Die koortjes worden altijd in het gooi gecast.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh god van die overarticulerende kinderen
Maar dankje![]()
![]()
De vensterbank?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:28 schreef RockNijntje het volgende:
OnweerHoe vaak pa en ma me vroeger wel niet van de vensterbank hebben moeten halen als het onweerde...
onweer rulesquote:Op maandag 6 juni 2011 17:28 schreef RockNijntje het volgende:
OnweerHoe vaak pa en ma me vroeger wel niet van de vensterbank hebben moeten halen als het onweerde...
Ik wil ook onweer... maar we krijgen hier niksquote:Op maandag 6 juni 2011 17:28 schreef RockNijntje het volgende:
ik heb jaren gedacht dat het omweer heettequote:Op maandag 6 juni 2011 17:28 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ook.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb jaren gedacht dat het omweer heette
Jah dat vond ik altijd vet gemeen want ik wilde ook Kinderen voor Kinderen doen!!!quote:Op maandag 6 juni 2011 17:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Die koortjes worden altijd in het gooi gecast.
Nein Mann. Is zo weer over.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:27 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jottem, zo hier ook dus
IK HAAT ONWEER![]()
als dit zo door blijft gaan wordt het een slapeloze nacht voor mij
Ik ookquote:Op maandag 6 juni 2011 17:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Precies. Een baan vinden lukt nog wel maar het vinden van een leuke baan is een wat grotere uitdagingquote:Op maandag 6 juni 2011 17:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok beter![]()
ja neem de tij dman is belangrijk
dacht je soms ook dat ze houten dief zeiden ipv hou de diefquote:Op maandag 6 juni 2011 17:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik had er als kind al de schurft aanquote:Op maandag 6 juni 2011 17:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Jah dat vond ik altijd vet gemeen want ik wilde ook Kinderen voor Kinderen doen!!!
Ik woonde toen wel daar in de buurt. Maar mocht nooit van m'n ouders.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Jah dat vond ik altijd vet gemeen want ik wilde ook Kinderen voor Kinderen doen!!!
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
dacht je soms ook dat ze houten dief zeiden ipv hou de dief
moet je voor in n bepaald postcodegebied rond t gooi wonenquote:Op maandag 6 juni 2011 17:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaaaaaquote:Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ookDus geeft niks
en hoestein ipv woestijn
quote:
Ik zou het ze nog kwalijk nemen als ik jou was hoor!quote:Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik woonde toen wel daar in de buurt. Maar mocht nooit van m'n ouders.
pure afgunst op mensen die wel normaal pratenquote:
met mij gaat alles goed hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Een baan vinden lukt nog wel maar het vinden van een leuke baan is een wat grotere uitdaging
Maar goed, ik heb goede hoop hoor. Hoe is het met jou?
Doe ik ook.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zou het ze nog kwalijk nemen als ik jou was hoor!
nee aaceptgiro toch gewoonquote:Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef summer2bird het volgende:
Is giropay dat je vooraf moet betalen?
I suck in English
ja net alsof de rest van de kindjes van nederland niet ook kunnen zingen dat ze tieten krijgenquote:Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moet je voor in n bepaald postcodegebied rond t gooi wonen
ik dacht dat die vent saddam woestijn heettequote:Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ookDus geeft niks
en hoestein ipv woestijn
De navigatie is er pas gekomen nadat ik goed Nederlands sprak.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb jaren gedacht dat hooikoorts rooikoorts heette en navigatie avigatie
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik dacht dat die vent saddam woestijn heette
Elize.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:31 schreef Fha het volgende:
[..]
ja net alsof de rest van de kindjes van nederland niet ook kunnen zingen dat ze tieten krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |