IK ZOU HET METEEN LATEN VERWIJDERENquote:Op maandag 6 juni 2011 18:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JA IETS GEMEENSCHAPPELIJKS, IK ZOU HET UITMOORDEN, VERWIJDEREN JAJA OKEE.
[..]
Dat is correct
AziëIndonesie of Vietnam
Ik denk stedentripje naar Londen, al wil ik heel graag naar Parijs
yes!quote:Op maandag 6 juni 2011 18:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee, yes ik ben weer aanwezig
[..]
IK LAAT JOU DUS VERWIJDEREN
BLUFquote:Op maandag 6 juni 2011 18:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee, yes ik ben weer aanwezig
[..]
IK LAAT JOU DUS VERWIJDEREN
Het einde is het punt waar het universum op dat moment is. Het breidt zich constant uit. Neem een foto en de rand is het einde.quote:
Jaquote:
IS GOED, COSJE WEET WAAR JE HUIS WOONT EN IK KEN COSJE. MORGEN JONGEUH, MORGEN BEN JE VERWIJDERD.quote:
jij slaat niet eens een deuk in ben en jerry ijsquote:Op maandag 6 juni 2011 18:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja
[..]
IS GOED, COSJE WEET WAAR JE HUIS WOONT EN IK KEN COSJE. MORGEN JONGEUH, MORGEN BEN JE VERWIJDERD.
COSJE MIJN LIEVE STALKERquote:Op maandag 6 juni 2011 18:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja
[..]
IS GOED, COSJE WEET WAAR JE HUIS WOONT EN IK KEN COSJE. MORGEN JONGEUH, MORGEN BEN JE VERWIJDERD.
Jij bent engquote:
Wie zegt dat ik hem verwijder?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:59 schreef K-Cash het volgende:
[..]
jij slaat niet eens een deuk in ben en jerry ijs
Mijn toekomstige vriend.quote:
Heb je een homo hetero gemaakt?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hem verwijder?
Daarnaast, heus wel, als het gesmolten is
[..]
Mijn toekomstige vriend.
Flips heeft connecties oppassen.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:59 schreef K-Cash het volgende:
[..]
jij slaat niet eens een deuk in ben en jerry ijs
mijn vriendje afpakken, matennaaier.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hem verwijder?
Daarnaast, heus wel, als het gesmolten is
[..]
Mijn toekomstige vriend.
Cash is al bang voor mij hoor, hij spuugt zelfs zn drinken uit al ik met hem praat.quote:
Dankjequote:
Het was de mijne alquote:Op maandag 6 juni 2011 19:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
mijn vriendje afpakken, matennaaier.
detailsquote:Op maandag 6 juni 2011 19:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Cash is al bang voor mij hoor, hij spuugt zelfs zn drinken uit al ik met hem praat.
[..]
Dankje
[..]
Het was de mijne alsukkel
En ik laat popcorn vallen als je met mij praat.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Cash is al bang voor mij hoor, hij spuugt zelfs zn drinken uit al ik met hem praat.
[..]
Dankje
[..]
Het was de mijne alsukkel
Van wat?quote:
Zie je iedereen is bang voor mijquote:Op maandag 6 juni 2011 19:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En ik laat popcorn vallen als je met mij praat.
Delen?
cash drinken allesquote:Op maandag 6 juni 2011 19:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van wat?
[..]
Zie je iedereen is bang voor mij![]()
Ja
Doe stapje terug je kwam te dichtbij.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van wat?
[..]
Zie je iedereen is bang voor mij![]()
Ja
mevrouw ik spuug mijn ben en jerry ijs uitquote:Op maandag 6 juni 2011 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij moest drinken, toen zei ik wat, toen spuugde hij het uit, via zn neus.
Wat een gentleman.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij moest drinken, toen zei ik wat, toen spuugde hij het uit, via zn neus.
Ja sorry sorryquote:Op maandag 6 juni 2011 19:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Doe stapje terug je kwam te dichtbij.
mooi
Nietes, ik hield het binnenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:06 schreef K-Cash het volgende:
[..]
mevrouw ik spuug mijn ben en jerry ijs uit
Nooitquote:
Zoiets dacht ik al.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja sorry sorryik houd al rekening met je
[..]
Nietes, ik hield het binnen
[..]
Nooit
Ja jij hield het binnen jaquote:Op maandag 6 juni 2011 19:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nooit
Nu durf ik niet meer bij mijn oom op visite te gaan.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nooit
Goed gedachtquote:
Ja, dat jij het niet kon zienquote:
Ik kan je toch niet meer tegenkomenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nu durf ik niet meer bij mijn oom op visite te gaan.
waarom?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed gedacht
[..]
Ja, dat jij het niet kon zien
[..]
Ik kan je toch niet meer tegenkomen
Nee ging niet meer door, kopers konden niet betalen ofzo.quote:
KOEEEEL.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee ging niet meer door, kopers konden niet betalen ofzo.
Jeejquote:
En ik werk er ook niet zo vaak dusjaquote:Op maandag 6 juni 2011 19:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jeej, ik kom daar niet zovaak eigenlijk en AH is te ver vanaf daar om je lastig te vallen.
Uhu uhu uhuquote:Op maandag 6 juni 2011 19:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maar je woonde dus in 1 van de zijstraatjes?
Met je leven ook?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:19 schreef FreezePop het volgende:
Ik heb zin om te stoppen met FOK! en alles wat daar omheen ligt.
Doei.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:19 schreef FreezePop het volgende:
Ik heb zin om te stoppen met FOK! en alles wat daar omheen ligt.
Is aan jouquote:Op maandag 6 juni 2011 19:21 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Nee met FOK! en wat ik om FOK! heen doe.
Wat doe je om FOK! heen dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:21 schreef FreezePop het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profilequote:Op maandag 6 juni 2011 19:21 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Kanker op.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile
Emailadres veranderen naar Jankzak@fok.nl
Password veranderen in ASDHKAGSDkhaisikjdghasdhj
Win.
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Win.
Waarom Jan Zak?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Win.
Jan K zak hé, omdat hij een kut zak isquote:
Janquote:Op maandag 6 juni 2011 19:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jan K zak hé, omdat hij een kut zak is
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat je goed moet lezen.
Nog even en je mag ons verlaten voor crewbash.quote:
Redelijk wel, ik ben niet zo snel tevreden maar het ging wel aardig. Bovendien leef ik nog en heeft de auto geen schade, dus dat scheelt weer.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Zie mn andere post dan.
Je rijles, hoe was het?
Ook meteen koppeling enzo?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Redelijk wel, ik ben niet zo snel tevreden maar het ging wel aardig. Bovendien leef ik nog en heeft de auto geen schade, dus dat scheelt weer.
Nee, dat komt de volgende les, vandaag moest ik gas geven en sturen.quote:
Ik bemoei me niet met jou, bemoei jij je niet met mij. Zo makkelijk is het.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nog even en je mag ons verlaten voor crewbash.
[ afbeelding ]
Ook fijnquote:Op maandag 6 juni 2011 19:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik moet morgen nog werken, en daarna ben ik 2 daagjes vrij
Eerste keer les?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dat komt de volgende les, vandaag moest ik gas geven en sturen.
Volgens post ik op een openbaar forum.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:27 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik bemoei me niet met jou, bemoei jij je niet met mij. Zo makkelijk is het.
Mijn eerste les had ik dat ook. En remmen. Maar die snapte ik niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dat komt de volgende les, vandaag moest ik gas geven en sturen.
De lage verwachting was helaas niet laag genoeg.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volgens post ik op een openbaar forum.
open·baar bn, bw 1 algemeen bekend: ~ maken 2 voor ieder toegankelijk; publiek: de -bare school gesticht, onderhouden en beheerd door de overheid; ~ vervoer trein, bus, tram, metro, veerdiensten enz. 3 algemene aangelegenheden betreffend
Ik kon nog niet echt omgaan met de snelheid, ik reed eigenlijk continu veel te snel.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn eerste les had ik dat ook. En remmen. Maar die snapte ik niet.![]()
Dat heb ik nu nogquote:Op maandag 6 juni 2011 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kon nog niet echt omgaan met de snelheid, ik reed eigenlijk continu veel te snel.
Deze hint is weer duidelijkquote:Op maandag 6 juni 2011 19:33 schreef FreezePop het volgende:
Misschien een pauze, misschien voor altijd. Ik zie wel hoe lang ik het vol hou. Mensen die ik wél mag weten mij te vinden.
Rot nou maar gewoon op.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:31 schreef FreezePop het volgende:
[..]
De lage verwachting was helaas niet laag genoeg.
Moet ik je opvrolijken?quote:
Het is een openbaar forum. Tevens is hij een geliefde user in tegenstelling tot enkele andere mensen in deze reeks.quote:
okquote:Op maandag 6 juni 2011 19:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is een openbaar forum. Tevens is hij een geliefde user in tegenstelling tot enkele andere mensen in deze reeks.
Mooie voorspelbare en nietszeggende reactie weer.quote:
Dankje.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mooie voorspelbare en nietszeggende reactie weer.
toi toi toiquote:Op maandag 6 juni 2011 19:33 schreef FreezePop het volgende:
Misschien een pauze, misschien voor altijd. Ik zie wel hoe lang ik het vol hou. Mensen die ik wél mag weten mij te vinden.
Eén van mijn favoriete usersquote:Op maandag 6 juni 2011 19:40 schreef sharr het volgende:
Vriespop is lief en komt wel terug.
Ik ga hem wel missen op de foks
Mijn auto gaat alleen niet harder dan 220quote:
Ok wat zullen we gaan doen?quote:
Illuminati zit hier achter.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:41 schreef sharr het volgende:
Straks is de conclusie dat je helemaal geen enkele groente meer mag eten![]()
![]()
quote:
Mwah, is wel hard genoeg. Weinig kans om een hogere snelheid dan dat te halen in Nederland.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn auto gaat alleen niet harder dan 220
[..]
Ok wat zullen we gaan doen?
Oke, is me ook weer duidelijk, maak er maar een lange pauze vanquote:Op maandag 6 juni 2011 19:33 schreef FreezePop het volgende:
Watquote:Op maandag 6 juni 2011 19:43 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Oke, is me ook weer duidelijk, maak er maar een lange pauze van
Oja?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mwah, is wel hard genoeg. Weinig kans om een hogere snelheid dan dat te halen in Nederland.
Ja als je ticket bij boekt mag je zo mee, is nog 1 plek vrij in de autoquote:Op maandag 6 juni 2011 19:42 schreef sharr het volgende:
Patje wil je me meenemen met je auto naar Amerika dan?
Ja, het zal vast wel kunnen, maar Nederland is er niet echt een ideaal land voor.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Oja?Heb wel harder dan dat gereden in Nederland hoor
[..]
Ja als je ticket bij boekt mag je zo mee, is nog 1 plek vrij in de auto
Nee kloptquote:Op maandag 6 juni 2011 19:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, het zal vast wel kunnen, maar Nederland is er niet echt een ideaal land voor.
Kost wel paar centen, heen naar Chicago en terug van LAquote:
Ik weet hem niet te vinden, dus hij zegt daarbij dat hij mij niet magquote:
Hier ookquote:
Je vat het veel te persoonlijk op.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:43 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Oke, is me ook weer duidelijk, maak er maar een lange pauze van
jij zag 'm ook op rtl 5quote:
of niet. schijt PLUS + reclamequote:Op maandag 6 juni 2011 20:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja man, wat een walgelijke zeekoe is dat wijf en die blije neger en die hippie uit Spangas.![]()
Zeekoe bij de Plus, Tineke Schouten die zo pijnlijk niet grappig is dat je er bronchitis van krijgt, Griepjumbo met hun blije kutreclames, Dirk, Bas en Digros waar nog nooit iemand van heeft gehoord maar die toch graag op de tv willen om mensen te vervelen.quote:
Ja nice welquote:Op maandag 6 juni 2011 20:13 schreef SlashCry het volgende:
[..]
of niet. schijt PLUS + reclame___ ik ben the pain game ook aant zien
!
Ik ben het nog nooit zo erg met iemand eens geweest.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeekoe bij de Plus, Tineke Schouten die zo pijnlijk niet grappig is dat je er bronchitis van krijgt, Griepjumbo met hun blije kutreclames, Dirk, Bas en Digros waar nog nooit iemand van heeft gehoord maar die toch graag op de tv willen om mensen te vervelen.
Terechte klacht.
ik snap nog steeds niet waar Bas en Digros op slaan.. Dirk van Dirk van den Broek kan ik me nog wat bij voor stellen.. maar hoezo bas en drigros nou weerquote:Op maandag 6 juni 2011 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeekoe bij de Plus, Tineke Schouten die zo pijnlijk niet grappig is dat je er bronchitis van krijgt, Griepjumbo met hun blije kutreclames, Dirk, Bas en Digros waar nog nooit iemand van heeft gehoord maar die toch graag op de tv willen om mensen te vervelen.
Terechte klacht.
jah, met die kalequote:Op maandag 6 juni 2011 20:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
De enige goede supermarktreclames zijn die van de AH.
Deen doet daar niet aan.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Is gewoon dezelfde winkel, maar dan onder een andere naamquote:Op maandag 6 juni 2011 20:14 schreef SlashCry het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet waar Bas en Digros op slaan.. Dirk van Dirk van den Broek kan ik me nog wat bij voor stellen.. maar hoezo bas en drigros nou weer
Is maar goed ook. Hier in de buurt is geen enkele Deen te bekennen. Zou zonde van m'n tijd zijn om naar een reclame van de Deen te kijken. Geldt ook voor de coop en van die andere paupersupermarkten.quote:
Nu dusquote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef SlashCry het volgende:
leatherboy ofzo moet weer komen manik lach me altijd dood bij die tegenprestatie
ook niet voor 5000quote:
ik ben nieuw hier. hoi mijn naam is anonymousquote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Hé jou ken ik nog niet wie ben jij ?(of ben je een kloon, maar dat denk ik niet)
quote:
waar moet ik dat opgezocht hebbenquote:
tuurlijk niet, gekkiequote:
bijna jongequote:
2 minuutjes nogquote:Op maandag 6 juni 2011 20:29 schreef Hatsekiedee het volgende:
is dit nu het the pain game live discussietopic geworden ofzo?
aanstellerquote:
ik zou het net vragen jah.. 30 min plezier gehad en nu slaat de verveling weer toequote:
En jij was niet gay?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:32 schreef HappyBob het volgende:
Ik zou ook wel met The Pain Game mee willen doen. Die leatherboy ziet er altijd best appetijtelijk uit
quote:
Wat.quote:
Nayerquote:
Is NU op de radioquote:
quote:
srry srryquote:
sharr ?quote:
quote:
wie is vin nou weer dan ?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:11 schreef sharr het volgende:
[..]
vinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnntyf een eind op
oh dat zal het zijn jahquote:Op maandag 6 juni 2011 21:11 schreef sharr het volgende:
[..]
nee vintyf da's een nieuw scheldwoord man
IkbenBashoeheetjij?quote:
welk liedje is dat dan ?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:19 schreef sharr het volgende:
SAY I AMMMMMM SAY III AAMMMMMM WONDERFUL SAY III AM
verslaving
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vriendin zegt:
ik wil mijn haar zo
KB zegt:
*ik wil zoveel
Vriendin zegt:
*oh jee
*maak eens een lijst
KB zegt:
*uhm
*meer vrijheid
*jan vaker zien
*leuk kapsel
*een leven
Vriendin zegt:
*je hebt een leven
*enne
*ja
KB zegt:
*wups
Vriendin zegt:
*hihi
*maar ok
*je hebt echt wel een leven o+
KB zegt:
*ik ben 30k posts gepasseerd op den foks
*nog steeds leven?
Vriendin zegt:
*oh nee dan niet
Wel doen hoor, kom op.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Eerder dan ikNu ga ik snel voor de 40.000
Maar mijn gemiddelde is al gezaktquote:
Ik ga 5 weken op vakantie, er is nog hoop.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar mijn gemiddelde is al gezaktNu moet ik mijn vakanties cancellen
negeer me maar weer jahquote:
quote:
quote:
nee.quote:
quote:
Hij moet samen blijven spelen met Myles Kennedy.quote:
/cryquote:
Dit kan nog wel wat wordenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga 5 weken op vakantie, er is nog hoop.
Cash moest me net vertellen dat het henk wasquote:Op maandag 6 juni 2011 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Godver Kriebelbotsing maakt me in de war.
Ik heb Slash live gezien, met Myles Kennedy. Jij jaloers?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:39 schreef Kriebelbotsing het volgende:
[..]
Hij moet samen blijven spelen met Myles Kennedy.
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Cash moest me net vertellen dat het henk wasDacht dat jij opnieuw begonnen was vanwege je postcount
Niets, ik was je aan het opfokkenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WAT WAS ER NOU AAN DE HANDDDDDDDDDDDDDDDD.
Ik raak ook de hele tijd in de warquote:Op maandag 6 juni 2011 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Godver Kriebelbotsing maakt me in de war.
Jaja.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik raak ook de hele tijd in de war
opzich niet eens zo'n slecht ideequote:
TOTAAL NIET. ECHT NIET. IK SNAP JE WANTROUWEN NIET.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DAT ZIJN TOTAAL TWEE VERSCHILLENDE DINGEN. ALLES.
JIJ BEGONquote:Op maandag 6 juni 2011 21:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
TOTAAL NIET. ECHT NIET. IK SNAP JE WANTROUWEN NIET.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |