SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2011 20:00:38 ]
net zoals Dennis Pquote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef DeX090 het volgende:
En op een dag doet hij het echt, en loopt hij met een wagon vol zooi weg terwijl jullie staan te kijken.
Tuincentrummedewerker of plantsoenendienst ?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:51 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik zeg iedere morgen tegen m'n collega's "IK STEEK DE CONIFEREN IN DE FIK, ALLEMAAL IN DE FIK, ALLE CONIFEREN GAAN ERAAN!"
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:17 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Want je opa is kankerhard van de trap afgevallen?
klein sukkeltjequote:Op maandag 6 juni 2011 17:21 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ik zeg altijd IK KNAL JULLIE KANKERKOPPEN ER AF SUKKELS
Ja, en "Komt een vrouw bij de dokter" is zo'n verschrikkelijk tranentrekkende boek! Zelfs 'echte' mannen huilen erom!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha heerlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:55 schreef Veen0318 het volgende:
Haha, mijn collega komt meestal binnen met (bij voorkeur op maandag): ''Bijna weekend jongens, bijna weekend!''
HAHAHAHAAH IK GA HELEMAAL STUK HIER EN DAN DE PEN OPRAPEN EN DAN VRAGEN WEET JE VAN WIE DIE PENIS HAHAHA IK ZEI PENIS SNAP JE DE GRAP!!!!!!!!!!!!! LEES GODVERDOMME AHAHAHHAHAquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:39 schreef Koeketrommel het volgende:
Kantoorhumor.
Als de deur iets te hard dicht slaat "ZO DIE IS DICHT HAHAHAHHHHAHH!!!1!!1"
Of als iemand een pen laat vallen "ZWAAR HE HIIHIHIHIHAHIH!!11111EINS"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |