abonnement Unibet Coolblue
pi_97796876
Zoals de TT zegt. Geef je er je ziel en zaligheid voor of heb jij je relatie eigenlijk op een relatief lager pitje staan. Gaat je relatie voor alles? Of zijn er dingen die je voor laat gaan?

Tevens, hoe kapot ben je mocht het stuklopen? Zeer benieuwd!
No woman no cry
  maandag 6 juni 2011 @ 18:39:30 #2
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_97796970
Ts begint:::
  Moderator maandag 6 juni 2011 @ 18:40:12 #3
9859 crew  Karina
Woman
pi_97797002
Ik heb geen relatie, dus kan je helaas niet van een antwoord voorzien.

Oh ja en TS begint inderdaad ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 6 juni 2011 @ 18:40:24 #4
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_97797021
Dat ligt aan de persoon met wie ik een relatie heb, en hoe goed het op dat moment gaat ;)
Als 'de tegenpartij' er voor wil gaan, ga ik er ook voor..

tevens: ts begint :)
26"
Fading slowly.
pi_97797117
Ik zou alles voor haar opgeven. En als het op een eind zou lopen zou ik er door zitten. Ik heb namelijk dromen aan haar opgehangen, een toekomst voor ogen en in mijn inzicht is ze mijn ware. Misschien niet zo slim, maar ik wil ergens in geloven!
No woman no cry
pi_97797491
Ik heb een relatie (ongeveer maandje of 2), maar mijn familie gaat sowieso voor haar. Ook geef ik niet al mijn liefde en zaligheid aangezien ik, als het ooit uitgaat, geen zin heb in hele erge liefdesverdriet (twee keer meegemaakt en dat wil ik nooit weer). Dan kan ik mezelf beter 'n beetje beschermen.

Betekent overigens niet dat ik niet voor haar ga, want heb natuurlijk wel dingen voor haar over.. maar ik ga me niet 100% hechten.
pi_97797697
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 18:48 schreef Mpj het volgende:
Ik heb een relatie (ongeveer maandje of 2), maar mijn familie gaat sowieso voor haar. Ook geef ik niet al mijn liefde en zaligheid aangezien ik, als het ooit uitgaat, geen zin heb in hele erge liefdesverdriet (twee keer meegemaakt en dat wil ik nooit weer). Dan kan ik mezelf beter 'n beetje beschermen.

Betekent overigens niet dat ik niet voor haar ga, want heb natuurlijk wel dingen voor haar over.. maar ik ga me niet 100% hechten.
Maar dan kan je naar mijn mening geen goede relatie meer aangaan. Je beschermt jezelf door je niet volledig te hechten zeg je, dus als je moeder belt of je wilt komen, en je vriendin ga je naar je moeder? Bij wijze van dan he? Dat zou ik echt niet kunnen, ik ben in het verleden ook meermaals gekwetst. Maar toch geef ik ze allemaal een eerlijke kans, waarom niet? What doesn't kill you makes you stronger, en ik heb nu echt het gevoel de ware gevonden te hebben.
No woman no cry
  maandag 6 juni 2011 @ 19:10:58 #8
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_97798929
in dit topic wordt wanhoop gemeten.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_97798980
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 18:51 schreef nohansienokraaij het volgende:

[..]

Maar dan kan je naar mijn mening geen goede relatie meer aangaan. Je beschermt jezelf door je niet volledig te hechten zeg je, dus als je moeder belt of je wilt komen, en je vriendin ga je naar je moeder? Bij wijze van dan he? Dat zou ik echt niet kunnen, ik ben in het verleden ook meermaals gekwetst. Maar toch geef ik ze allemaal een eerlijke kans, waarom niet? What doesn't kill you makes you stronger, en ik heb nu echt het gevoel de ware gevonden te hebben.
Ik bescherm mezelf inderdaad omdat ik simpelweg geen zin heb in hele erge liefdesverdriet (mocht het ooit uitgaan, mocht ik ooit gedumpt worden of wat dan ook). Ik heb daarvan geleerd en ik hoef dat gevoel nooit meer. Bij mij duurt het wel jaren voordat ik iemand helemaal vergeet namelijk. Dan kan ik me beter niet volledig hechten, dat neemt niet weg dat ik geen leuke tijd met haar heb of niet van haar houd. Ik ben gewoon wat voorzichtiger.

Mijn familie is belangrijker, mijn moeder, vader, zusjes, broertjes, ik heb veel aan mijn familie, ze kennen mij door en door, ik weet dat ik echt op ze kan rekenen e.d. Tja, is gewoon anders dan een vriendin.

Jij hebt gewoon meer vertrouwen..
  maandag 6 juni 2011 @ 19:12:06 #10
343273 KirovAir
Kirov Reportin'
pi_97798991
quote:
14s.gif Op maandag 6 juni 2011 19:10 schreef Garisson72 het volgende:
in dit topic wordt wanhoop gemeten.
pi_97799064
Bij mijn eerste relatie heb ik wel alles gegeven, hij stond na mijn familie op nummer 1, nu het uit is gegaan ben ik voorzichtiger en zal een man niet zo snel meer op nummer 1 zetten, je moet jezelf nooit helemaal aan iemand geven vind ik.
pi_97799189
Ik zie niet echt hoe je dat kan tegenhouden, je heel erg gaan hechten aan je relatie.

Als je helemaal hotel de botel bent gaat dat toch vanzelf? Tenminste, dan wil ik mezelf er ook helemaal aan overgeven. Dan ga ik mijn gevoel niet tegenhouden, ik hecht me vanzelf aan die persoon.

Maar eens met iedereen hier. Ik hechtte me heel erg aan hem en nu het over is.. Ik kan zonder hem natuurlijk. Maar het is lastig omdat ik me er zo aan hechtte. Hij deed dat veel minder merkte ik, ook omdat hij al zo gekwetst was in zijn vorige relatie. Dat is niet fijn om te voelen eerlijk gezegd.

Dus ik ga ook wat voorzichtiger de volgende keer te werk .. dit niet weer. :+
  maandag 6 juni 2011 @ 19:21:37 #13
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_97799587
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 19:13 schreef Sofia90 het volgende:
Bij mijn eerste relatie heb ik wel alles gegeven, hij stond na mijn familie op nummer 1, nu het uit is gegaan ben ik voorzichtiger en zal een man niet zo snel meer op nummer 1 zetten, je moet jezelf nooit helemaal aan iemand geven vind ik.
Als je wel de juiste vindt, dan zal hij wel op nummer 1 terechtkomen, zelfs nog vóór je familie. Je kunt van te voren sowieso nooit voorspellen of je je nog een keer helemaal zult geven.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 6 juni 2011 @ 19:23:05 #14
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_97799680
Overigens, ik ben nu 5 jaar getrouwd. Op een gegeven moment hecht je je zo aan de ander dat je je gewoon geen leven zonder haar of hem kunt voorstellen. Ik denk dat dit vanzelf gaat wanneer je met iemand samenleeft.

(Dan moet de relatie ook wel goed zijn natuurlijk)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 6 juni 2011 @ 19:27:22 #15
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_97800006
Bij mij staat mijn man op nr1 dan pas familie en vrienden, ik heb zelfs geen contact meer met mijn eigen ouders door keuzes die ik gemaakt heb, ik zou het zo weer doen. Ik stop mijn ziel en zaligheid met liefde in deze relatie. Heb ik bij mijn vorige relaties nooit gedaan, waarschijnlijk omdat ik diep van binnen wist dat het uiteindelijk snel over zou zijn..
Be happy with the little things in life
pi_97800267
Ik ken ook wel van die mensen, die gaan dan ineens geen contact meer hebben met vrienden enzovoort door een partner. Zulke mensen kan ik echt niet mee, dan ben je toch niet een echte vriend of vriendin vind ik.
  maandag 6 juni 2011 @ 19:31:02 #17
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_97800268
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 18:41 schreef nohansienokraaij het volgende:
Ik zou alles voor haar opgeven. En als het op een eind zou lopen zou ik er door zitten. Ik heb namelijk dromen aan haar opgehangen, een toekomst voor ogen en in mijn inzicht is ze mijn ware. Misschien niet zo slim, maar ik wil ergens in geloven!
Mooi gezegd!! Zo denk ik er ook over.


(Schat als je meeleest dan weet je het nu :*)
pi_97801261
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 19:21 schreef Strani het volgende:

[..]

Als je wel de juiste vindt, dan zal hij wel op nummer 1 terechtkomen, zelfs nog vóór je familie. Je kunt van te voren sowieso nooit voorspellen of je je nog een keer helemaal zult geven.
Nee dat klopt, maar ik zeg ook dat ik het niet meer zo snel zou doen als hoe dat bij mijn vorige relatie ging... vertrouwen moet ook groeien. Ik zou graag iemand vinden die mijn nummer 1 kan worden maar je moet er altijd rekening mee houden dat het uit kan gaan en daarom je eigen dingen houden, zoals vriendinnen en hobby's, ik zou ook niet zo snel samenwonen bijvoorbeeld, als je zoveel op elkaar lip zit en het gaat botsen zit je daar weer mee.
pi_97801326
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 19:31 schreef Mpj het volgende:
Ik ken ook wel van die mensen, die gaan dan ineens geen contact meer hebben met vrienden enzovoort door een partner. Zulke mensen kan ik echt niet mee, dan ben je toch niet een echte vriend of vriendin vind ik.
Inderdaad. Alsof het leven enkel om het vinden van een partner draait.
pi_97803232
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 19:45 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Inderdaad. Alsof het leven enkel om het vinden van een partner draait.
:') Dit is sarcastisch bedoeld hoop ik?
Op dinsdag 24 mei 2011 07:11 schreef Absurditeit het volgende:
Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.
pi_97803396
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:13 schreef Pipo1234 het volgende:

[..]

:') Dit is sarcastisch bedoeld hoop ik?
En ik hoop dat dit sarcastisch is :')
pi_97804092
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:13 schreef Pipo1234 het volgende:

[..]

:') Dit is sarcastisch bedoeld hoop ik?
Nee.

Jouw leven is een beetje treurig dan als je enkel zoekt naar een vriendje. Ja, het is zeker belangrijk en ik wil niet alleen eindigen ofzo. Maar er is zo veel meer belangrijks. Familie, vrienden, reizen, iets betekenen voor anderen en de wereld, werk, passies etc. etc.

Ik vind dat echt een vreemde levenshouding. Je wordt geboren en je doel is een partner vinden.. :N
  maandag 6 juni 2011 @ 20:44:36 #23
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_97805448
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 19:45 schreef Sofia90 het volgende:

[..]

Nee dat klopt, maar ik zeg ook dat ik het niet meer zo snel zou doen als hoe dat bij mijn vorige relatie ging... vertrouwen moet ook groeien. Ik zou graag iemand vinden die mijn nummer 1 kan worden maar je moet er altijd rekening mee houden dat het uit kan gaan en daarom je eigen dingen houden, zoals vriendinnen en hobby's, ik zou ook niet zo snel samenwonen bijvoorbeeld, als je zoveel op elkaar lip zit en het gaat botsen zit je daar weer mee.
Ja, maar dat (je eigen dingen houden) moet je vooral doen omdat je altijd je eigen persoon blijft, zelfs in de allerbeste relatie.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_97805772
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Nee.

Jouw leven is een beetje treurig dan als je enkel zoekt naar een vriendje. Ja, het is zeker belangrijk en ik wil niet alleen eindigen ofzo. Maar er is zo veel meer belangrijks. Familie, vrienden, reizen, iets betekenen voor anderen en de wereld, werk, passies etc. etc.

Ik vind dat echt een vreemde levenshouding. Je wordt geboren en je doel is een partner vinden.. :N
O+
pi_97810737
Eerst was ik zo van ik ga het gewoon proberen maar niet meteen open maar na een tijdje voelde hst toch fijn dus ik werd echt open (dat had ik nog nooit gedaan) echt ik deelde alles ik voelde me fijn en opeens was het uit en toen werd ik gewoon aan de kant gezet zonder uitleg dus was een relatie van 2 jaar in 1e kapot. Ik zit er nu nog sreeds heel erg mee en het is 5 maanden geleden. Dus in mijn volgende relatie ga ik uitkijken met hoe snel ik me open stel voor dat meisje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')