Hi! Heb je het naar je zin? Hoe was het spammuseum?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hi! Het genot van alleen reizen en wifi.Zeker gandig als je wat aan het eten bent.
Ben nu in een outlet mall en ga zomaar eens jurkjes passen bij Calvin Klein en Ralph Lauren.
En deed ikquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:27 schreef Amsel het volgende:
Zie je Vik, je kunt heel gelukkig worden van zoenen met collega's
Ik denk nog steeds dat de collega en ik een geweldig stel zouden zijnWe zijn donderdag samen gaan stappen en hadden zó'n lol. Maar het zit er gewoon niet in, dus ik ga me er ook niet druk om maken of hoop hebben. Morgen weer uit eten met een andere collega, maar dat is gewoon omdat we elkaar aardig vinden
Mijn halve sociale leven bestaat tegenwoordig uit collega's
De collega rommelt wat aan, net als ik, en daar hebben we het allebei liever niet over. Zie je, we passen perfect bij elkaarquote:
Kun je net zo goed met elkaar gaan rommelenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:30 schreef Amsel het volgende:
[..]
De collega rommelt wat aan, net als ik, en daar hebben we het allebei liever niet over. Zie je, we passen perfect bij elkaar
Waarom durf je dat zelf niet te regelen?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat heeft met de werkomgeving te maken
We hebben bepaald dat we in september een week naar Madeira gaan en een week naar Porto Santoik durf alleen niet zo goed losse vluchten en losse hotels plus boottrips te boeken
Ga maar voor een keer naar een reisbureau (met mijn eigen lijstje hotels).
Omdat ik dat nooit netjes op elkaar aangesloten krijg en echt nu al stress hebquote:Op maandag 6 juni 2011 21:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom durf je dat zelf niet te regelen?
Wat denk je dat we doen? Alleen niet exclusief dus.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:31 schreef Viking84 het volgende:
Kun je net zo goed met elkaar gaan rommelen. Of wordt dat weer te ingewikkeld?
.
Minimum wel afhankelijk van aantal personen waarschijnlijk. Mijn minimum ligt namelijk lager dan het jouwe. Ze adviseren mij 6 maandsalarissen als minimumquote:Op maandag 6 juni 2011 19:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij is dat 'officieel' (volgens het Nibud, bedoel ik daarmee) nog een stuk hoger. Ik weet nog dat ik het in ieder geval een heel hoog bedrag vond.
Ik kom bijvoorbeeld voor M. en mij samen hierop uit: (test)
Minimumbuffer ¤ 4.300,00
Adviesbuffer ¤ 10.600,00
Minimum is onafhankelijk van (gezins)inkomen, de adviesbuffer niet. Ik vind het echt hoge bedragen.
Oh ik vind dat echt leukquote:Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Omdat ik dat nooit netjes op elkaar aangesloten krijg en echt nu al stress heb
Wat een collega fans hier
Personen en hoogte salaris/uitgavenpatroon.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Minimum wel afhankelijk van aantal personen waarschijnlijk. Mijn minimum ligt namelijk lager dan het jouwe. Ze adviseren mij 6 maandsalarissen als minimum. Jemig he.
Gefeliciteerd Muizel
[..]
Oh ik vind dat echt leuk. Vind het geweldig om alles zelf helemaal uit te stippelen.
Vertel!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:18 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik ken anders ook nog wel een leuke collega
Ja, dit is op basis van 2 inkomens en 0 kinderenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Minimum wel afhankelijk van aantal personen waarschijnlijk. Mijn minimum ligt namelijk lager dan het jouwe. Ze adviseren mij 6 maandsalarissen als minimum. Jemig he.
Jeu, dat is echt vroeg... Sterkte!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:45 schreef Amsel het volgende:
Oh dat kan ik me voorstellen Mo! Wel ook een hoop leuke herinneringen hoop ik?
Mini, sportief hoorIk moet van mezelf morgen om 6 uur opstaan om weer een stukkie te gaan rennen voordat ik richting werk ga, ben benieuwd of ik mezelf er daadwerkelijk toe kan zetten
jullie leven in mijn laptop, en gaan dus gewoon mee, ja?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:51 schreef Amsel het volgende:
Nou ik blijf gewoon hier als je het niet erg vindt![]()
I claim zeh logeerkamer!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jullie leven in mijn laptop, en gaan dus gewoon mee, ja?
Misschien ga ik je daaraan houden!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je bent altijd welkom!De rest overigens ook, maar niet allemaal tegelijk!
gewoon doen!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Misschien ga ik je daaraan houden!![]()
*Anglofiel**gezelligheids-ofiel*
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:05 schreef Amsel het volgende:
Oh ik hoorde trouwens dat nog niet iedereen wist dat je gewoon even een woordenboek Duits-Nederlands moet pakken als je nog niet weet wiens kloon ik ben?
Anyway, bedtijd
En ik had nog zo tegen iedereen gezegd "niet aan progje vertellen hoor!!"quote:
Succes!quote:
3x verhuizen is ook niet bevorderlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 07:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed geslapen, slechts 2x wakker geworden omdat ik Duvel een por moest geven omdat 'ie aan het ronken was.
Beterschap voor Tink en Mo!
Sigme, succes met je oorlogsvoering
Vrienden.. Mja, door pestverleden heb ik er niet zoveel en ik ben de eennajongste op het werk. De rest is 45+. Dus mja, levert niet zoveel vrienden op. Vind het een moeilijk onderwerp.
Vanaaf fietsen, heb er wel zin in geloof ik. Maar eerst een dagje werken! Morgen thuiswerk, ivm OV-staking.
Wat wil je precies?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Fijn Ml!
Zit ondertussen aan een alternatief te denken voor een autovakantie...
Stel dat het weer niet lukt!
Het autoplan was frankrijk, naar mooi weer.quote:
Nee ik vind het niet eng. In een andere auto zal vast wennen zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou helemaal niet naar Frankrijk durven rijden als ik pas m'n rijbewijs had. Vind jij het rijden eigenlijk eng, Puff?
Tuurlijk wel! Als je in Nederland kunt rijden kun je ook in/naar Frankrijk rijden. Niets zo makkelijk als scheuren over de tolwegen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou helemaal niet naar Frankrijk durven rijden als ik pas m'n rijbewijs had. Vind jij het rijden eigenlijk eng, Puff?
Ik durf niet eens in de Randstad te rijden. Ben een angsthaas in de auto. Als ik weer ga rijden (liever niet), dan neem ik eerst weer een paar lessen, want vertrouw mezelf anders niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:34 schreef anna82 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Als je in Nederland kunt rijden kun je ook in/naar Frankrijk rijden. Niets zo makkelijk als scheuren over de tolwegen.
Dat is het ook.. Sterktequote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:31 schreef anna82 het volgende:
Morning en beterschap voor het ziekenboegje!
Niet zo'n hele toffe dag vandaag. Eerst een vervelende afspraak en daarna de crematie van de moeder van een vriendin/collega, 57 jaar geworden, overleden aan kanker. In de afgelopen anderhalf jaar heb ik 5 uitvaarten bezocht van een ouder die aan die k-ziekte is overleden, ik vind het veel te veel.
Hier staat de teller op 9 verhuizingenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 07:59 schreef Ml-etje het volgende:
3x verhuizen is ook niet bevorderlijken ouders die kinderen stiekem mnaar lastig vinden ook niet.
Maarrr wij zitten veel leukere dingen te doenkwijlen over vakantiebestemmingen
Kanker is natuurlijk een heel scala aan verschillende aandoeningen en behandeling hangt zo sterk af van de soort kanker, tijdstip van ontdekken, groeisnelheid, overige ziekten...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:39 schreef Viking84 het volgende:
Envoor Anna, dat is nogal wat... Bizar eigenlijk: we kunnen van alles, maar zo'n ziekte die zoveel slachtoffers eist kunnen we nog niet genezen.
9quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hier staat de teller op 9 verhuizingen.
En welke bestemming scoort nu het hoogst?Die van ons is helemaal in kannen en kruiken!
Oh lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
9
Madeira we willen dit jaar eens echt luieren na 3 jaar doe-vakantie/klussen en 1x geen vakantie vanwege verbouwing.
Nee. Hier niet tenminste.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:51 schreef Viking84 het volgende:
XM, regent het nou of niet?
* Viking84 kan het niet goed zien
Ik heb als student zijnde maar 3 kamers gehadquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:54 schreef Viking84 het volgende:
Ja als je die studentenkamerverhuizingen meetelt zit ik ook al op 6.
als student / student zijnde /taalnaziquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb als student zijnde maar 3 kamers gehadDe rest was zelfstandig.
En nu naar Den Haag natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:52 schreef Viking84 het volgende:
Wij zijn maar 2 keer verhuisd. 1 keer toen ik 3 was (en m'n ouders speciaal voor mij verhuisden naar een ander dorp ivm speciale school) en nog een keer toen ik 10 was.
Kloptquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En nu naar Den Haag natuurlijk.
Even denken...
3: Heerhugowaard --> Zutphen
8: Zutphen - Warnsveld
18: Warnsveld - Nijmegen
19: Nijmegen - Nijmegen
20: Nijmegen - Tilburg
22: Tilburg - R'dam
23: R'dam - R'dam
24: R'dam - R'dam
28: R'dam - Gouda
En binnen een stad verhuizen lijkt misschien niet zo spannend, maar je moet toch de hele zooi weer inpakken en verven e.d.
Gewoon goed intapen!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:00 schreef Viking84 het volgende:
Meh, ik voel een klein pijntje in m'n scheenbeen. Hopelijk heb ik er dadelijk geen last van.
En je houdt niet veel over ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh lekkerEven relaxen dus!
En ja 9x.. je wordt wel heel goed in inpakken, dat wel.
Absoluut, maar toch verzamel ik altijd weer meer zooi in mijn nieuwe huis dan nodig is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:02 schreef Viking84 het volgende:
Verhuizen is wel de ideale gelegenheid om spullen weg te gooien!.
Want altijd over de kinderen praten is zo leuk!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
@MarMar; dat klopt, maar op deze leeftijd toch wel een beetje. Je zit in zo'n andere levensfase, zeker als je nog geen kinderen hebt, dat je maar weinig gemeenschappelijk hebt. Vind ik dan.
Maar het opnieuw inrichten en decoreren van je nieuwe huis is wel heel leuk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:59 schreef Rituals het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben nu al vier keer verhuisd binnen één stad (en in m'n leven acht keer) en het blijft rotwerk.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Want altijd over de kinderen praten is zo leuk!.
Super leuk zelfs!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Maar het opnieuw inrichten en decoreren van je nieuwe huis is wel heel leuk.
Niet goed bij de kaartjesautomaat kunnen wegens korte armpjes en grote cementblokken er vlak naast is anders heel vervelendquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:34 schreef anna82 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Als je in Nederland kunt rijden kun je ook in/naar Frankrijk rijden. Niets zo makkelijk als scheuren over de tolwegen.
Als dat het enige is wat je gemeenschappelijk zou kunnen hebben met vrienden, dan zou ik die vrienden liever niet hebben. Denk ik. Ik ben geen moeder, dus misschien is het wel heel leuk om over kinderen te pratenquote:
Ik mag toch hopen dat ik meer heb om over te praten dan alleen de kindjesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als dat het enige is wat je gemeenschappelijk zou kunnen hebben met vrienden, dan zou ik die vrienden liever niet hebben. Denk ik. Ik ben geen moeder, dus misschien is het wel heel leuk om over kinderen te praten.
Mja, ik kan zelf niet zo goed tegen van die moeders (of vaders) die ALLEEN nog maar over hun kinderen kunnen praten. Oogkleppen met plakplaatjes op. Er is meer in het leven. Ik heb ook een aantal mensen uit m'n FB/hyves geknikkerd toen ze alleen nog maar konden posten dat hun wurm weer had overgegeven, of een boertje had gelaten, of een nieuw trappelzakje had, of weet ik wat. Echt..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als dat het enige is wat je gemeenschappelijk zou kunnen hebben met vrienden, dan zou ik die vrienden liever niet hebben. Denk ik. Ik ben geen moeder, dus misschien is het wel heel leuk om over kinderen te praten.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Want altijd over de kinderen praten is zo leuk!.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:06 schreef MarMar het volgende:
Volgens mij staan er nog steeds een paar onuitgepakte verhuisdozen op zolder, we wonen hier nu bijna 4 jaar
Mjah, ik kom zelf niet meer op de zolder, heel sporadisch omdat dochterlief haar kamer daar ook is, maar verder niet en mijn lief is niet zo van het opruimen geloof ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:12 schreef Rituals het volgende:
[..]!
Ik had alle spullen dezelfde avond opgeruimd/ingeruimd/uitgezocht/op orde. Nu scheelt het natuurlijk wel dat ik, in vergelijking met een volwaardig huis, een kleine ruimte heb en dus ook minder spullen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja, ik kan zelf niet zo goed tegen van die moeders (of vaders) die ALLEEN nog maar over hun kinderen kunnen praten. Oogkleppen met plakplaatjes op. Er is meer in het leven. Ik heb ook een aantal mensen uit m'n FB/hyves geknikkerd toen ze alleen nog maar konden posten dat hun wurm weer had overgegeven, of een boertje had gelaten, of een nieuw trappelzakje had, of weet ik wat. Echt..
Goed excuus om even kennis te maken. Misschien issie zoenbaarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:51 schreef Ewelina het volgende:
Goedemorgen.
Mijn nieuwe buurman houdt van harde basmuziek. Met versterkte bas.
Waarom niet? Ik had mijn rijbewijs net en toen ben ik naar Calais gereden, met de boot over, links rijdend richting London en daar de avondspits in. In de regen. Sindsdien denk ik werkelijk dat ik alles kanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:29 schreef Viking84 het volgende:
Zoenbaar niet, kennis had ik al gemaakt. Hij heeft overigens wel gewoon zijn muziek zachter gezet toen ik daar om vroeg, maar het stond 's avonds laat wel hard aan. Ik heb ooit een bijzonder asociale buurvrouw gehad die van dit soort muziek hield, en ik ben een beetje bang voor herhaling.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Goed excuus om even kennis te maken. Misschien issie zoenbaar
Sinds ik in Harare gereden heb, denk ik dat ook. Inderdaad, links rijden, met links schakelen, stoplichten die er wel staan maar omdat de stroom weer eens uitgevallen is het niet doen, auto's waar mensen de hand uit het raam steken en naar voren of naar achteren draaien als zijnde richtingaanwijzer, enorme gaten in de weg...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik had mijn rijbewijs net en toen ben ik naar Calais gereden, met de boot over, links rijdend richting London en daar de avondspits in. In de regen. Sindsdien denk ik werkelijk dat ik alles kan
Of een Hyves aanmaken voor hun kindquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:17 schreef MarMar het volgende:
Mjah van die mensen die hun profiel gaan noemen naar hun kind en dan ook hun kind als profielfoto zetten
En met dat account op anderen lopen scheldenquote:
Achter een local aanrijden is wel fijn, dan durf je opeens een stuk sneller.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:05 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben vrij snel naar het buitenland gereden toen ik m'n rijbewijs had, maar dat vond ik niet eng. De bergweggetjes zijn wel wennen en je moet je vooral niet door locals laten opjagen. Maar verder geen probleem.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:26 schreef MarMar het volgende:
En als je dacht dat dat erg was, er zijn ook mensen die een account aanmaken voor hun huisdier.. en die daar dan ook serieus updates posten namens dat huisdier
huuuuuuuuquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:17 schreef MarMar het volgende:
Mjah van die mensen die hun profiel gaan noemen naar hun kind en dan ook hun kind als profielfoto zetten
Dit is inderdaad nog triesterquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:26 schreef MarMar het volgende:
En als je dacht dat dat erg was, er zijn ook mensen die een account aanmaken voor hun huisdier.. en die daar dan ook serieus updates posten namens dat huisdier
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:26 schreef MarMar het volgende:
WJNMKW! NTB!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Da's nog erger dan die trutjes die elke dag 20x spammen hoe gek ze wel niet op hun vriendje zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |