en wat
zeg dat niet te hard he, hier in Amsterdam doen ze maar wat en komen en gaan wanneer ze willen, of woningbouw stuurt een mannetje die weer een ander mannetje moet inschakelen omdat hij er geen verstand van heeft.quote:
En wat nou als je niet thuis bent?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zeg dat niet te hard he, hier in Amsterdam doen ze maar wat en komen en gaan wanneer ze willen, of woningbouw stuurt een mannetje die weer een ander mannetje moet inschakelen omdat hij er geen verstand van heeft.
Mwah, je krijgt niet overal zo'n keurige planning.quote:
Ik heb er wel wat meer vertrouwen in. Het is ingepland, compleet met de namen van de mannen die aan de slag gaan. En van wantrouwen word je er niet mooier opquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:35 schreef Toverheks het volgende:
zeg dat niet te hard he, hier in Amsterdam doen ze maar wat en komen en gaan wanneer ze willen, of woningbouw stuurt een mannetje die weer een ander mannetje moet inschakelen omdat hij er geen verstand van heeft.
Das wel handig, kun je op je schema zien of je Piet of Karel koffie aan moet biedenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb er wel wat meer vertrouwen in. Het is ingepland, compleet met de namen van de mannen die aan de slag gaan. En van wantrouwen word je er niet mooier op.
meestal doe ik het voor de buren, krijg ik de sleutel.quote:
ja en bij Cc drinken ze nog lekkere koffie ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das wel handig, kun je op je schema zien of je Piet of Karel koffie aan moet bieden
Zeker zeker. Afgelopen weekend ff rust maar vorig weekend 55km rondom Gouda gelopen, dat was een heel stukquote:Op maandag 6 juni 2011 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Pietje, ben je nog hard aan het trainen voor de 4-daagse?
Ik was een maandje abuis en dacht dat het al eind juni was
quote:
respect ik doe het je niet naquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker zeker. Afgelopen weekend ff rust maar vorig weekend 55km rondom Gouda gelopen, dat was een heel stuk. Deed ook wel redelijk zeer toen ik over de finish kwam. Maar je traint je herstellingsvermogen ook, de volgende ochtend amper last, dat is zeker tof.
Eigenlijk ben ik voor afgelopen weekend elke zaterdag (6x) weg geweest, oplopend van 25 naar 40 naar laatste keer 55km. Ik lig op schema.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker zeker. Afgelopen weekend ff rust maar vorig weekend 55km rondom Gouda gelopen, dat was een heel stuk. Deed ook wel redelijk zeer toen ik over de finish kwam. Maar je traint je herstellingsvermogen ook, de volgende ochtend amper last, dat is zeker tof.
Eigenlijk ben ik voor afgelopen weekend elke zaterdag (6x) weg geweest, oplopend van 25 naar 40 naar laatste keer 55km. Ik lig op schema.
Die heeft Juud ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:29 schreef Copycat het volgende:
Stoere Piet!
Ik ben verliefd op Hipstamatic, een app waarmee je ouderwets aandoende foto's kunt maken. Met van die warme jaren 70-kleuren.
Omloop krimpenewaardquote:
Goed joh! En mooi dat je lichaam zich zo goed herstelde na de 55 km.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
4 dagen 50kmquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:45 schreef Deisyy het volgende:
Goed joh! En mooi dat je lichaam zich zo goed herstelde na de 55 km.
Hoeveel km moet je in Nijmegen per dag lopen?
En of het met melk of suiker moet en er staat ook op wanneer ze jarig zijn en hoeveel kinderen ze hebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das wel handig, kun je op je schema zien of je Piet of Karel koffie aan moet bieden
Het is niet voor niets de meest slimme regio ter wereldquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:50 schreef Copycat het volgende:
De volgende bouwvakman heeft zich gemeld.
"Ik gaai urst effe un broterhammeke in munne bus eten en daarna lus ik wel een kumske thee, ik drink ginne koffie.
die ene was echt al bbbrrrrrr toen hij aanbelde volgens mij had hij zijn dag niet heel kortaf enzo, die dacht natuurlijk weer zo een maffe Amsterdammer, nee weet het voor de volgende keer niks meer bij Woonexpress.........quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:46 schreef Copycat het volgende:
Daar ben je ook mooi klaar mee dan. Ik zou er wel even over bellen dat ze je of verkeerd hebben geïnformeerd of een verkeerde bezorg'service' hanteren.
Maar gelukkig staat ie.
quote:Liefde is niet te koop. Een Britse vrouw die negen jaar geleden de loterij won en 2,8 miljoen euro kreeg, leidt nog altijd een single-bestaan.
Een voormalige kapster, de 34-jarige Andrea Holmes, won negen jaar geleden een Britse loterij en werd in één klap miljonair.
Van het geld - 2,5 miljoen pond, ofwel bijna drie miljoen euro - heeft ze veel plezier gehad. Ze ruilde eerst haar oude Ford Fiesta in voor een Peugeot 206. Na drie jaar ging ze voor een BMW en inmiddels rijdt ze al vier jaar in een Mercedes SLK.
Ook kocht Holmes kocht een mooi huis, genoot ze van een cruisetrip naar de Canarische eilanden en opende een eigen wellness-centrum.
Single
Maar, zo vertelt Holmes aan de krant The Daily Mail, met de liefde wilde het niet vlotten. "Ik geloof dat het op enig moment wel zal gebeuren, maar voorlopig is dat nog niet zo geweest." De foto's bij het artikel suggereren dat Holmes wellicht nog iets aan haar lijn kan doen.
De voormalige kapster begon op haar zestiende mee te doen aan loterijen in Engeland, en won na twee jaar tachtig pond. Toen ze vijfentwintig was, werd ze plotseling loterijmiljonair.
dat is waar, zal een net mailtje wel even sturen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:49 schreef Copycat het volgende:
Doet er niet toe, vind ik. Gewoon je grieven kenbaar maken. Stel nu dat er niemand was om te helpen, zat je daar mooi met je bank beneden.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 04:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus, ik denk dat ik straks maar even boodschappen ga doen, ook.
Grappig, wij hebben vorige week een rondje "waar is het wel leuk wonen" gedaan, en een deel van datzelfde rondje meegepakt, alleen niet lopendquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Omloop krimpenewaard.
[ afbeelding ]
Wel een stoer rondje rond je eigen stad.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is waar, zal een net mailtje wel even sturen.
[ afbeelding ]
( je kan op de bank schrijven)
Hij staat alquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is waar, zal een net mailtje wel even sturen.
[ afbeelding ]
( je kan op de bank schrijven)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |