Daar gaat hij wel prat op.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:28 schreef Cherna het volgende:
[..]
-1 Job doet toch ook nog iets neem ik aan.
Ik heb vannacht de miniserie Impact gekeken op m'n tv (te downloaden in twee delen), ik vond het ondanks de lage waardering en enkele B-film decors wel vermakelijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:31 schreef eriksd het volgende:
Welke film zal ik eens op mijn tablet gaan kijken
Outlaw al gezien?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:31 schreef eriksd het volgende:
Welke film zal ik eens op mijn tablet gaan kijken
Kan daar echt niet wakker van liggen.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:33 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind zulke meters altijd vreselijk
Staatsschuld meter
Jup.quote:
Dank voor de info, vind het jammer dat ik die tijd niet heb meegemaakt, hier in de buurt zit ook nog een bunker voor het provinciaal commando.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:30 schreef remlof het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Luchtalarm dus
Flikker op met die kutboten, ik heb daar dus helemaal niets mee.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:28 schreef GSbrder het volgende:
We moeten dan ook in Nederland ons enkel richten op de Marine
Woonde je maar in een dorp, dan liep je een keer langs de soos en zag je haar bij de zuipkeetquote:Op maandag 6 juni 2011 19:34 schreef eriksd het volgende:
Ik vind deze week verschrikkelijk.
Wat ik voor verschrikkelijk vond was dat ik een heel knap meisje zag die glimlachte enzo, maar toen moest ik de tram in en zij bleef staan en toen ik wegreed maakten we voor de laatste keer oogcontact.
Met Peter Gabriel op de achtergrond. Mijn hart brak.
Dat zou in dit geval een voordeel zijn ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Woonde je maar in een dorp, dan liep je een keer langs de soos en zag je haar bij de zuipkeet
Het doet me eraan denken dat Nederland jaren geleden heeft meebetaald aan het aanleggen van een snelweg in Duitsland (A31).quote:Op maandag 6 juni 2011 19:36 schreef mlg het volgende:
Schijnt dit kabinet toch een zakenkabinet te zijn:
http://www.brabantbusiness.nl/newsdetail.aspx?id=25
Ik heb ook niets met boten, snap wel dat vliegtuigen vetter zijn, maar toch is zoiets wel leuk.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:36 schreef von_Preussen het volgende:
Flikker op met die kutboten, ik heb daar dus helemaal niets mee.
Tanks en artillerie, die spreken tot verbeelding, die moeten we hebben. Waarom vraag je? Ja gewoon, omdat het cool is, of heb jij al eens een militaire parade gezien waar ze met marineschepen door de hoofdstad heen varen?
Mwah, in de stad zie je vanzelf wel een nieuwe lekkere chick, die zijn daar uitwisselbaar.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Woonde je maar in een dorp, dan liep je een keer langs de soos en zag je haar bij de zuipkeet
Wij oefenden op de lagere school ook nog regelmatig het schuilen onder de schoolbankjes en de leraar vertelde dan dat wat er ook gebeurde we nooit in de richting van de flits mochten kijkenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dank voor de info, vind het jammer dat ik die tijd niet heb meegemaakt, hier in de buurt zit ook nog een bunker voor het provinciaal commando.
Ik ruil zo de hele land- en luchtmacht in voor twee vliegkampschepen van de Nimitz-klassequote:[..]
Flikker op met die kutboten, ik heb daar dus helemaal niets mee.
Tanks en artillerie, die spreken tot verbeelding, die moeten we hebben. Waarom vraag je? Ja gewoon, omdat het cool is, of heb jij al eens een militaire parade gezien waar ze met marineschepen door de hoofdstad heen varen?
Vliegtuigen zijn helemaal kut, die kunnen totaal niets.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met boten, snap wel dat vliegtuigen vetter zijn, maar toch is zoiets wel leuk.
Voor de heb.
[ afbeelding ]
Erik is verliefd, dat lees je tochquote:Op maandag 6 juni 2011 19:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, in de stad zie je vanzelf wel een nieuwe lekkere chick, die zijn daar uitwisselbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |