abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 6 juni 2011 @ 21:36:24 #76
5428 crew  miss_sly
pi_97809375
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:34 schreef bitterend het volgende:

[..]

ik ben 15 weken...zou je voor zoiets bellen naar de vk? (overdag) of is het stom?
Morgenvroeg even bellen kan zeker geen kwaad, hoor. Ik meen me te herinneren dat ik wel wat steken en pijntjes heb gehad daar, maar weet neit meer met welke termijn. Het zou ook de verweking kunnen zijn, misschien? Nou ja, de vk kan daar antwoord op geven, dus gewoon even bellen en vragen :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 6 juni 2011 @ 21:37:46 #77
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97809465
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:34 schreef bitterend het volgende:

[..]

ik ben 15 weken...zou je voor zoiets bellen naar de vk? (overdag) of is het stom?
Als ik er op google, krijg ik allemaal verhalen van vrouwen die het ook hadden, groei vd baarmoeder lees ik zo, kan geen kwaad.

Evt bellen met je VK morgen voor de zekerheid, dan blijft het niet spoken. ;)
pi_97809469
neuh denk ook niet dat het spoed is...maar raar dat bijna niemand dat gevoel herkend!
zal morgen bellen, ik hoef niet te werken :Y
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_97809567
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:37 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Als ik er op google, krijg ik allemaal verhalen van vrouwen die het ook hadden, groei vd baarmoeder lees ik zo, kan geen kwaad.

Evt bellen met je VK morgen voor de zekerheid, dan blijft het niet spoken. ;)
oh is dat zo!
ik had nog niet gekeken haha! alleen op werk van andere zwangere dames gehoord dat ze nog nooit zoiets hadden gevoeld!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 6 juni 2011 @ 21:41:46 #80
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97809799
Ik google altijd vrij veel, momenteel trouwens niet. Maar wat betreft pijntjes of klachten heb ik dat wel gedaan, die heb je geregeld en je weet niet altijd wat normaal is en wat niet, soms helpt het dan en lees je dat het normaal is... :)
pi_97809924
Juud je hebt helemaal gelijk :Y
Ik loop ermee al andere halve week rond...dacht dat het van seks was..dat het gevoelig was daar ofzo :@
pi_97810594
Hola, mefke, ik had helemaal niet door dat je al zó ver bent! :o Wat fijn dat Tienus er nu gauw zal zijn! Dan heb je het allemaal achter de rug. :*

En ook een :* voor Juud. Die laatste loodjes, pff. Als je er vantevoren over nadenkt kun je je niet voorstellen dat een dag wachten al te lang is, maar als je dan eenmaal zover bent kan het slopend zijn.

TAP, dit zijn niet dingen die je met ons moet overleggen. Bellen kan al-tijd. Overleg met je verloskundige of het zinvol is om meteen te controleren of er iets aan de hand is of dat het wel een nachtje kan wachten. Ik moest met dat gevoel van een riem die strak werd aangetrokken meteen in het ziekenhuis langskomen voor een check-up.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 6 juni 2011 @ 21:53:25 #83
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_97810795
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:32 schreef bitterend het volgende:
Meiden even tussen door:
Horen krampen/steken in je vagina bij het groeien van de banden? op werk zeiden ze dat ze dat niet herkende...ik heb dat de hele dag door eigenlijk
ik had het héél erg, die verrekte bandenpijn ook wel zo je schaamlip in, pardon me french. :@ Vooral met groeispurtjes.. Maar als je er een ander, onbestemd gevoel bij hebt áltijd aan de bel trekken. beter teveel gevraagd dan teveel gerelativeerd.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 6 juni 2011 @ 21:55:11 #84
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_97810963
De bandenpijn kan inderdaad zowel beneden :X zitten, als boven aan je buik onder je borst. Maar het bandgevoel (strakke riem) is iets dat de verloskundige bij mij ook telkens benoemt om direct te melden.
TAP, ik zou ook even bellen, ik doe dat zelf ook en dat levert rust op. Zij zijn deskundig en kunnen dingen goed inschatten.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_97811303
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:55 schreef PM-girl het volgende:
Zij zijn deskundig en kunnen dingen goed inschatten.
Precies. Een verloskundige weet welke vragen te stelllen om in te schatten wat er aan de hand is. Ervaringsdeskundigen zijn natuurlijk ook heel fijn, maar ik vind dat je met dit soort zaken heel terughoudend moet zijn in geruststellen. Waarschijnlijk is er niks, maar bel gewoon even en zeg: 'Ik heb hier en hier last van en vraag me af of dat iets is om me zorgen om te maken." That's it. Niet aan zelfdiagnose doen maar gewoon advies vragen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_97811361
Bandenpijn in de schaamstreek met steken en al dat heb ik de vorige keer ook gehad :X Dan is je baarmoeder dus echt een groeispurtje aan het maken.

Let wel even op dat je misschien niet iets van een blaasontsteking kan hebben.
pi_97811518
Bedankt lieve dames! het is "fijn" om te horen dat jullie het herkennen! het zit inderdaad op en tussen de schaamlippen...geen lekkere gevoel dus.
Zal bellen om zeker te zijn dat het klopt met mijn termijn enzo maar ik ben gerustgesteld! O+
pi_97812538
Nou het gevoel is meer alsof het ff te krap is aan de binnenkant en dat dat meer ruimte nodig heeft. Als ik gewoon sta heb ik nergens last van. Ik heb t ook weleens gehad als ik te ineengedoken zat toen ik nog niet zwanger was. Maar ik kan mn huisarts dus niet bellen, die inderdaad ook mn vk is. Ik ga morgenochtend bellen, ik heb verder echt geen last van de andere symptomen ofzo.
Tralalalaaa
  Moderator maandag 6 juni 2011 @ 22:15:48 #89
5428 crew  miss_sly
pi_97812854
Hoe moet dat dan als je echt een noodgeval hebt, TAP?
  maandag 6 juni 2011 @ 22:21:21 #90
94046 PM-girl
pi_97813389
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:15 schreef miss_sly het volgende:
Hoe moet dat dan als je echt een noodgeval hebt, TAP?
Dat vraag ik me ook af. Moet je dan het ziekenhuis bellen, ook straks als je bevalling begint?
*
  maandag 6 juni 2011 @ 22:22:12 #91
100412 mefke79
komt goed!
pi_97813475
tap, wat miss zegt dus.

En douche was niet fijn, dus ik lig lekker in mijn nestje. Heb vooral slaap zeg maar.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 6 juni 2011 @ 22:22:54 #92
94046 PM-girl
pi_97813538
Mefke! Ik las over het strippen! Fijn dat dat kon, hopelijk zet het vannacht allemaal goed door! :*
*
  maandag 6 juni 2011 @ 22:24:57 #93
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97813708
mef, ga eens bevallen meis! :*
pi_97813825
Ik krijg dan zn mobiele nummer. Maar ik vraag m morgen wat te doen met spoedgevallen.
Ik heb echt alleen wat pijn als ik in elkaar zit zegmaar. Verder echt geen klachten dus probeer ik nu rustig te gaan slapen. Ik gok dat er niks aan de hand is.
Morgen weer een nieuwe dag :)
Tralalalaaa
  Moderator maandag 6 juni 2011 @ 22:32:41 #95
5428 crew  miss_sly
pi_97814302
Als je zijn mobiele nummer krijgt als er een noodgeval is, kun je dus wel al te laat zijn! Ik vind het persoonlijk een beetje een vreemde constructie, maar als jij je er goed bij voelt, zal het wel goed zijn.
  maandag 6 juni 2011 @ 22:34:37 #96
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_97814455
Tap Bel desnoods even met de huisartsenpost.. Ik dacht ook dat Ik me aanstelde.. En voila lig bijna 2 weken hier met uitdroging en ondervoeding..

Kan misschien allemaal pusherig overkomen, maar er zijn hier met ervaring etc. Ze willen alleen dat je geen risico neemt.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 6 juni 2011 @ 22:35:34 #97
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_97814531
En lieve mef , het is rustig !!! Dus prima om te bevallen!!
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 7 juni 2011 @ 06:47:09 #98
100412 mefke79
komt goed!
pi_97827527
alles rustig hier, voel wel wat, maar dit is niet het echte werk, zeg maar. Dus op naar de poli straks.
Het maffe: ik heb eigenlijk prima geslapen. Dat had ik niet verwacht.

Juud?!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 7 juni 2011 @ 07:24:13 #99
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_97827684
Welkom MissMuppet *O* en gefeliciteerd!

@Adventura, Ik heb vorige week die vruchtwaterpunctie gehad (die eigenlijk ontzettend tegenviel, maar ja, wat mot dat mot he ;) )
Morgen na half 5 krijg ik per telefoon de uitslag, begin nu toch zenuwachtig te worden.
Hier wel steeds bijgelezen maar van mezelf nog niet "mogen/kunnen" posten, want ja, die uitslag he.

Maar waar ik me dus nooit zo bewust van was of nooit bij nagedacht is dat je je beeb zo kunt voelen aan de binnenkant. Uh die verhalen van Kleurdoos, Mefke en anderen.

Nou ik hunker naar pas-bevallen-baby-foto's , dus hup meiden, doe er eens iets aan :9 *O* :*
Rayen 2½ jaar!
pi_97827725
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:32 schreef miss_sly het volgende:
Als je zijn mobiele nummer krijgt als er een noodgeval is, kun je dus wel al te laat zijn! Ik vind het persoonlijk een beetje een vreemde constructie, maar als jij je er goed bij voelt, zal het wel goed zijn.
:Y

Bij onze vk heb je 2 mobiele nummers en 1 nummer om te bellen bij geen gehoor van die mobiele nummers...altijd iemand te bereiken dus!

TJ: jeee kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent! :*

mef inderdaad ga eens bevallen *O*

Ben zo benieuwd hoe het met Juud is!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')