Daar leek ik wel op, zoals ik hier op mijn zolderkamertje aan het zwembad zit met een corona in mijn hand - dit bericht is geproduceerd op mijn iPad (c) Apple Inc. - zitquote:
quote:
Welnee, mijn schild is dik en mijn tong is scherp.quote:
Eigenlijk is dat natuurlijk het toppunt van erkenning en het streelt mijn ego dan ook.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:44 schreef eriksd het volgende:
Ik wacht ook nog op het verslag van GS zijn karakter trouwens.
VS zit in de middenmoot, die doet net alsof.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:44 schreef GSbrder het volgende:
Erik, VS en ik vormen
Les trois mousquetaires a droit!
Precies.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat natuurlijk het toppunt van erkenning en het streelt mijn ego dan ook.
Dat gun ik je ook wel.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat natuurlijk het toppunt van erkenning en het streelt mijn ego dan ook.
Drie mannen in homopakjes met mietenzwaardjes. Ja, dat klopt ongeveer wel denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:44 schreef GSbrder het volgende:
Erik, VS en ik vormen
Les trois mousquetaires a droit!
Ach, hij heeft veel extremere standpunten als het gaat om bombarderen van zandlanden en het belang dat het Joods-christelijk humanisme (weet nog steeds niet wat het is) heeft voor onze samenleving. Economisch komen we vrij overeen.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
VS zit in de middenmoot, die doet net alsof.
Ik ben gewoon het redelijke alternatief.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, hij heeft veel extremere standpunten als het gaat om bombarderen van zandlanden en het belang dat het Joods-christelijk humanisme (weet nog steeds niet wat het is) heeft voor onze samenleving. Economisch komen we vrij overeen.
Ik ook.quote:
Die stond hem goed.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ook.
Beter dat dan de Boze Appel van homofiel lustobject bij uitstek, William Tell
Met zijn strakke groene broek.
Jij bent de ongrijpbare diplomatieke spindoctor(andes) op de achtergrond.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben gewoon het redelijke alternatief.
Nee, dat was Nostradamusquote:
Heeft de wagen een tergend melodietje of een oldskool bel?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:46 schreef Reya het volgende:
Friek_ komt me weer uit mijn rust verstoren, met zijn ijsco-VW.
Ter mijner kwelling een tergend melodietje, uiteraard.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heeft de wagen een tergend melodietje of een oldskool bel?
Het Joods-christelijk humanisme bestaat helemaal niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, hij heeft veel extremere standpunten als het gaat om bombarderen van zandlanden en het belang dat het Joods-christelijk humanisme (weet nog steeds niet wat het is) heeft voor onze samenleving. Economisch komen we vrij overeen.
Het moet dan ook erkenning van grondslag zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Het Joods-christelijk humanisme bestaat helemaal niet.
Het kan altijd nog erger:quote:Op maandag 6 juni 2011 20:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Ter mijner kwelling een tergend melodietje, uiteraard.
Verhip, ik wist niet dat u gehuwd bent.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:46 schreef Reya het volgende:
Friek_ komt me weer uit mijn rust verstoren, met zijn ijsco-VW.
Lekker gegeten?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het moet dan ook erkenning van grondslag zijn.
Maar toch kudo's aan GS z'n uitmuntende korte beschrijving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |