Doe ik ook.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zou het ze nog kwalijk nemen als ik jou was hoor!
nee aaceptgiro toch gewoonquote:Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef summer2bird het volgende:
Is giropay dat je vooraf moet betalen?
I suck in English
ja net alsof de rest van de kindjes van nederland niet ook kunnen zingen dat ze tieten krijgenquote:Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moet je voor in n bepaald postcodegebied rond t gooi wonen
ik dacht dat die vent saddam woestijn heettequote:Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ookDus geeft niks
en hoestein ipv woestijn
De navigatie is er pas gekomen nadat ik goed Nederlands sprak.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb jaren gedacht dat hooikoorts rooikoorts heette en navigatie avigatie
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik dacht dat die vent saddam woestijn heette
Elize.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:31 schreef Fha het volgende:
[..]
ja net alsof de rest van de kindjes van nederland niet ook kunnen zingen dat ze tieten krijgen
nee zie post van stu is gewoon ideaalquote:
Had ik ookquote:
Jaaaaquote:Op maandag 6 juni 2011 17:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Had ik ook![]()
Met mijn neus tegen het raam
Fixed.quote:
En vandaag ben ik erachter gekomen dat "Mein Kampf" van Hitler "mijn strijd" betekentquote:Op maandag 6 juni 2011 17:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Fractuur/factuur.
Die gebruik ik wel eens bewust.
Even een fractuurtje sturen.
Je bent nog jong hè?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En vandaag ben ik erachter gekomen dat "Mein Kampf" van Hitler "mijn strijd" betekent![]()
![]()
Aaaahw ik wil je aaienquote:Op maandag 6 juni 2011 17:34 schreef littledrummergirl het volgende:
en als er doden vallen zijn er niet daadwerkelijk mensen die lijken laten vallen
Waar ben je mee bezig dan? Koop je iets op eBay of waar koop je iets en in welk landquote:Op maandag 6 juni 2011 17:34 schreef summer2bird het volgende:
Nu snap ik d'r niks meer van.
Ik ga het eens aan de mensen van het dealextreme topic vragen
hiervoor is een speciaal topic op fok, moet je eens kijken, vet lachenquote:Op maandag 6 juni 2011 17:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Fractuur/factuur.
Die gebruik ik wel eens bewust.
Even een fractuurtje sturen.
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:34 schreef littledrummergirl het volgende:
en als er doden vallen zijn er niet daadwerkelijk mensen die lijken laten vallen
Tuurlijk wel, als de kist van dat karretje dondert ofzoquote:Op maandag 6 juni 2011 17:34 schreef littledrummergirl het volgende:
Ja uh 15.quote:
Ik zit te zoeken op dealextreme voor oordoppenquote:Op maandag 6 juni 2011 17:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar ben je mee bezig dan? Koop je iets op eBay of waar koop je iets en in welk land
ik vond het altijd zo respectloos, en had me voorgenomen nooit een dode te laten vallenquote:
Geen verkeerde gedachtengang hoor. Ik neem het je niet kwalijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja uh 15.
Maar ik dacht dus gewoon (zoals de rest van de klas) dat het 'mijn kamp' betekende
Woooow mijn docent in groep 4 zei een keer "dan barst de bom!!"quote:Op maandag 6 juni 2011 17:35 schreef suikertaartje het volgende:
En als je ergens een beetje bozig over bent, ben je niet meteen verongelukt
Dat vind ik een heel nobel strevenquote:Op maandag 6 juni 2011 17:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vond het altijd zo respectloos, en had me voorgenomen nooit een dode te laten vallen
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Woooow mijn docent in groep 4 zei een keer "dan barst de bom!!"
echt.. weken lang met doodsangst naar school
ik was bang van dat liedje van doe maar over de bomquote:Op maandag 6 juni 2011 17:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Hong Kongquote:Op maandag 6 juni 2011 17:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken op dealextreme voor oordoppen
iemand van 32 bemerkt laatst het volgende opquote:Op maandag 6 juni 2011 17:35 schreef suikertaartje het volgende:
En als je ergens een beetje bozig over bent, ben je niet meteen verongelukt
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen verkeerde gedachtengang hoor. Ik neem het je niet kwalijk.
Weet je hoe eng, als de avond zou vallenquote:Op maandag 6 juni 2011 17:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij... jij.. jij wereldverbeteraarquote:Op maandag 6 juni 2011 17:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vond het altijd zo respectloos, en had me voorgenomen nooit een dode te laten vallen
Stuquote:
Paypal van je ouders doenquote:Op maandag 6 juni 2011 17:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken op dealextreme voor oordoppen
Hai Hansquote:
ja ik geloof dat ik t nog steeds wel zou doenquote:
FHAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |