quote:
Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Beste luisteraarquote:
worst case scenarioquote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat als we in [MUZ] zitten, dat er snel gezeik gaat komen over het amateuristische niveau. Kritiek, gezeik, sfeer kapot, radio kapot, OF de mensen in [MUZ] nemen het langzaam maar zeker over.
Daar zijn we er zelf voor bij hè?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat als we in [MUZ] zitten, dat er snel gezeik gaat komen over het amateuristische niveau. Kritiek, gezeik, sfeer kapot, radio kapot, OF de mensen in [MUZ] nemen het langzaam maar zeker over.
En DAT willen we nou juist niet..quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef ToT het volgende:
Oké.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Melting ik stuur even wat info naar je dat in de OP kan
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat de sfeer in ONZ beter bij ons past.
maar dat is toch wat ze willen? er zijn zoveel reeksen en op deze word weer us gezeken. Aslof ze wat tegen ons hebben ofzoquote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef ToT het volgende:
terug bij afquote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat idd!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef Stokstaart het volgende:
ONZ zitten we prima ofwa
Alsof die mods in MUZ wel op ons zitten te wachten
Mee eens. Maar moet de naam van de zender dan ook persé ONZ gelinkt zijn?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
neujquote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Mee eens. Maar moet de naam van de zender dan ook persé ONZ gelinkt zijn?
Het ging niet speciaal om de naam.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef Stokstaart het volgende:
Dan bagger-radio ofzo uit noodzaak geboren
Tja dat komt omdat de link met ONZ niet sterk genoeg is. Ze zien het alleen als een slowchattopic.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar dat is toch wat ze willen? er zijn zoveel reeksen en op deze word weer us gezeken. Aslof ze wat tegen ons hebben ofzo
Hoe sterker de link, hoe beter, maar als we het door INHOUDELIJK meer met ONZ te connecten OOK hier in ONZ kunnen houden, dan zou dat ook fijn zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Mee eens. Maar moet de naam van de zender dan ook persé ONZ gelinkt zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |