Ik kon niet anders.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:11 schreef Laysa het volgende:
Stelletje stinkerds![]()
gewoon pietje dr in gooien![]()
Tis gemeen
Een gavequote:Op maandag 6 juni 2011 22:11 schreef Laysa het volgende:
Stelletje stinkerds![]()
gewoon pietje dr in gooien![]()
Tis gemeen
Kijk mij rillen, alsof ik bang van jou ben joh dushiquote:
Ha!....Ha!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Kijk mij rillen, alsof ik bang van jou ben joh dushi
Jij houdt lekker teveel van mijquote:
Maar ik niet!quote:
quote:
Jou leg ik met mijn pink ondersteboven tussendoor even zo omver jeweetzzzzzquote:
geen idee....dat weten de Apple experts hier vastquote:Op maandag 6 juni 2011 22:16 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)dienst_iCloud__.html
Is dit handig en nodig om te downloaden of nog even wachten tot later.
Pietje, ben je nog hard aan het trainen voor de 4-daagse?quote:
Nu al te laat? Morgen vroeg op?quote:
Dan wacht ik wel even op de Apple experts.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
geen idee....dat weten de Apple experts hier vast
En pietje negeert mij serieusquote:Op maandag 6 juni 2011 22:29 schreef Kally het volgende:
Ik heb gewoon serieus een bloeduitstorting op mijn duim
Jep, echt gezellig is ie niet meer. Een goedemorgen en soms nog een truste, meer kan er niet van af.quote:
Stinkpietje!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, echt gezellig is ie niet meer. Een goedemorgen en soms nog een truste, meer kan er niet van af.
Hij pruimt ons niet
Soms ben ik zo benieuwd waar je op googlede, kan je dat voortaan niet bij je plaatjes vermelden?quote:
Deze mooie foto had ik nog op harddisk staan en heb ik speciaal voor de administrator geuploadquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:43 schreef liesje1979 het volgende:
Soms ben ik zo benieuwd waar je op googlede, kan je dat voortaan niet bij je plaatjes vermelden?
Want je dacht: Oeh, nu moet ik die aap die zijn middelvinger opsteekt snel posten!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:46 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Deze mooie foto had ik nog op harddisk staan en heb ik speciaal voor de administrator geupload
Wat was je zoekopdracht? Man knuffelt paal? ':Pquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:54 schreef BobdeStreamer het volgende:
Uit m'n zoekopdracht komen honderden plaatjes waaruit ik een selectie maak en waarvan ik er dan 1 op dat moment plaats. Zo blijven er nog wel eens reserveplaatjes over zoals deze:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |