Ontzettend handig. Als je op 15 tijdschriften een iPadabonnement hebt.quote:
Whehehehe. Te mooi dit!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:51 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Twitter integratie![]()
Ik ga even huilen, brb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze is best wel strak eigenlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 19:51 schreef n8n het volgende:
Nou weten we meteen wat Apple onder 'widgets' verstaat
[ afbeelding ]
Joh, alles waar die bijdehandjes hier niet direct zelf een toepassing voor hebben is gelijk een 'fail'.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:51 schreef NJ het volgende:
[..]
Ontzettend handig. Als je op 15 tijdschriften een iPadabonnement hebt.
Kan je het ook uitzetten?quote:"We want to make it even easier for all our customers to use Twitter on all their iOS products.
Ik vind Twitter wel ok, maar snap niet wat Apple hier mee moet eigenlijk. Apps genoeg toch? En wat doe je als over 6 maanden de Twitter hype (voor zover het dat is...) voorbij is? Zit je met al die derrie in je OS....quote:Op maandag 6 juni 2011 19:53 schreef King_of_cubes het volgende:
Twitter integratie hoeft van mij niet zo, maar leuk voor de mensen die daar erg actief in zijn.
gelukkig is Apple wel zo slim om systemen modulair op te bouwenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
En wat doe je als over 6 maanden de Twitter hype (voor zover het dat is...) voorbij is? Zit je met al die derrie in je OS....
quote:1:54PM You can e-mail the contents of the story too, not just the link. Cautious applause from the webmasters in the room...
Wss wel, maar dat merk je niet omdat het OS zelf nu meer vraagt van je iPhonetjequote:Op maandag 6 juni 2011 19:58 schreef King_of_cubes het volgende:
Gaan ze Safari ook nog sneller maken? Dat is welkom namelijk.
waar denk je dat ik een iphone voor hebquote:Op maandag 6 juni 2011 20:00 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Daar heb je toch gewoon een agenda voor?
nee. Zie de diverse to do-appsquote:Op maandag 6 juni 2011 20:00 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Daar heb je toch gewoon een agenda voor?
Mwoh, dat je een specifieke reminder krijgt op een specifieke plaats vind ik geen "quote:
Haha echt weer Apple; alsof het zo speciaal isquote:
kunnen 2 van de todo apps die ik heb alquote:Op maandag 6 juni 2011 20:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Mwoh, dat je een specifieke reminder krijgt op een specifieke plaats vind ik geen "".
was te verwachten na de volumeknop in iTunesquote:Op maandag 6 juni 2011 20:01 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Haha echt weer Apple; alsof het zo speciaal is
Die schuifjes zijn anders, best wel lelijk zijn ze nu zeg..
[ afbeelding ]
O wtf ik zie het nu ookquote:Op maandag 6 juni 2011 20:02 schreef Dragonwizard het volgende:
Mensen die uit hun dak gaan voor een "volume-up knopje wordt cameraknopje"
wat eerst 'illegaal' was ook nog. verwarring dit datquote:Op maandag 6 juni 2011 20:02 schreef Dragonwizard het volgende:
wil wel lijstjes kunnen maken en delen (deligeren enz enz)quote:Op maandag 6 juni 2011 20:02 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Agenda op je iPhone bedoel ik dusniet allemaal speciale to-do apps
welke foon is dat eigenlijk? Gewoon de 4 of zien we nog iets geks?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:01 schreef De_Hertog het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik die nieuwe layout zo mooi vind.. Het ziet er een stuk minder contrastrijk uit..
Was me ook al opgevallen. Volgens mij heeft de 4 een andere rand.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
welke foon is dat eigenlijk? Gewoon de 4 of zien we nog iets geks?
Oke, bedankt voor je mening.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:04 schreef Jarno het volgende:
Jezus Christus wat een middelbare school criticasters hier zeg.. Dat jullie nog niet voor Apple werken, jullie snappen het allemaal veel beter dan een miljoenen bedrijf!
My god.
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:02 schreef Dragonwizard het volgende:
op iPad zijn die gewoon te activeren met developer account. Ik wil niet meer zonder. Werkt ideaalquote:Op maandag 6 juni 2011 20:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik hoop dat ze nog gaan aankondigen dat die multitask gebaren terugkomen
Hier niet hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:05 schreef n8n het volgende:
hopelijk staan foto's die je mailt nu wel gewoon rechtop ipv altijd 90CW gedraaid
Dat is bijna net zo leuk als de keynote zelf, het gezeik hier een beetje volgen.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:04 schreef Jarno het volgende:
Jezus Christus wat een middelbare school criticasters hier zeg.. Dat jullie nog niet voor Apple werken, jullie snappen het allemaal veel beter dan een miljoenen bedrijf!
My god.
Dat had ik ook.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:05 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
'Search entire messages.'
Kon dat nog niet?? Nooit gemerkt maar WTF_______
Nu hopelijk nog gewoon standaard voor iedereen. Dubbelklikken op de homebutton vind ik erg onnatuurlijk werkenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
op iPad zijn die gewoon te activeren met developer account. Ik wil niet meer zonder. Werkt ideaal
Helaas komt het dit keer écht niet veel verder dan wat 'omg fail!111' geroep...quote:Op maandag 6 juni 2011 20:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is bijna net zo leuk als de keynote zelf, het gezeik hier een beetje volgen.
Zal zo wel komen.. Met nieuwe iPhonequote:Op maandag 6 juni 2011 20:06 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Waarom gebruiken ze voor de preview van de mail app steeds een iPadik wil zien hoe het op een iPhone is
Leuk leesvoer: De reacties op de aankondiging van de iPod:quote:Op maandag 6 juni 2011 20:04 schreef Jarno het volgende:
My god.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |