abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97805183

Het vorige deel: [Gezond Slank] 1501 Tell me why I don't like Mondays

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
pi_97805209
Hoi. 8-)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_97805232
):O
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 6 juni 2011 @ 20:42:49 #4
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_97805332
Thanks all :)

Ik ga TV kijken en vlaai eten *)
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_97805383
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:42 schreef Muis006 het volgende:
Thanks all :)

Ik ga TV kijken en vlaai eten *)
*jaloers ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_97805398
Hi! Het genot van alleen reizen en wifi. :) Zeker gandig als je wat aan het eten bent. :)

Ben nu in een outlet mall en ga zomaar eens jurkjes passen bij Calvin Klein en Ralph Lauren. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  maandag 6 juni 2011 @ 20:44:27 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97805440
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 6 juni 2011 @ 20:44:49 #8
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97805467
Referentie-TT B-) ;(

Ik ga mn hoofd leeg Zumba-en! :W
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_97805555
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_97805602
Sporten :W
pi_97805612
Oeh HPKW :9~ leukk! Shopse!

Iemand een idee hoe Cali's gesprek is vergaan?
  maandag 6 juni 2011 @ 20:52:37 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97805990
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hi! Het genot van alleen reizen en wifi. :) Zeker gandig als je wat aan het eten bent. :)

Ben nu in een outlet mall en ga zomaar eens jurkjes passen bij Calvin Klein en Ralph Lauren. :)
Hi! Heb je het naar je zin? Hoe was het spammuseum?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 6 juni 2011 @ 20:54:28 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97806136
Ja Frida Kalou is wel het schoolvoorbeeld van een unibrow natuurlijk. Naast de dochter van Madonna, maar die is aardig opgedroogd, inmiddels, geloof ik!
Niet meer actief op Fok!
  maandag 6 juni 2011 @ 20:54:59 #14
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97806165
Doezze en een vroege ridder :W.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 6 juni 2011 @ 21:10:49 #15
344469 Amsel
zonder t
pi_97807372
Een vroege ridder?
pi_97808044
In het vorige topic zei ik nog dat ik alleen als brood-vlees-kaasmeisje met collega's heb gezoend.

Toen las ik dit:

quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:28 schreef progje het volgende:

ik wel en ben er nu zelfs met 1 getrouwd :')
En deed ik :@

Dat ik dat kon vergeten. Martijn was ook eerst mn collega :D
  maandag 6 juni 2011 @ 21:27:30 #17
344469 Amsel
zonder t
pi_97808691
Zie je Vik, je kunt heel gelukkig worden van zoenen met collega's O+

Ik denk nog steeds dat de collega en ik een geweldig stel zouden zijn :@ We zijn donderdag samen gaan stappen en hadden zó'n lol. Maar het zit er gewoon niet in, dus ik ga me er ook niet druk om maken of hoop hebben. Morgen weer uit eten met een andere collega, maar dat is gewoon omdat we elkaar aardig vinden :) Mijn halve sociale leven bestaat tegenwoordig uit collega's O-)
  maandag 6 juni 2011 @ 21:28:39 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97808779
Is de collega nog steeds met die ander?
Niet meer actief op Fok!
pi_97808889
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:27 schreef Amsel het volgende:
Zie je Vik, je kunt heel gelukkig worden van zoenen met collega's O+

Ik denk nog steeds dat de collega en ik een geweldig stel zouden zijn :@ We zijn donderdag samen gaan stappen en hadden zó'n lol. Maar het zit er gewoon niet in, dus ik ga me er ook niet druk om maken of hoop hebben. Morgen weer uit eten met een andere collega, maar dat is gewoon omdat we elkaar aardig vinden :) Mijn halve sociale leven bestaat tegenwoordig uit collega's O-)
_O- dat heeft met de werkomgeving te maken ;)

We hebben bepaald dat we in september een week naar Madeira gaan en een week naar Porto Santo *O* ik durf alleen niet zo goed losse vluchten en losse hotels plus boottrips te boeken :@
Ga maar voor een keer naar een reisbureau (met mijn eigen lijstje hotels :+ ).
pi_97808923
Wiehoe, gefeliciteerd Muis!

Mijn halve sociale leven bestaat ook uit collega's of liever gezegd 1 collega O+

Wel knap Amsel, dat je je er zo overheen hebt kunnen zetten. Ik was eeuwig blijven zwelgen :)

Haha, early (k)night! Truste XM!
  maandag 6 juni 2011 @ 21:30:48 #21
344469 Amsel
zonder t
pi_97808942
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:28 schreef Viking84 het volgende:
Is de collega nog steeds met die ander?
De collega rommelt wat aan, net als ik, en daar hebben we het allebei liever niet over. Zie je, we passen perfect bij elkaar :+
  maandag 6 juni 2011 @ 21:31:34 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97809007
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:30 schreef Amsel het volgende:

[..]

De collega rommelt wat aan, net als ik, en daar hebben we het allebei liever niet over. Zie je, we passen perfect bij elkaar :+
Kun je net zo goed met elkaar gaan rommelen :7. Of wordt dat weer te ingewikkeld? :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 6 juni 2011 @ 21:31:53 #23
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97809040
Ga ook trouwen met collega... O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_97809354
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:30 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- dat heeft met de werkomgeving te maken ;)

We hebben bepaald dat we in september een week naar Madeira gaan en een week naar Porto Santo *O* ik durf alleen niet zo goed losse vluchten en losse hotels plus boottrips te boeken :@
Ga maar voor een keer naar een reisbureau (met mijn eigen lijstje hotels :+ ).
Waarom durf je dat zelf niet te regelen? :o
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_97809504
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:36 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Waarom durf je dat zelf niet te regelen? :o
Omdat ik dat nooit netjes op elkaar aangesloten krijg en echt nu al stress heb :')

Wat een collega fans hier :D
  maandag 6 juni 2011 @ 21:49:54 #26
344469 Amsel
zonder t
pi_97810481
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:31 schreef Viking84 het volgende:

Kun je net zo goed met elkaar gaan rommelen :7. Of wordt dat weer te ingewikkeld? :P.
Wat denk je dat we doen? Alleen niet exclusief dus.

En tja, op een gegeven moment kom je in zo'n fase dat je vrienden maakt via werk hè? Eerst is het op school, dan tijdens studie, dan tijdens werk, en later ga ik weer nieuwe vriendinnen maken bij de crèche en op het schoolplein van m'n kroost :+
pi_97810648
Mijn sociale leven bestaat ook voor de helft uit collega's, maar dat zijn alleen maar vrouwen!

En sigme (provinciaaltje! :+ O+ ), bij ons bestaan er al tientallen jaren Chinees-Indisch-Surinaamse restaurants. Het klinkt inderdaad niet erg euh...authentiek moet ik zeggen. Er zijn ook andere combi's, er was eens een tent die heette iets van 'Pizza Roti' of 'Pasta Roti' waar ik altijd erg om moest gniffelen.
  maandag 6 juni 2011 @ 21:53:15 #28
344469 Amsel
zonder t
pi_97810774
Overigens geloof ik best dat ik flink veel collega's weer uit het oog zal verliezen als ik van werk verkas. Maar met een aantal hou ik ook zeker contact, dat zijn echt vrienden geworden :)
pi_97811949
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 19:37 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Volgens mij is dat 'officieel' (volgens het Nibud, bedoel ik daarmee) nog een stuk hoger. Ik weet nog dat ik het in ieder geval een heel hoog bedrag vond.

Ik kom bijvoorbeeld voor M. en mij samen hierop uit: (test)

Minimumbuffer ¤ 4.300,00
Adviesbuffer ¤ 10.600,00

Minimum is onafhankelijk van (gezins)inkomen, de adviesbuffer niet. Ik vind het echt hoge bedragen.
Minimum wel afhankelijk van aantal personen waarschijnlijk. Mijn minimum ligt namelijk lager dan het jouwe. Ze adviseren mij 6 maandsalarissen als minimum :o. Jemig he.

Gefeliciteerd Muizel *O*

quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Omdat ik dat nooit netjes op elkaar aangesloten krijg en echt nu al stress heb :')

Wat een collega fans hier :D
Oh ik vind dat echt leuk :P. Vind het geweldig om alles zelf helemaal uit te stippelen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_97812244
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Minimum wel afhankelijk van aantal personen waarschijnlijk. Mijn minimum ligt namelijk lager dan het jouwe. Ze adviseren mij 6 maandsalarissen als minimum :o. Jemig he.

Gefeliciteerd Muizel *O*

[..]

Oh ik vind dat echt leuk :P. Vind het geweldig om alles zelf helemaal uit te stippelen.
Personen en hoogte salaris/uitgavenpatroon.

Ik vind het ook leuk maar dan moet ik 2 hotels, vlucht heen op madeira, vlucht terug vanaf Porto Santo en boottrip van Madeira naar Porto Santo boeken. :%
pi_97812499
http://www.groupon.nl/dea(...)&utm_campaign=Varies

Jammer dat je minimaal 70 euro moet uitgeven. Een broek van 50 voor 25 zou ik prima vinden.
pi_97813111
Ik ken anders ook nog wel een leuke collega :D
  maandag 6 juni 2011 @ 22:19:33 #33
344469 Amsel
zonder t
pi_97813215
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:18 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik ken anders ook nog wel een leuke collega :D
Vertel! :9
pi_97813251
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja, dit is op basis van 2 inkomens en 0 kinderen :P
pi_97814965
Jemig, heb zojuist m'n hele leven vanaf 12 ofzo voorbij zien komen :') foto's uit zitten zoeken..

veel dingen waar ik achteraf van denk 'was 't wel zo gezellig?' maar bewaar ze toch maar... foto's blijven foto's... ben er wel een beetje melancholisch van geworden -O-
Ja doei.
pi_97814989
Hee, Muis jarig? Gefeliciteerd! *O*

Verder moet ik nog even bijlezen... In elk geval wel fanatiek gesport net, lekker!
Know that while you sleep
Everything has changed
  maandag 6 juni 2011 @ 22:45:14 #37
344469 Amsel
zonder t
pi_97815313
Oh dat kan ik me voorstellen Mo! Wel ook een hoop leuke herinneringen hoop ik?

Mini, sportief hoor 8-) Ik moet van mezelf morgen om 6 uur opstaan om weer een stukkie te gaan rennen voordat ik richting werk ga, ben benieuwd of ik mezelf er daadwerkelijk toe kan zetten :')
pi_97815507
Ja, ook veel leuke dingen O+ oma, opa O+ de katten O+ m'n konijn O+ vooral dingen die met familie enzo te maken hebben :@
Ja doei.
  maandag 6 juni 2011 @ 22:48:50 #39
344469 Amsel
zonder t
pi_97815611
Wat is daar :@ aan?
pi_97815792
Geen vrienden-dingen eigenlijk :') tenminste, dingen die ik toen wel heel leuk vond, maar waarbij ik later van een aardig koude kermis thuis kwam, zeg maar :)

Daarom ben ik ook zo blij met FOK! en m'n virtuele vriendjes en vriendinnetjes O+ die verhuizen gewoon mee naar Engeland *)
Ja doei.
  maandag 6 juni 2011 @ 22:51:49 #41
344469 Amsel
zonder t
pi_97815867
Nou ik blijf gewoon hier als je het niet erg vindt 8-) ;)
pi_97815930
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:45 schreef Amsel het volgende:
Oh dat kan ik me voorstellen Mo! Wel ook een hoop leuke herinneringen hoop ik?

Mini, sportief hoor 8-) Ik moet van mezelf morgen om 6 uur opstaan om weer een stukkie te gaan rennen voordat ik richting werk ga, ben benieuwd of ik mezelf er daadwerkelijk toe kan zetten :')
Jeu, dat is echt vroeg... Sterkte!
Everything has changed
pi_97816085
Ik sta morgen ook vroeg op, leren voor tentamen. Kopje koffie, broodje en gaan.

Bedenk me ook net dat het voetbal hier is afgelopen, daar moet dus maar wat anders voor in de plaats komen.
pi_97816162
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:51 schreef Amsel het volgende:
Nou ik blijf gewoon hier als je het niet erg vindt 8-) ;)
jullie leven in mijn laptop, en gaan dus gewoon mee, ja? }:|
Ja doei.
  maandag 6 juni 2011 @ 22:59:41 #45
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97816499
De laatste jaren van mijn middelbare school-tijd waren vriend-wise echt awesome O+ We hadden een hecht groepje. We hielden alleen bijna allemaal niet van foto's, dus die heb ik eigenlijk niet (en van mn pa mocht ik niet naar grotere feestjes dus dat was ook geen optie :') ). Op zich wel jammer, maar de herinneringen zijn wel fijn! Ook al zie ik merendeel eigenlijk nauwelijks meer :P

Zumba was ook weer prettig! Ik had niet echt veel energie meer, maar was wel fijn om even mn hoofd leeg te hopsen O+
pi_97816513
Lurker meldt zich >:O
  maandag 6 juni 2011 @ 23:00:10 #47
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97816532
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

jullie leven in mijn laptop, en gaan dus gewoon mee, ja? }:|
I claim zeh logeerkamer! *)
  maandag 6 juni 2011 @ 23:00:42 #48
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97816568
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:59 schreef Brocco_Li het volgende:
Dag groent(j)e(n)!
  Vis een optie? maandag 6 juni 2011 @ 23:00:53 #49
70532 loveli
N
pi_97816581
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:59 schreef Brocco_Li het volgende:
_O-
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 6 juni 2011 @ 23:01:04 #50
70532 loveli
N
pi_97816607
:@
crap in = crap out
pi_97816642
Toen werden er, iig bij mij, ook veel minder foto's gemaakt want het was toch minder digitaal en dus duurder.

Heb nog wel allemaal foto's met een vinger voor de lens :') lange vingers en niet die koekjes.
pi_97816662
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

I claim zeh logeerkamer! *)
je bent altijd welkom! *) De rest overigens ook, maar niet allemaal tegelijk! :o
Ja doei.
pi_97816747
Oh, en ik maakte altijd de foto's. Ik sta er zelf dus nauwelijks op _O-
Ja doei.
pi_97816823
Uniek: goed bezig! wat is nou het cadeautje voor je vriend geworden?

Wij hebben een goed bedrag op de spaarrekening staan en als de belastingdienst geld stort dan word ik wel blijer. Verder heb ik mijn hypotheekteruggaaf dit jaar lager gezet, onder het mom better safe then sorry, dus dat gaat volgend jaar meer geld opleveren. Ik vind sparen leuk, kan iedere dag wel inloggen op de spaarrekening :')

Mo, die motor van je is dat een 1200? En hoe lang ben jij? En hoe makkelijk kom je op je motor? :')

lijstje van vandaag:
O: smoothie en nootjes
T: zoete aardappel en kalkoenfilet
L: broodje rookvlees met groente en kleine quiche
T: havermoutshake
D: sliptongetjes, frietjes en mayo

vanaaf met collega's wezen varen over de Vinkeveense plassen, was mooi O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 6 juni 2011 @ 23:04:41 #55
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97816882
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

je bent altijd welkom! *) De rest overigens ook, maar niet allemaal tegelijk! :o
Misschien ga ik je daaraan houden! :+
*Anglofiel* O+ *gezelligheids-ofiel* :+
pi_97816964
Is een 1100 ;) zijn even hoog als de 1200, en met het zadel in de laagste stand kom ik op zich prima bij de grond! Ben 1,72m :)
Ja doei.
  maandag 6 juni 2011 @ 23:05:55 #57
344469 Amsel
zonder t
pi_97816985
Oh ik hoorde trouwens dat nog niet iedereen wist dat je gewoon even een woordenboek Duits-Nederlands moet pakken als je nog niet weet wiens kloon ik ben?

Anyway, bedtijd :W
pi_97817001
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Misschien ga ik je daaraan houden! :+
*Anglofiel* O+ *gezelligheids-ofiel* :+
gewoon doen! _O_ De universiteit is tof O+ en ze hebben een eigen pub! Enzo! Ik kan zó niet wachten :o
Ja doei.
  maandag 6 juni 2011 @ 23:06:29 #59
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97817025
En een lijstje.

O: drie volkorenbeschuiten: 2x ozzewoz, 1x kaas
L: twee sneetjes brood met pindakaas
T: witte chocolade frappuccino
T: sultana
D: maaltijdsalade met helaasch weinig groente :') Was wel te eten en ongeveer 500 kcal
S: Zumba
T: glas rode vruchten-sap

En nu schlaf'n! :z
pi_97817097
mijn gezicht is aan het vervellen *vellen er bij hangen* sad

Ga maar goed met aftersun smeren vanaaf :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_97817298
Mijn oog doet al bijna een week alsof ie gaat ontsteken. Maar het zet niet door en elke ochtend is het rood weer weggetrokken. Echt irritant :'). Zo kan je natuurlijk niet naar een dokter gaan, als het elke ochtend weg is. En in principe is er ook niets ernstigs aan de hand, buiten de zorgen 'oh nee het gaat toch niet doorzetten he dan sta ik voor gek op stage'.
pi_97817373
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:05 schreef Amsel het volgende:
Oh ik hoorde trouwens dat nog niet iedereen wist dat je gewoon even een woordenboek Duits-Nederlands moet pakken als je nog niet weet wiens kloon ik ben?

Anyway, bedtijd :W
O-)

slaap lekker :W
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 6 juni 2011 @ 23:18:54 #63
344469 Amsel
zonder t
pi_97817957
quote:
14s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:10 schreef progje het volgende:

[..]

O-)

slaap lekker :W
En ik had nog zo tegen iedereen gezegd "niet aan progje vertellen hoor!!" :P

Slaap lekker allemaal!
pi_97818189
ozzewoz O+
Ja doei.
pi_97818198
*van bank naar bed*
Trusten!
pi_97818221
Amsel, ik wist wel wie je was maar niet wat deze naam betekende, dus toch bedankt voor de hint! :P
Everything has changed
pi_97821296
slapen O+

en hopelijk krijg ik mezelf morgenochtend naar den sportschool :W
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_97827473
beuh.... ;(

verkouden en keelpijn.. yeah! :z
Ja doei.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 06:30:26 #69
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97827478
beuh.... ;(
Misselijk met pruttelbuik (EHEC? :') :X)
pi_97827497
mogge.
Mij wacht de loopgraaf.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 7 juni 2011 @ 07:16:33 #72
344469 Amsel
zonder t
pi_97827638
Ik heb zo enorm verschrikkelijk slecht geslapen dat ik mezelf echt niet om 6 uur uit bed kon slepen voor een rondje hardlopen. Hmpf.

Sigme heel veel succes! Hoop dat het vandaag beter gaat.
pi_97827648
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 06:38 schreef sigme het volgende:
mogge.
Mij wacht de loopgraaf.
hopelijk zonder hinderlagen vandaag ;)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_97827656
Beterschap mo & tink! :* :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_97827731
Morning!

Beterschap Mo en Tink :)

Hier bijna klaar voor een dagje klantenbezoek :O 2 uur in de trein, 4 speedvisits, terug om 5 uur. :W
  dinsdag 7 juni 2011 @ 07:40:37 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97827807
Beterschap voor de zieken. Ik doe geen kusjes ivm besmetting :P. Zo even eten en dan hardlopen.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 07:41:33 #77
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97827823
:W

Goed geslapen, slechts 2x wakker geworden omdat ik Duvel een por moest geven omdat 'ie aan het ronken was :').

Beterschap voor Tink en Mo!

Sigme, succes met je oorlogsvoering :+

Vrienden.. Mja, door pestverleden heb ik er niet zoveel en ik ben de eennajongste op het werk. De rest is 45+. Dus mja, levert niet zoveel vrienden op :'). Vind het een moeilijk onderwerp.

Vanaaf fietsen, heb er wel zin in geloof ik :). Maar eerst een dagje werken! Morgen thuiswerk, ivm OV-staking.
pi_97827826
Thanks! O+

Was er al om 6.45 uit, bezig aan mijn opdracht die ik vanmiddag in m'n eentje ga doen in plaats van met hele groep :) :z

Inkoppertje!
Ja doei.
pi_97827973
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 06:38 schreef sigme het volgende:
mogge.
Mij wacht de loopgraaf.
Succes!

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 07:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
:W

Goed geslapen, slechts 2x wakker geworden omdat ik Duvel een por moest geven omdat 'ie aan het ronken was :').

Beterschap voor Tink en Mo!

Sigme, succes met je oorlogsvoering :+

Vrienden.. Mja, door pestverleden heb ik er niet zoveel en ik ben de eennajongste op het werk. De rest is 45+. Dus mja, levert niet zoveel vrienden op :'). Vind het een moeilijk onderwerp.

Vanaaf fietsen, heb er wel zin in geloof ik :). Maar eerst een dagje werken! Morgen thuiswerk, ivm OV-staking.
3x verhuizen is ook niet bevorderlijk :{ en ouders die kinderen stiekem mnaar lastig vinden ook niet.

Maarrr wij zitten veel leukere dingen te doen *O* kwijlen over vakantiebestemmingen :+
pi_97828186
Fijn Ml!
Zit ondertussen aan een alternatief te denken voor een autovakantie...
Stel dat het weer niet lukt!
pi_97828226
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 08:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Fijn Ml!
Zit ondertussen aan een alternatief te denken voor een autovakantie...
Stel dat het weer niet lukt!
Wat wil je precies?
pi_97828273
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 08:24 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Wat wil je precies?
Het autoplan was frankrijk, naar mooi weer.
Alternatief hebben we nog niet echt over gedacht. Duitsland is wel goedkoop met de trein in het weekend weet ik.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 08:29:33 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97828302
Ik zou helemaal niet naar Frankrijk durven rijden als ik pas m'n rijbewijs had :o. Vind jij het rijden eigenlijk eng, Puff?
Niet meer actief op Fok!
pi_97828326
Morning en beterschap voor het ziekenboegje!

Niet zo'n hele toffe dag vandaag. Eerst een vervelende afspraak en daarna de crematie van de moeder van een vriendin/collega, 57 jaar geworden, overleden aan kanker. In de afgelopen anderhalf jaar heb ik 5 uitvaarten bezocht van een ouder die aan die k-ziekte is overleden, ik vind het veel te veel.
pi_97828329
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 08:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou helemaal niet naar Frankrijk durven rijden als ik pas m'n rijbewijs had :o. Vind jij het rijden eigenlijk eng, Puff?
Nee ik vind het niet eng. In een andere auto zal vast wennen zijn.
Is meer dom doen bij examenzenuwen.
pi_97828373
quote:
Tuurlijk wel! Als je in Nederland kunt rijden kun je ook in/naar Frankrijk rijden. Niets zo makkelijk als scheuren over de tolwegen.
pi_97828403
Dat is inderdaad veel Anna! :*
  dinsdag 7 juni 2011 @ 08:37:57 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97828426
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 08:34 schreef anna82 het volgende:

[..]

Tuurlijk wel! Als je in Nederland kunt rijden kun je ook in/naar Frankrijk rijden. Niets zo makkelijk als scheuren over de tolwegen.
Ik durf niet eens in de Randstad te rijden. Ben een angsthaas in de auto. Als ik weer ga rijden (liever niet), dan neem ik eerst weer een paar lessen, want vertrouw mezelf anders niet.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 08:39:13 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97828444
En :* voor Anna, dat is nogal wat... Bizar eigenlijk: we kunnen van alles, maar zo'n ziekte die zoveel slachtoffers eist kunnen we nog niet genezen.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 08:44:21 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97828522
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 08:31 schreef anna82 het volgende:
Morning en beterschap voor het ziekenboegje!

Niet zo'n hele toffe dag vandaag. Eerst een vervelende afspraak en daarna de crematie van de moeder van een vriendin/collega, 57 jaar geworden, overleden aan kanker. In de afgelopen anderhalf jaar heb ik 5 uitvaarten bezocht van een ouder die aan die k-ziekte is overleden, ik vind het veel te veel.
Dat is het ook.. Sterkte :*.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 08:45:57 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97828541
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 07:59 schreef Ml-etje het volgende:

3x verhuizen is ook niet bevorderlijk :{ en ouders die kinderen stiekem mnaar lastig vinden ook niet.

Maarrr wij zitten veel leukere dingen te doen *O* kwijlen over vakantiebestemmingen :+
Hier staat de teller op 9 verhuizingen :').

En welke bestemming scoort nu het hoogst? :D Die van ons is helemaal in kannen en kruiken!
pi_97828547
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 08:39 schreef Viking84 het volgende:
En :* voor Anna, dat is nogal wat... Bizar eigenlijk: we kunnen van alles, maar zo'n ziekte die zoveel slachtoffers eist kunnen we nog niet genezen.
Kanker is natuurlijk een heel scala aan verschillende aandoeningen en behandeling hangt zo sterk af van de soort kanker, tijdstip van ontdekken, groeisnelheid, overige ziekten...
pi_97828598
:* Anna, het is wel beangstigend denk ik zo dichtbij allemaal.
pi_97828611
Dank jullie wel O+

Nu nog even snel langs de Hema, want in al mijn zwarte panty's zitten ladders. Ga ze ook maar eens weggooien :')
pi_97828612
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 08:45 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hier staat de teller op 9 verhuizingen :').

En welke bestemming scoort nu het hoogst? :D Die van ons is helemaal in kannen en kruiken!
9 :o

Madeira we willen dit jaar eens echt luieren na 3 jaar doe-vakantie/klussen en 1x geen vakantie vanwege verbouwing.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 08:51:10 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97828621
XM, regent het nou of niet?

* Viking84 kan het niet goed zien :')
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 08:51:36 #97
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97828628
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 08:50 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

9 :o

Madeira we willen dit jaar eens echt luieren na 3 jaar doe-vakantie/klussen en 1x geen vakantie vanwege verbouwing.
Oh lekker :z Even relaxen dus!

En ja 9x.. je wordt wel heel goed in inpakken, dat wel :').
  dinsdag 7 juni 2011 @ 08:51:52 #98
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97828633
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 08:51 schreef Viking84 het volgende:
XM, regent het nou of niet?

* Viking84 kan het niet goed zien :')
Nee. Hier niet tenminste.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 08:51:54 #99
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97828634
Goedemorgen. :z

Mijn nieuwe buurman houdt van harde basmuziek. Met versterkte bas. ;(
  dinsdag 7 juni 2011 @ 08:52:33 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97828644
Wij zijn maar 2 keer verhuisd. 1 keer toen ik 3 was (en m'n ouders speciaal voor mij verhuisden naar een ander dorp ivm speciale school O+) en nog een keer toen ik 10 was.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 08:52:56 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97828651
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 08:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee. Hier niet tenminste.
Ok, zou ook niet mogen, want op buienradar is niks te zien.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 08:53:25 #102
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97828661
Oh, verhuizingen. Ik ben in totaal ook 9 keer verhuisd, al kan ik me de 1e keer niet herinneren.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 08:54:17 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97828667
Ja als je die studentenkamerverhuizingen meetelt zit ik ook al op 6 :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 08:55:40 #104
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97828691
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 08:54 schreef Viking84 het volgende:
Ja als je die studentenkamerverhuizingen meetelt zit ik ook al op 6 :P.
Ik heb als student zijnde maar 3 kamers gehad :P De rest was zelfstandig.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 08:56:46 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97828704
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 08:55 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb als student zijnde maar 3 kamers gehad :P De rest was zelfstandig.
als student / student zijnde /taalnazi :P.

Ik had 2 keer een kamer en nu zelfstandig :). Maar nu ben ik natuurlijk geen student meer ;).
En tussendoor heb ik nog een jaartje weer thuis gewoond tot ik M leerde kennen en zijn pa een studentenhuis kocht.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 08:57:34 #106
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97828717
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 08:52 schreef Viking84 het volgende:
Wij zijn maar 2 keer verhuisd. 1 keer toen ik 3 was (en m'n ouders speciaal voor mij verhuisden naar een ander dorp ivm speciale school O+) en nog een keer toen ik 10 was.
En nu naar Den Haag natuurlijk ;).

Even denken...

3: Heerhugowaard --> Zutphen
8: Zutphen - Warnsveld
18: Warnsveld - Nijmegen
19: Nijmegen - Nijmegen
20: Nijmegen - Tilburg
22: Tilburg - R'dam
23: R'dam - R'dam
24: R'dam - R'dam
28: R'dam - Gouda

En binnen een stad verhuizen lijkt misschien niet zo spannend, maar je moet toch de hele zooi weer inpakken en verven e.d.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 08:59:40 #107
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_97828745
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 08:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

En nu naar Den Haag natuurlijk ;).

Even denken...

3: Heerhugowaard --> Zutphen
8: Zutphen - Warnsveld
18: Warnsveld - Nijmegen
19: Nijmegen - Nijmegen
20: Nijmegen - Tilburg
22: Tilburg - R'dam
23: R'dam - R'dam
24: R'dam - R'dam
28: R'dam - Gouda

En binnen een stad verhuizen lijkt misschien niet zo spannend, maar je moet toch de hele zooi weer inpakken en verven e.d.
Klopt :Y. Ik ben nu al vier keer verhuisd binnen één stad (en in m'n leven acht keer) en het blijft rotwerk.
Your body. Your soul. Your rituals.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 09:00:05 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97828750
Meh, ik voel een klein pijntje in m'n scheenbeen. Hopelijk heb ik er dadelijk geen last van :X.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 09:00:51 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97828763
En ja, ik vond het verhuizen zwaar kut, maar het is ook wel weer leuk en spannend om naar een nieuw huis in een nieuwe stad / buurt te gaan. Ik hoop nog eens naar Scheveningen verhuizen O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_97828767
verhuizen.. ehm, ik tel er 12..

Overigens lieve XM, vriendschap is niet per sé leeftijdsgebonden.

Van mijn bassischooltijd heb ik geen vrienden meer, uit mijn middelbareschooltijd nog 2 waaronder 1tje de vader van mijn oudste dochter is ;)
Ben het opnieuw beginnen op een nieuwe plek wel een beetje zat, doen we niet meer voordat we emigreren als we later groot zijn. Voor de kinderen ook wel zo fijn.
We verhuisden van een leuk stadje naar een iniminidorp midden in mijn middelbareschooltijjd, no fun! Dat gaan mijn kinderen iig niet meemaken, ik wil ze tenminste de kans geven een paar levenslange vrienden te hebben.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 09:01:30 #111
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97828778
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:00 schreef Viking84 het volgende:
Meh, ik voel een klein pijntje in m'n scheenbeen. Hopelijk heb ik er dadelijk geen last van :X.
Gewoon goed intapen!

dinsdag 7 juni 2011 @ 09:01:47 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97828783
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:01 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Gewoon goed intapen!

[ afbeelding ]
Ik tape m'n voeten in, niet m'n benen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_97828789
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 08:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Oh lekker :z Even relaxen dus!

En ja 9x.. je wordt wel heel goed in inpakken, dat wel :').
En je houdt niet veel over ook :)
pi_97828794
RATS meteen ontharen, handig :D
  dinsdag 7 juni 2011 @ 09:02:30 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97828797
Verhuizen is wel de ideale gelegenheid om spullen weg te gooien! *O*.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 09:02:59 #116
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97828806
@MarMar; dat klopt, maar op deze leeftijd toch wel een beetje. Je zit in zo'n andere levensfase, zeker als je nog geen kinderen hebt, dat je maar weinig gemeenschappelijk hebt. Vind ik dan.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 09:03:58 #117
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97828821
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:02 schreef Viking84 het volgende:
Verhuizen is wel de ideale gelegenheid om spullen weg te gooien! *O*.
Absoluut, maar toch verzamel ik altijd weer meer zooi in mijn nieuwe huis dan nodig is. :')
  dinsdag 7 juni 2011 @ 09:04:26 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97828828
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
@MarMar; dat klopt, maar op deze leeftijd toch wel een beetje. Je zit in zo'n andere levensfase, zeker als je nog geen kinderen hebt, dat je maar weinig gemeenschappelijk hebt. Vind ik dan.
Want altijd over de kinderen praten is zo leuk! :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_97828829
@XM een van mijn beste vriendinnetjes is 25, kinderloos, idd in een andere fase, maar dat mag de pret niet drukken en zelfs al ben ik inmiddels een moederkloek, ik vind heel veel dingen die ik rond mijn 20e leuk vond nogsteeds leuk ;)
  dinsdag 7 juni 2011 @ 09:04:34 #120
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97828830
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 08:59 schreef Rituals het volgende:

[..]

Klopt :Y. Ik ben nu al vier keer verhuisd binnen één stad (en in m'n leven acht keer) en het blijft rotwerk.
Maar het opnieuw inrichten en decoreren van je nieuwe huis is wel heel leuk. O+
  dinsdag 7 juni 2011 @ 09:04:58 #121
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97828843
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:{w
  dinsdag 7 juni 2011 @ 09:05:20 #122
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_97828850
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:04 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Maar het opnieuw inrichten en decoreren van je nieuwe huis is wel heel leuk. O+
Super leuk zelfs! O+ En inderdaad, ik heb lekker veel zooi kunnen weggooien :D.
pi_97828861
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 08:34 schreef anna82 het volgende:

[..]

Niet goed bij de kaartjesautomaat kunnen wegens korte armpjes en grote cementblokken er vlak naast is anders heel vervelend :') .

Ik ben vrij snel naar het buitenland gereden toen ik m'n rijbewijs had, maar dat vond ik niet eng. De bergweggetjes zijn wel wennen en je moet je vooral niet door locals laten opjagen. Maar verder geen probleem :) .
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 7 juni 2011 @ 09:05:56 #124
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97828866
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

:{w
Als dat het enige is wat je gemeenschappelijk zou kunnen hebben met vrienden, dan zou ik die vrienden liever niet hebben. Denk ik. Ik ben geen moeder, dus misschien is het wel heel leuk om over kinderen te praten :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_97828868
Volgens mij staan er nog steeds een paar onuitgepakte verhuisdozen op zolder, we wonen hier nu bijna 4 jaar :')
pi_97828877
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als dat het enige is wat je gemeenschappelijk zou kunnen hebben met vrienden, dan zou ik die vrienden liever niet hebben. Denk ik. Ik ben geen moeder, dus misschien is het wel heel leuk om over kinderen te praten :P.
Ik mag toch hopen dat ik meer heb om over te praten dan alleen de kindjes :P
  dinsdag 7 juni 2011 @ 09:07:47 #127
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97828900
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mja, ik kan zelf niet zo goed tegen van die moeders (of vaders) die ALLEEN nog maar over hun kinderen kunnen praten. Oogkleppen met plakplaatjes op. Er is meer in het leven. Ik heb ook een aantal mensen uit m'n FB/hyves geknikkerd toen ze alleen nog maar konden posten dat hun wurm weer had overgegeven, of een boertje had gelaten, of een nieuw trappelzakje had, of weet ik wat. Echt.. :X
pi_97828927
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:X
pi_97828955
Mogguh!

Ohw... ik ben 8x verhuisd en ik dacht dat dat al veel was. Blijkt dus nog wel mee te vallen.

Poging gedaan tot teruglezen.
Coco :* i.v.m. Tedje
Muis nog gefeliciteerd.
Anna gecondoleerd.
Maria ^O^ met skripzie.
En de rest die ik vergeten ben, beterschap/gefeliciteerd/sterkte/succes (doorhalen wat niet van toepassing is)

Ik verwonder mij nog altijd dat XM geen kinderen heeft :') :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 09:12:33 #130
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_97828981
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:06 schreef MarMar het volgende:
Volgens mij staan er nog steeds een paar onuitgepakte verhuisdozen op zolder, we wonen hier nu bijna 4 jaar :')
:D!

Ik had alle spullen dezelfde avond opgeruimd/ingeruimd/uitgezocht/op orde. Nu scheelt het natuurlijk wel dat ik, in vergelijking met een volwaardig huis, een kleine ruimte heb en dus ook minder spullen :P.
pi_97828996
Anna, heel veel sterkte vandaag. :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_97829023
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:12 schreef Rituals het volgende:

[..]

:D!

Ik had alle spullen dezelfde avond opgeruimd/ingeruimd/uitgezocht/op orde. Nu scheelt het natuurlijk wel dat ik, in vergelijking met een volwaardig huis, een kleine ruimte heb en dus ook minder spullen :P.
Mjah, ik kom zelf niet meer op de zolder, heel sporadisch omdat dochterlief haar kamer daar ook is, maar verder niet en mijn lief is niet zo van het opruimen geloof ik *)
pi_97829028
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Mja, ik kan zelf niet zo goed tegen van die moeders (of vaders) die ALLEEN nog maar over hun kinderen kunnen praten. Oogkleppen met plakplaatjes op. Er is meer in het leven. Ik heb ook een aantal mensen uit m'n FB/hyves geknikkerd toen ze alleen nog maar konden posten dat hun wurm weer had overgegeven, of een boertje had gelaten, of een nieuw trappelzakje had, of weet ik wat. Echt.. :X
:X idd. Ik kan me best voorstellen dat het de eerste maanden alles overheerst, maar verder hoop ik toch dat iemand uit meer bestaat dan kind. Ik hoop iig dat ik zelf wel wat andere interesses overhoud :+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? dinsdag 7 juni 2011 @ 09:15:42 #134
70532 loveli
N
pi_97829031
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 08:51 schreef Ewelina het volgende:
Goedemorgen. :z

Mijn nieuwe buurman houdt van harde basmuziek. Met versterkte bas. ;(
Goed excuus om even kennis te maken. Misschien issie zoenbaar :P
crap in = crap out
  dinsdag 7 juni 2011 @ 09:16:27 #135
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97829043
quote:
Waarom niet? Ik had mijn rijbewijs net en toen ben ik naar Calais gereden, met de boot over, links rijdend richting London en daar de avondspits in. In de regen. Sindsdien denk ik werkelijk dat ik alles kan :7
pi_97829064
Mjah van die mensen die hun profiel gaan noemen naar hun kind en dan ook hun kind als profielfoto zetten :X
  dinsdag 7 juni 2011 @ 09:18:48 #137
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97829090
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Goed excuus om even kennis te maken. Misschien issie zoenbaar :P
Zoenbaar niet, kennis had ik al gemaakt. Hij heeft overigens wel gewoon zijn muziek zachter gezet toen ik daar om vroeg, maar het stond 's avonds laat wel hard aan. Ik heb ooit een bijzonder asociale buurvrouw gehad die van dit soort muziek hield, en ik ben een beetje bang voor herhaling.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 09:21:12 #138
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97829133
Heeft mijn man een tijd gehad, dat hij tegen anderen alleen nog maar over de kinderen kon praten. :') Vond ik zo genant. En ik was altijd bang dat ze dachten dat ik ook zo was :')
Gelukkig is dat nu wel bijgetrokken. :P
  dinsdag 7 juni 2011 @ 09:21:28 #139
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_97829138
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik had mijn rijbewijs net en toen ben ik naar Calais gereden, met de boot over, links rijdend richting London en daar de avondspits in. In de regen. Sindsdien denk ik werkelijk dat ik alles kan :7
Sinds ik in Harare gereden heb, denk ik dat ook. Inderdaad, links rijden, met links schakelen, stoplichten die er wel staan maar omdat de stroom weer eens uitgevallen is het niet doen, auto's waar mensen de hand uit het raam steken en naar voren of naar achteren draaien als zijnde richtingaanwijzer, enorme gaten in de weg...

Ik mis het!
pi_97829139
lol Tink
  dinsdag 7 juni 2011 @ 09:22:58 #141
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97829170
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:17 schreef MarMar het volgende:
Mjah van die mensen die hun profiel gaan noemen naar hun kind en dan ook hun kind als profielfoto zetten :X
Of een Hyves aanmaken voor hun kind ;(.
pi_97829187
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Of een Hyves aanmaken voor hun kind ;(.
En met dat account op anderen lopen schelden :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_97829260
En als je dacht dat dat erg was, er zijn ook mensen die een account aanmaken voor hun huisdier.. en die daar dan ook serieus updates posten namens dat huisdier :')
  Vis een optie? dinsdag 7 juni 2011 @ 09:27:15 #144
70532 loveli
N
pi_97829271
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:05 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben vrij snel naar het buitenland gereden toen ik m'n rijbewijs had, maar dat vond ik niet eng. De bergweggetjes zijn wel wennen en je moet je vooral niet door locals laten opjagen. Maar verder geen probleem :) .
Achter een local aanrijden is wel fijn, dan durf je opeens een stuk sneller.
crap in = crap out
pi_97829274
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:26 schreef MarMar het volgende:
En als je dacht dat dat erg was, er zijn ook mensen die een account aanmaken voor hun huisdier.. en die daar dan ook serieus updates posten namens dat huisdier :')
_O- inderdaad
pi_97829310
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:17 schreef MarMar het volgende:
huuuuuuuu ;(
Ja doei.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 09:30:20 #147
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97829321
quote:
Dit is inderdaad nog triester :')
pi_97829325
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:30 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dit is inderdaad nog triester :')
dat, bestaan die? :o
Ja doei.
pi_97829347
Jah die bestaan :')
pi_97829355
quote:
:')

Da's nog erger dan die trutjes die elke dag 20x spammen hoe gek ze wel niet op hun vriendje zijn...
pi_97829367
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:32 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:')

Da's nog erger dan die trutjes die elke dag 20x spammen hoe gek ze wel niet op hun vriendje zijn...
WJNMKW! NTB! O+
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')