Ik durf serieus niet tussen al die korte, pittige kapsels van middelbare leeftijd te gaan zittenquote:
Limbos doen het goed in presikhaafquote:Op zondag 12 juni 2011 22:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel, maar niet van huisbazen. Het is een Limbo he, moet je niet vergeten
Gewoon geil manquote:Op zondag 12 juni 2011 23:00 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik durf serieus niet tussen al die korte, pittige kapsels van middelbare leeftijd te gaan zitten
Voor een echt ontbijt moet je lekker vroeg opstaan. Het is jammer dat ik dadelijk op vakantie mijn ochtendjas niet aan kan houden tijdens het ontbijten.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:03 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Jammer dat dat ontbijt tot 11 is ipv vanaf 11
Ben gek joh, Limbo'squote:
Gewoon langs het buffet scharrelen in je badjasquote:Op zondag 12 juni 2011 23:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voor een echt ontbijt moet je lekker vroeg opstaan. Het is jammer dat ik dadelijk op vakantie mijn ochtendjas niet aan kan houden tijdens het ontbijten.
Nee in dat hotel is het strikt verboden om van te voren je handdoek bij het zwembad neer te leggen. Je moet echt een dag van te voren reserveren ofzo.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gewoon langs het buffet scharrelen in je badjasEn dan net daarvoor nog even een stoel aan het zwembad claimen door er je HEMA handdoek op te leggen
Zou tof zijn als ze de 'tribunes' bij de Bristol in winkelcentrum Presikhaaf volgooien met water. Eerst ontbijtje, daarna heerlijk in het water ronddobberen.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gewoon langs het buffet scharrelen in je badjasEn dan net daarvoor nog even een stoel aan het zwembad claimen door er je HEMA handdoek op te leggen
Ik doe mee.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zou tof zijn als ze de 'tribunes' bij de Bristol in winkelcentrum Presikhaaf volgooien met water. Eerst ontbijtje, daarna heerlijk in het water ronddobberen.
quote:
LOL!!quote:
Ik hoop het, maar ik denk niet dat ik dan weer optijd in arnhem ben.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Volgend weekend kan ik welZou het Sonsbeekweer zijn?
Veel plezierquote:Op maandag 13 juni 2011 20:01 schreef tliciouz het volgende:
Jongens, ik kom hier ook even alvast gedag zeggen. Ga zo proberen te slapen en dan richting schiphol.
Tot over 10 dagen!
Have fun!!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:01 schreef tliciouz het volgende:
Jongens, ik kom hier ook even alvast gedag zeggen. Ga zo proberen te slapen en dan richting schiphol.
Tot over 10 dagen!
Tja, vaakquote:Op maandag 13 juni 2011 19:25 schreef Vork het volgende:
Een Arnhemmeet. Hoevaak hebben we dat nu al geprobeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |