Ontzettend handig. Als je op 15 tijdschriften een iPadabonnement hebt.quote:
Whehehehe. Te mooi dit!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:51 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Twitter integratie![]()
Ik ga even huilen, brb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze is best wel strak eigenlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 19:51 schreef n8n het volgende:
Nou weten we meteen wat Apple onder 'widgets' verstaat
[ afbeelding ]
Joh, alles waar die bijdehandjes hier niet direct zelf een toepassing voor hebben is gelijk een 'fail'.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:51 schreef NJ het volgende:
[..]
Ontzettend handig. Als je op 15 tijdschriften een iPadabonnement hebt.
Kan je het ook uitzetten?quote:"We want to make it even easier for all our customers to use Twitter on all their iOS products.
Ik vind Twitter wel ok, maar snap niet wat Apple hier mee moet eigenlijk. Apps genoeg toch? En wat doe je als over 6 maanden de Twitter hype (voor zover het dat is...) voorbij is? Zit je met al die derrie in je OS....quote:Op maandag 6 juni 2011 19:53 schreef King_of_cubes het volgende:
Twitter integratie hoeft van mij niet zo, maar leuk voor de mensen die daar erg actief in zijn.
gelukkig is Apple wel zo slim om systemen modulair op te bouwenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
En wat doe je als over 6 maanden de Twitter hype (voor zover het dat is...) voorbij is? Zit je met al die derrie in je OS....
quote:1:54PM You can e-mail the contents of the story too, not just the link. Cautious applause from the webmasters in the room...
Wss wel, maar dat merk je niet omdat het OS zelf nu meer vraagt van je iPhonetjequote:Op maandag 6 juni 2011 19:58 schreef King_of_cubes het volgende:
Gaan ze Safari ook nog sneller maken? Dat is welkom namelijk.
waar denk je dat ik een iphone voor hebquote:Op maandag 6 juni 2011 20:00 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Daar heb je toch gewoon een agenda voor?
nee. Zie de diverse to do-appsquote:Op maandag 6 juni 2011 20:00 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Daar heb je toch gewoon een agenda voor?
Mwoh, dat je een specifieke reminder krijgt op een specifieke plaats vind ik geen "quote:
Haha echt weer Apple; alsof het zo speciaal isquote:
kunnen 2 van de todo apps die ik heb alquote:Op maandag 6 juni 2011 20:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Mwoh, dat je een specifieke reminder krijgt op een specifieke plaats vind ik geen "".
was te verwachten na de volumeknop in iTunesquote:Op maandag 6 juni 2011 20:01 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Haha echt weer Apple; alsof het zo speciaal is
Die schuifjes zijn anders, best wel lelijk zijn ze nu zeg..
[ afbeelding ]
O wtf ik zie het nu ookquote:Op maandag 6 juni 2011 20:02 schreef Dragonwizard het volgende:
Mensen die uit hun dak gaan voor een "volume-up knopje wordt cameraknopje"
wat eerst 'illegaal' was ook nog. verwarring dit datquote:Op maandag 6 juni 2011 20:02 schreef Dragonwizard het volgende:
wil wel lijstjes kunnen maken en delen (deligeren enz enz)quote:Op maandag 6 juni 2011 20:02 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Agenda op je iPhone bedoel ik dusniet allemaal speciale to-do apps
welke foon is dat eigenlijk? Gewoon de 4 of zien we nog iets geks?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:01 schreef De_Hertog het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik die nieuwe layout zo mooi vind.. Het ziet er een stuk minder contrastrijk uit..
Was me ook al opgevallen. Volgens mij heeft de 4 een andere rand.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
welke foon is dat eigenlijk? Gewoon de 4 of zien we nog iets geks?
Oke, bedankt voor je mening.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:04 schreef Jarno het volgende:
Jezus Christus wat een middelbare school criticasters hier zeg.. Dat jullie nog niet voor Apple werken, jullie snappen het allemaal veel beter dan een miljoenen bedrijf!
My god.
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:02 schreef Dragonwizard het volgende:
op iPad zijn die gewoon te activeren met developer account. Ik wil niet meer zonder. Werkt ideaalquote:Op maandag 6 juni 2011 20:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik hoop dat ze nog gaan aankondigen dat die multitask gebaren terugkomen
Hier niet hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:05 schreef n8n het volgende:
hopelijk staan foto's die je mailt nu wel gewoon rechtop ipv altijd 90CW gedraaid
Dat is bijna net zo leuk als de keynote zelf, het gezeik hier een beetje volgen.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:04 schreef Jarno het volgende:
Jezus Christus wat een middelbare school criticasters hier zeg.. Dat jullie nog niet voor Apple werken, jullie snappen het allemaal veel beter dan een miljoenen bedrijf!
My god.
Dat had ik ook.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:05 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
'Search entire messages.'
Kon dat nog niet?? Nooit gemerkt maar WTF_______
Nu hopelijk nog gewoon standaard voor iedereen. Dubbelklikken op de homebutton vind ik erg onnatuurlijk werkenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
op iPad zijn die gewoon te activeren met developer account. Ik wil niet meer zonder. Werkt ideaal
Helaas komt het dit keer écht niet veel verder dan wat 'omg fail!111' geroep...quote:Op maandag 6 juni 2011 20:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is bijna net zo leuk als de keynote zelf, het gezeik hier een beetje volgen.
Zal zo wel komen.. Met nieuwe iPhonequote:Op maandag 6 juni 2011 20:06 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Waarom gebruiken ze voor de preview van de mail app steeds een iPadik wil zien hoe het op een iPhone is
Leuk leesvoer: De reacties op de aankondiging van de iPod:quote:Op maandag 6 juni 2011 20:04 schreef Jarno het volgende:
My god.
Beter gewoon de rest van het scherm spatie dan.quote:
Dan faal je, iedereen heeft dat tegenwoordigquote:Op maandag 6 juni 2011 20:10 schreef andre347 het volgende:
en wat nou als je geen draadloos internet hebt?
met een kabelquote:Op maandag 6 juni 2011 20:10 schreef andre347 het volgende:
en wat nou als je geen draadloos internet hebt?
Misschien kan het ook over 3G?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:12 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Best wel raar eigenlijk, ze zeggen dat veel mensen tegenwoordig geen PC hebben, dus introduceren ze updates over the air??
Alsof mensen die geen PC hebben wel draadloos internet hebben _facepalm
Daarom de andere Macquote:Op maandag 6 juni 2011 20:12 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Best wel raar eigenlijk, ze zeggen dat veel mensen tegenwoordig geen PC hebben, dus introduceren ze updates over the air??
Alsof mensen die geen PC hebben wel draadloos internet hebben _facepalm
Ze hebben Ping van Blackberry gekopieerd!quote:
alleen nice als t naadloos intregreert met smsquote:
Denk GVD ook eens na vent voordat je er wat uitkwakt.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:13 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ooh dat zal het wel zijn.. maar toch
Het zou ook geniaal zijn als het ook zou draaien onder Mac OS. Berichtjes typen op een gewoon toetsenbord heerst nog altijd!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:13 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Wow inderdaad! Exact hetzelfde
Toch vind ik het raar want alle iPods en veel iPads hebben geen 3Gquote:Op maandag 6 juni 2011 20:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Denk GVD ook eens na vent voordat je er wat uitkwakt..
Naadloos of draadloos?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:14 schreef n8n het volgende:
[..]
alleen nice als t naadloos intregreert met sms
iPing.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef Flepke het volgende:
Na iFail facetime nog een iFail genaamd iMessage
Whatsapp is cross-platform, dus +1000 i.t.t. iMessage (tot nu toe)quote:Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
WhatsApp zal het ook moeilijker krijgen.
iMessage heeft evenveel functies als WhatsApp als ik het zo zie..quote:Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Aan het eindquote:Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef Muchachooo het volgende:
Weet iemand trouwens hoelang het ongeveer gaat duren voordat de keynote op apple.com staat?
in de sms-app zelf zonder dat je t merkt, net als facechat: hey dit contact heeft ios beter imessagen dan maar.quote:
Ik zou de crossplatform functionaliteit van WhatsApp niet willen missen eigenlijk. De helft van mijn contact list zou wegvallen...quote:Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
geen locatiesharingquote:Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
iMessage heeft evenveel functies als WhatsApp als ik het zo zie..
ja duh, ik bedoelde dus hoelang na het eind. een uur? 3 uur? een dag?quote:
Amaaaaaazing!quote:2:16PM To send a photo or video you just tap the camera icon, pick a pic, and away it goes.
Met dit soort dingen moet Apple wel op gaan passen ja. Mensen leven nou eenmaal niet in een Apple-only universum...quote:Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef Flepke het volgende:
Na iFail facetime nog een iFail genaamd iMessage
Ja, dat is een faal van Apple dusquote:
Ooh ja inderdaadquote:Op maandag 6 juni 2011 20:17 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik denk alleen wel dat de KPN's van deze wereld hier van balen.
GOD. DANK.quote:
KPN mag lekker in de stront zakken.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:17 schreef King_of_cubes het volgende:
Voor de iPad Wifi bezitters:quote:Op maandag 6 juni 2011 20:14 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Toch vind ik het raar want alle iPods en veel iPads hebben geen 3G
quote:2:16PM This works over WiFi or 3G, in case you were wondering.
Die Facetime kon ik me nog wel voorstellen. Dat is zoveel makkelijker en veel meer toegevoegde waarde voor je product als het Apple-only is. Maar op de Blackberry is Ping al enorm terrein aan het verliezen aan Whatsapp. Om dan nóg een enkel platform messenger te introduceren lijkt me niet echt bijster veel toevoegen.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Met dit soort dingen moet Apple wel op gaan passen ja. Mensen leven nou eenmaal niet in een Apple-only universum...
vind anders die notificaties toch wel erg boeiend.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef BradSpit het volgende:
ik krijg slaap van al die kutfeatures, kom op met icloud, zodat ik nog wat kan ifappen voordat ik ga slapen..
Of mensen nu whatsapp of iMessage gebruiken, dat zal ze een rotzorg zijn. Een deel van de opbrengsten van sms zijn zo hoe dan ook kwijt.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:17 schreef King_of_cubes het volgende:
wellicht net als notificatieinstellingen per app aan/uit te schakelenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef Tha_Duck het volgende:
Is er al iets bekend over het lockscreen? Dat je daar je kalender neer kan prakken oid? Voor mij de enige reden om te jailbreaken.
En nu maar hopen dat ie snel uit is btw
Het programma is waarschijnlijk net zo makkelijk af te knijpen als Whatsapp.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:17 schreef King_of_cubes het volgende:
Ook voor iPod/iPhone?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef King_of_cubes het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ik multi tasking gestures?
VPN here i comequote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Het programma is waarschijnlijk net zo makkelijk af te knijpen als Whatsapp.
Aan de andere kant, sinds Spotify sync ik amper met iTunes meer...quote:
Goed, de rest van de wereld dus morgen.quote:2:18PM "When are you getting it?"
2:19PM Developers get a seed today, for the SDK.
Ben benieuwd, dat is wel iets wat ik erg mis.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef n8n het volgende:
[..]
wellicht net als notificatieinstellingen per app aan/uit te schakelen
QFTquote:8:22 pm "Why? Because all your devices have photos, have video, have music. If I buy something on my phone, I have to sync it to get a song I bought. Then I have to sync that to other devices, and if I have photos, it's the same thing... and keeping these devices in sync is driving us crazy!"
Ja, dat is wel fijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef Jarno het volgende:
Netjes dat de 3GS nog meegaat in deze update ronde.
Ik denk met uitbrengen iOS 5 een snelheidsupgrade met iets meer RAM, 64GB optioneel en de A5quote:Op maandag 6 juni 2011 20:23 schreef Tha_Duck het volgende:
De nieuwe iPhone komt pas volgende zomer let maar op. Met de iPhone 4 kunnen ze de concurrentie nog makkelijk bijbenen, zeker met een nieuwe iOS.
Het was een beetje wat je kon verwachten idd, niet echt iets spannendsquote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik mis het vernieuwende van iCloud eigenlijk nog steeds.
Hmmm, ik gebruik het nu een paar maanden en vind het prima werken.quote:"Now why should I believe them? They're the ones who brought me MobileMe." Hah! Steve just called MobileMe "not our finest hour."
Haha, mooi dit. Toch vind ik MobileMe best ok. Met een iMac, MBP, iPhone en iPad is er eigenlijk geen fatsoenlijk alternatief om alles in sync te houden...quote:2:24PM "Now why should I believe them? They're the ones who brought me MobileMe." Hah! Steve just called MobileMe "not our finest hour."
Ja, maar zulke clouddiensten bestaan ook al jaren.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Het was een beetje wat je kon verwachten idd, niet echt iets spannends
vind deze wel mooierquote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Dat wolkje, daar heeft Apple miljoenen voor betaald om te designen
Hoewel ik de laatste paar weken wel wat bugs tegenkom.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef NJ het volgende:
[..]
Hmmm, ik gebruik het nu een paar maanden en vind het prima werken.
Ik gebruik het sinds .Mac en ben redelijk tevreden. Alleen de snelheid van iDisk is dramatisch.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef NJ het volgende:
[..]
Hmmm, ik gebruik het nu een paar maanden en vind het prima werken.
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef BradSpit het volgende:
nu komt het, nu gaat iedereen in de zaal simultaan klaarkomen..
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef BradSpit het volgende:
nu komt het, nu gaat iedereen in de zaal simultaan klaarkomen..
Ik wou net zeggen, dit kan allemaal al.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:27 schreef no1uknow het volgende:
Leuk, alle MobileMe features nog een keer uitgelegd.
Zal wel meevallen, denk dat ze dit keer de 'S' versie overslaan. Anders hadden ze het wel met de witte gedaan denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik denk met uitbrengen iOS 5 een snelheidsupgrade met iets meer RAM, 64GB optioneel en de A5
witte was juist voor een stimulans vlak voor nieuwe versiequote:Op maandag 6 juni 2011 20:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, denk dat ze dit keer de 'S' versie overslaan. Anders hadden ze het wel met de witte gedaan denk ik.
Maar je weet het nooit bij onze fruitvrienden
quote:2:27PM MobileMe used to cost $99 annually. "As of today this product ceases to exist."
Steve als PAquote:Op maandag 6 juni 2011 20:29 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Maar wat is er nou 'free'?
laat maar
OH YEAH
Bij mij doet ie het gewoon.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:28 schreef Dragonwizard het volgende:
MobileMe is temporarily unavailable.
We are currently performing scheduled maintenance. Normal service will be restored shortly. Check back soon!
Geen eBay hunting meer Waltquote:
versta er geen reet van, ik lees mee op macrumorslivequote:Op maandag 6 juni 2011 20:30 schreef Allrounder het volgende:
http://onemorething.nl/live/ Kijken jullie hier?
siquote:Op maandag 6 juni 2011 20:30 schreef teamlead het volgende:
ik val er net in... mobileme wordt gekilled en nieuwe dienst is gratis begrijp ik?
graciasquote:
hahahaquote:Op maandag 6 juni 2011 20:32 schreef NJ het volgende:
En ergens ook wel jammer. Ik vond het wel fijn dat niet iedere mongool zo'n @me.com adres had zoals een hotmail of een gmail.
contactssync niet?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:30 schreef CaptainCookie het volgende:
Dus alleen de mail en de kalender is gratis? Soort Gmail dus?
Blijf wel gMail gebruiken icm eigen domeinquote:Op maandag 6 juni 2011 20:32 schreef NJ het volgende:
En ergens ook wel jammer. Ik vond het wel fijn dat niet iedere mongool zo'n @me.com adres had zoals een hotmail of een gmail.
Maar gelukkig waren er nog wel aardig wat aliases beschikbaar toen ik MobileMe ging gebruiken, als het direct gratis was geweest, was dat ook wel anders geweest.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:32 schreef NJ het volgende:
Oke maar niet nu en niet hier oke want nu gaat het over WWDCquote:Op maandag 6 juni 2011 20:32 schreef Marurk het volgende:
Morgen ga ik (misschien) een MacBook Pro kopen (ja, ik twijfel nog een beetje). Wie kan me over de streep trekken waarom ik een MacBook Pro moet kiezen boven een Windows-notebook?
Het enige waar ik namelijk een beetje "bang" voor ben is dat ik een aantal applicaties niet kan draaien omdat het 'n Mac is. Ik heb een paar toepassingen die ik af en toe nodig heb voor m'n opleiding en zover ik weet werken die alleen op Windows... Nu kan ik dit probleem nog gemakkelijk oplossen omdat ik nog een gewone desktop PC heb, maar eind dit jaar ga ik voor een jaar aan de andere kant van de wereld werken, dus dan neem ik alleen mijn laptop mee en heb ik geen Windows-computer waar ik op terug kan vallen. Aan de andere kant is de hele afdeling waar ik werk zowat overgestapt op Mac... Iemand tips?
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:32 schreef NJ het volgende:
Zie je!quote:
zou het later deze avond of morgen opnieuw vragenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:32 schreef Marurk het volgende:
Morgen ga ik (misschien) een MacBook Pro kopen (ja, ik twijfel nog een beetje). Wie kan me over de streep trekken waarom ik een MacBook Pro moet kiezen boven een Windows-notebook?
Het enige waar ik namelijk een beetje "bang" voor ben is dat ik een aantal applicaties niet kan draaien omdat het 'n Mac is. Ik heb een paar toepassingen die ik af en toe nodig heb voor m'n opleiding en zover ik weet werken die alleen op Windows... Nu kan ik dit probleem nog gemakkelijk oplossen omdat ik nog een gewone desktop PC heb, maar eind dit jaar ga ik voor een jaar aan de andere kant van de wereld werken, dus dan neem ik alleen mijn laptop mee en heb ik geen Windows-computer waar ik op terug kan vallen. Aan de andere kant is de hele afdeling waar ik werk zowat overgestapt op Mac... Iemand tips?
Whehe.quote:
Installeer ook Windows op je Macbook Pro en je kunt alles draaien.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:32 schreef Marurk het volgende:
Is dat het nieuwe besturingssysteem?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:33 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Oke maar niet nu en niet hier oke want nu gaat het over WWDC
Ontwikkelaarsconferentie waar iOS5, iCloud, OSX Lion enzo worden aangekondigd, en dat is nu bezigquote:Op maandag 6 juni 2011 20:35 schreef Marurk het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe besturingssysteem?
Dan kan ik dus beter nog even wachten met een nieuwe MacBook Pro, niet?
juli, week voor aankoop gratis update volgens mijquote:Op maandag 6 juni 2011 20:35 schreef Marurk het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe besturingssysteem?
Dan kan ik dus beter nog even wachten met een nieuwe MacBook Pro, niet?
Weet niet of ze dat nog doen nu het $29.99 is.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:36 schreef n8n het volgende:
[..]
juli, week voor aankoop gratis update volgens mij
Met 10.6 was dat iets van 8 euro, niet graties.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:36 schreef n8n het volgende:
[..]
juli, week voor aankoop gratis update volgens mij
En dan heb je nog mongolen die een USB poort denken te gaan aantreffen op een iDevice... dan snap je écht niet waar Apple mee bezig is imho.quote:11:35 am Steve talks about how they've been working for 10 years to get rid of the file storage system.
das waar maar met cdkosten, achja anders extra weekje wachten dan maarquote:Op maandag 6 juni 2011 20:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Met 10.6 was dat iets van 8 euro, niet graties.
Yup, administratie/verzend kosten. Is de laatste paar keer zo geweest.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Met 10.6 was dat iets van 8 euro, niet graties.
Had dan gewoon vorig jaar dropbox gekocht. Of zo.quote:2:36PM "The piece that we weren't finished with was how do we move those documents around to multiple devices, and Documents in the Cloud solves that problem for us."
Wtf is iOS5, iCloud, OSX Lion?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:36 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ontwikkelaarsconferentie waar iOS5, iCloud, OSX Lion enzo worden aangekondigd, en dat is nu bezig
Usb stickjes zou ik toch wel handig vinden om die te connecten als je een iPad hebtquote:Op maandag 6 juni 2011 20:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
En dan heb je nog mongolen die een USB poort denken te gaan aantreffen op een iDevice... dan snap je écht niet waar Apple mee bezig is imho.
Dat is wel een van de eerste bezwaren van de gemiddelde Tweaker ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
En dan heb je nog mongolen die een USB poort denken te gaan aantreffen op een iDevice... dan snap je écht niet waar Apple mee bezig is imho.
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:38 schreef n8n het volgende:
OS X 10.8 zet al je bestanden in grote database, weg met folders
Ze hebben net een paar miljard in datacenters geinvesteerdquote:Op maandag 6 juni 2011 20:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Had dan gewoon vorig jaar dropbox gekocht. Of zo.
iOS5 is besturingssysteem voor de iPhone/iPod Touch en iPad (Apple TV volgens mij ook trouwens), iCloud is een nieuwe serice voor hun en OS X Lion is de nieuwe versie van Mac OS X inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:38 schreef Marurk het volgende:
[..]
Wtf is iOS5, iCloud, OSX Lion?![]()
Je hebt toch Mac OS X op die MacBook's zitten?
iOS5 = nieuw OS voor iPod, iPhone, iPadquote:Op maandag 6 juni 2011 20:38 schreef Marurk het volgende:
[..]
Wtf is iOS5, iCloud, OSX Lion?![]()
Je hebt toch Mac OS X op die MacBook's zitten?
quote:Heb jij een half jaar onder de grond geleefd?
Dat is een beetje de 80 dollar question denk ik vanavondquote:Op maandag 6 juni 2011 20:40 schreef CaptainCookie het volgende:
Hoeveel opslagruimte is er eigenlijk gratis bij iCloud?
Hm ja ben ik ook wel benieuwd naar... 2gb is standaard maar je weet het nooit met Applequote:Op maandag 6 juni 2011 20:40 schreef CaptainCookie het volgende:
alleen mail, kalenders en contacten. die zijn gratis vrijwel altijd 'onbeperkt'quote:Op maandag 6 juni 2011 20:40 schreef CaptainCookie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |