Nee niet, maar ik woon dan ook 26 meter boven NAP op een heuvel. Hier stroomt alles gewoon naar benedenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:32 schreef Cerbie het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)em-weer-in-regio.ece
Reddingsbootje al opgeblazen remlof?
Dat is wel jammer, geen verdere potentie dus, eerder een ''maatje'' ?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:32 schreef von_Preussen het volgende:
Affijn, het is gewoonweg een fijn vrouwelijk maatje, niet meer en niet minder.
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, de volgende truc werkt wel hoor:
''Eééénnn frietje meeeeettttt...... een kroket''
Dan is het elke keer weer afwachten wat je in je bakje/zakje krijgt.
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn favoriet is toch wel gewoon een frietje waterfiets. Dat hoef je hier in Arnhem ook gewoon bij geen enkele snackbar uit te leggen.
Dat klopt dus niet, hier zegt ook 80% "friet".quote:Op maandag 6 juni 2011 18:36 schreef Cerbie het volgende:
[ afbeelding ]
Waar wikipedia al niet goed voor is..
Kaartje klopt niet, remlof is een Presikhaver, maar die zegt ook Friet.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:36 schreef Cerbie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een Klaerendallerquote:Op maandag 6 juni 2011 18:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kaartje klopt niet, remlof is een Presikhaver, maar die zegt ook Friet.
Dat is toch van hetzelfde laken een pakquote:
Frieten heb ik nog wel nooit iemand horen zeggen.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:36 schreef Cerbie het volgende:
[ afbeelding ]
1 Friet, 2 Frieten.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:40 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Frieten heb ik nog wel nooit iemand horen zeggen.Volgens de kaart wel.
quote:Een mitraillette is een broodje met daarop frieten, één of meerdere sauzen en een snack uit het assortiment van de desbetreffende frituur, meestal een hamburger. Een mitraillette komt hoofdzakelijk in België voor. De Franse variant, met stokbrood, heeft regelmatig kebab als bijgerecht. Een bazooka is gelijkaardig aan een mitraillette, maar de snack in het broodje is een mexicano, geen hamburger.
1 Friet, 2 Friet, 3 Friet.quote:
Het is toch ook 2 bier?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:43 schreef Zeeland het volgende:
Hé barman. Doe mij eens twee bieren en drie frieten.
Dus is het ook 2 friet.quote:
Tranendal of Presikgraf, samen met het broek en malburgen Vogelaarparadijsjes.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is toch van hetzelfde laken een pak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |