Wat denk je dat we doen? Alleen niet exclusief dus.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:31 schreef Viking84 het volgende:
Kun je net zo goed met elkaar gaan rommelen. Of wordt dat weer te ingewikkeld?
.
Minimum wel afhankelijk van aantal personen waarschijnlijk. Mijn minimum ligt namelijk lager dan het jouwe. Ze adviseren mij 6 maandsalarissen als minimumquote:Op maandag 6 juni 2011 19:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij is dat 'officieel' (volgens het Nibud, bedoel ik daarmee) nog een stuk hoger. Ik weet nog dat ik het in ieder geval een heel hoog bedrag vond.
Ik kom bijvoorbeeld voor M. en mij samen hierop uit: (test)
Minimumbuffer ¤ 4.300,00
Adviesbuffer ¤ 10.600,00
Minimum is onafhankelijk van (gezins)inkomen, de adviesbuffer niet. Ik vind het echt hoge bedragen.
Oh ik vind dat echt leukquote:Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Omdat ik dat nooit netjes op elkaar aangesloten krijg en echt nu al stress heb
Wat een collega fans hier
Personen en hoogte salaris/uitgavenpatroon.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Minimum wel afhankelijk van aantal personen waarschijnlijk. Mijn minimum ligt namelijk lager dan het jouwe. Ze adviseren mij 6 maandsalarissen als minimum. Jemig he.
Gefeliciteerd Muizel
[..]
Oh ik vind dat echt leuk. Vind het geweldig om alles zelf helemaal uit te stippelen.
Vertel!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:18 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik ken anders ook nog wel een leuke collega
Ja, dit is op basis van 2 inkomens en 0 kinderenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Minimum wel afhankelijk van aantal personen waarschijnlijk. Mijn minimum ligt namelijk lager dan het jouwe. Ze adviseren mij 6 maandsalarissen als minimum. Jemig he.
Jeu, dat is echt vroeg... Sterkte!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:45 schreef Amsel het volgende:
Oh dat kan ik me voorstellen Mo! Wel ook een hoop leuke herinneringen hoop ik?
Mini, sportief hoorIk moet van mezelf morgen om 6 uur opstaan om weer een stukkie te gaan rennen voordat ik richting werk ga, ben benieuwd of ik mezelf er daadwerkelijk toe kan zetten
jullie leven in mijn laptop, en gaan dus gewoon mee, ja?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:51 schreef Amsel het volgende:
Nou ik blijf gewoon hier als je het niet erg vindt![]()
I claim zeh logeerkamer!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jullie leven in mijn laptop, en gaan dus gewoon mee, ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |