Wat denk je zelf? Rijden zonder een geldig rijbewijs is een misdrijf.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:16 schreef mark_dabomb het volgende:
Stout vraagje: Ik heb mijn rijbewijs gehaald maar nog niet in bezit (in aanvraag). Stel ik ga vanavond rijden en wordt gecontroleerd. Waar kunnen ze me dan mee beboeten? 50 euro voor het niet kunnen tonen rijbewijs of 190 euro voor het rijden zonder rijbewijs?
De verzekering zegt dan ook: Betaal het zelf maar. Hoe kan überhaupt die motor verzekerd zijn?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:20 schreef Tankiej het volgende:
Als zij het controleren in hun systeem zul je zo goed als zeker de boete voor het rijden zonder rijbewijs krijgen. Als jij zegt dat je je rijbewijs vergeten bent en ze checken het niet in hun systeem, dan zul je een waarschuwing of die 50 euro boete krijgen..
Maar slim is het sowieso niet, je bent flink de lul als er ook maar iets gebeurd wat via de verzekering afgehandeld gaat worden
Motor kan je gewoon verzekeren hoor, dat is geen enkel probleemquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:22 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
De verzekering zegt dan ook: Betaal het zelf maar. Hoe kan überhaupt die motor verzekerd zijn?
Lijkt me wel het beste jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:23 schreef mark_dabomb het volgende:
Die motor staat er al een maand en is gewoon verzekerd. Ik wacht nog maar 'even' 5 daagjes...
Ik moet nog een week wachten... zo irritant is dat hè, als er een gat valt tot en met de volgende lesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:56 schreef Beastie_boys het volgende:
Veel plezier.
Heb ook zin om te lessen, maar instructeur is op vakantie met de motor helaas.
Gewoon even doorbijten Mark. Het is lastig nu je hem binnen hebt, maar beter doe je het wel. En ach, als je dan eenmaal mag...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:16 schreef mark_dabomb het volgende:
Stout vraagje: Ik heb mijn rijbewijs gehaald maar nog niet in bezit (in aanvraag). Stel ik ga vanavond rijden en wordt gecontroleerd. Waar kunnen ze me dan mee beboeten? 50 euro voor het niet kunnen tonen rijbewijs of 190 euro voor het rijden zonder rijbewijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |