Morgenvroeg even bellen kan zeker geen kwaad, hoor. Ik meen me te herinneren dat ik wel wat steken en pijntjes heb gehad daar, maar weet neit meer met welke termijn. Het zou ook de verweking kunnen zijn, misschien? Nou ja, de vk kan daar antwoord op geven, dus gewoon even bellen en vragenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:34 schreef bitterend het volgende:
[..]
ik ben 15 weken...zou je voor zoiets bellen naar de vk? (overdag) of is het stom?
Als ik er op google, krijg ik allemaal verhalen van vrouwen die het ook hadden, groei vd baarmoeder lees ik zo, kan geen kwaad.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:34 schreef bitterend het volgende:
[..]
ik ben 15 weken...zou je voor zoiets bellen naar de vk? (overdag) of is het stom?
oh is dat zo!quote:Op maandag 6 juni 2011 21:37 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Als ik er op google, krijg ik allemaal verhalen van vrouwen die het ook hadden, groei vd baarmoeder lees ik zo, kan geen kwaad.
Evt bellen met je VK morgen voor de zekerheid, dan blijft het niet spoken.
ik had het héél erg, die verrekte bandenpijn ook wel zo je schaamlip in, pardon me french.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:32 schreef bitterend het volgende:
Meiden even tussen door:
Horen krampen/steken in je vagina bij het groeien van de banden? op werk zeiden ze dat ze dat niet herkende...ik heb dat de hele dag door eigenlijk
Precies. Een verloskundige weet welke vragen te stelllen om in te schatten wat er aan de hand is. Ervaringsdeskundigen zijn natuurlijk ook heel fijn, maar ik vind dat je met dit soort zaken heel terughoudend moet zijn in geruststellen. Waarschijnlijk is er niks, maar bel gewoon even en zeg: 'Ik heb hier en hier last van en vraag me af of dat iets is om me zorgen om te maken." That's it. Niet aan zelfdiagnose doen maar gewoon advies vragen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:55 schreef PM-girl het volgende:
Zij zijn deskundig en kunnen dingen goed inschatten.
Dat vraag ik me ook af. Moet je dan het ziekenhuis bellen, ook straks als je bevalling begint?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:15 schreef miss_sly het volgende:
Hoe moet dat dan als je echt een noodgeval hebt, TAP?
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:32 schreef miss_sly het volgende:
Als je zijn mobiele nummer krijgt als er een noodgeval is, kun je dus wel al te laat zijn! Ik vind het persoonlijk een beetje een vreemde constructie, maar als jij je er goed bij voelt, zal het wel goed zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |