klein sukkeltjequote:Op maandag 6 juni 2011 17:21 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ik zeg altijd IK KNAL JULLIE KANKERKOPPEN ER AF SUKKELS
Ja, en "Komt een vrouw bij de dokter" is zo'n verschrikkelijk tranentrekkende boek! Zelfs 'echte' mannen huilen erom!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha heerlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:55 schreef Veen0318 het volgende:
Haha, mijn collega komt meestal binnen met (bij voorkeur op maandag): ''Bijna weekend jongens, bijna weekend!''
HAHAHAHAAH IK GA HELEMAAL STUK HIER EN DAN DE PEN OPRAPEN EN DAN VRAGEN WEET JE VAN WIE DIE PENIS HAHAHA IK ZEI PENIS SNAP JE DE GRAP!!!!!!!!!!!!! LEES GODVERDOMME AHAHAHHAHAquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:39 schreef Koeketrommel het volgende:
Kantoorhumor.
Als de deur iets te hard dicht slaat "ZO DIE IS DICHT HAHAHAHHHHAHH!!!1!!1"
Of als iemand een pen laat vallen "ZWAAR HE HIIHIHIHIHAHIH!!11111EINS"
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:00 schreef Driepink het volgende:
Schiet hem volgende keer neer in zijn knieschijf! Of misschien is het met een balletjespistool tegen zijn bovenbeen en dat dan elke ochtend beter te doen.. ivm 2x schieten en hij kan helemaal niet meer lopen enzo...hahaha, lol.. dit lees ik nu dan pas..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg als dat je doel is he, dan hoef je niet perse een paar weken te wachten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:09 schreef Equites het volgende:
Ik ga deze ook proberen. Laat over een aantal weken weten of ik al in elkaar geklapt ben.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:57 schreef RiftNL het volgende:
Ex collega: Mijn weekend was geniaal, heb 3 wijven geneukt!
's ochtends om 9 uur
Jij werkt voor Job Cohen?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef ach het volgende:
De dag nadat ik riep: "ik blaas gvd dit gebouw op met jullie erin" moest ik op gesprek komen
Waar ben je nou johquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:26 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Bolletje, vanavond weer een lekkere vette bezorgmaaltijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |