quote:
Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
quote:
Komt goedquote:Op maandag 6 juni 2011 13:55 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik moet er alweer vandoor
Tot strakkies Knettersms me maar
![]()
Niet zo goed ik zit op school mijn tijd te verdoen en ik moet straks langs de kapper want mijn haar is verknipt.quote:
Je moet ook duidelijk zeggen wat je wilt man!quote:Op maandag 6 juni 2011 13:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet zo goed ik zit op school mijn tijd te verdoen en ik moet straks langs de kapper want mijn haar is verknipt.
Ohwquote:Op maandag 6 juni 2011 13:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet zo goed ik zit op school mijn tijd te verdoen en ik moet straks langs de kapper want mijn haar is verknipt.
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 13:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
komt wel goed schatje * schuift kop koffie *
Maar voornamelijk MIJ tochquote:
Nee mijn moeder had een poging gedaan mijn haar te doen.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:58 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je moet ook duidelijk zeggen wat je wilt man!
quote:
* Carooltje zit ook hardop mee te zingenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:00 schreef Viro het volgende:
Een liedje uit mijn jeugd, stiekem kan ik het meezingen![]()
ik heb alles genoteerdquote:Op maandag 6 juni 2011 14:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
spullen pakken en de trein halentot vanavond
tot vanavond.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
spullen pakken en de trein halentot vanavond
Zal ik je er even opzetten? Wat mag ik als genre noteren?quote:
Graag, Bond van doorstartersquote:Op maandag 6 juni 2011 14:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zal ik je er even opzetten? Wat mag ik als genre noteren?
voor vanavond bedoel je? Nee dat gaat niet alleen nog van 7 tot half 9quote:Op maandag 6 juni 2011 14:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kan niet verder dan 2pm scrollen op rooster.. kon 20:00 tot 22:00 wel of niet?
is al bezet. Enige open gat is van 19.00 t/m 20.30.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kan niet verder dan 2pm scrollen op rooster.. kon 20:00 tot 22:00 wel of niet?
Je staat eropquote:Op maandag 6 juni 2011 14:04 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Graag, Bond van doorstarters
(god mag weten wat ik ga draaien, go with the flow)
Lieverd, ik wil niet lullig doen, maar kijk eens:quote:
Enquote:Op maandag 6 juni 2011 13:59 schreef Rockiejj het volgende:
Wie wilt mij inplannen tussen 15.00 en 16.00
DJ Rock en Roburtt,
De bazen van de club.
Wat klopt er niet?quote:
Mja, tekenopdrachtquote:
lol, Opa wint op een sneaky manier.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Lieverd, ik wil niet lullig doen, maar kijk eens:
[..]
En
[..]
Wat klopt er niet?
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
lol, Opa wint op een sneaky manier.
Nee, geintje.Ga jij maar, ik had ook over je post heen gelezen.
Dat haal ik niet..quote:Op maandag 6 juni 2011 14:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
voor vanavond bedoel je? Nee dat gaat niet alleen nog van 7 tot half 9
Als ik niet thuis ben whatsapp ik Carool wel anders.. dmen gaat irritant op mobiel.. en jouw nummer heb ik niet..quote:Op maandag 6 juni 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
Als jullie op het rooster willen, DM dan alsjeblieft en ga het niet in het topic melden, want dat wordt niet altijd gezien!
Dank.
Die is er ook niet altijd. PM'en kan ook. Het is gewoon erg lastig bijhouden als alles in het topic geplempt wordt.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik niet thuis ben whatsapp ik Carool wel anders.. dmen gaat irritant op mobiel.. en jouw nummer heb ik niet..
Hebbe hebbequote:Op maandag 6 juni 2011 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is er ook niet altijd. PM'en kan ook. Het is gewoon erg lastig bijhouden als alles in het topic geplempt wordt.
Morgen van 20:00 tot 22:00 is vrij
Tnxquote:
Ik heb me daar zo veel mogelijk buitengehouden.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ben je nog nooit op de orgies geweest dan?
Ik anders ook nietquote:Op maandag 6 juni 2011 14:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ben je nog nooit op de orgies geweest dan?
Je staat erop voor morgen van 20 tot 22 uur.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zelfde als altijd, rock en metal en diversen
Nee, is aangepast.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:22 schreef -Datdus- het volgende:
rocky en opa op dezelfde tijd?
https://www.google.com/ca(...)ctz=Europe/Amsterdam
ninja edit. :pquote:Op maandag 6 juni 2011 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, is aangepast.
Opa draait vanavond een uurtje langer.
Two full hours of steamy sweet lovin'..quote:Op maandag 6 juni 2011 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, is aangepast.
Opa draait vanavond een uurtje langer.
Dankje schone jonkvrouwequote:Op maandag 6 juni 2011 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je staat erop voor morgen van 20 tot 22 uur.
mooi om te horenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tnx
Ja best wel, en ik ben mijn huis nog aan het inrichten
Maar ook dat begint erop te lijken
ik ook van de week,quote:Op maandag 6 juni 2011 14:25 schreef Rockiejj het volgende:
Wow, even 70GB van mn pc verwijderd aan downloads.
maar 70 gig? Als ik begin te verwijderen heb ik zo 2000 gig aan downloadsquote:Op maandag 6 juni 2011 14:25 schreef Rockiejj het volgende:
Wow, even 70GB van mn pc verwijderd aan downloads.
Oftewel 2TBquote:Op maandag 6 juni 2011 14:29 schreef Viro het volgende:
[..]
maar 70 gig? Als ik begin te verwijderen heb ik zo 2000 gig aan downloads
Pleur eens op.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:32 schreef HoiikbenBasenhoeheetjij het volgende:
Wat een schatje is het togg
Donder op.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:32 schreef HoiikbenBasenhoeheetjij het volgende:
Wat een schatje is het togg
Ban report aangevraagd.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:33 schreef HoiikbenBasenhoeheetjij het volgende:
Snappen jullie nou waarom dit Xgaydio genoemd wordt? :S:S:SS ik niet hoor
Nee, ik heb een DM gestuurd naar Yvonne, of ze jou even kan verwijderenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:35 schreef HoiikbenBasenhoeheetjij het volgende:
Het is tog een topicreport? S:
Nu heb je problemenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:36 schreef HoiikbenBasenhoeheetjij het volgende:
Yvonne is toch die nakerd?
Even geduld nog en je hebt tijd genoeg voor allerlei dingen.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:38 schreef HoiikbenBasenhoeheetjij het volgende:
[..]
Ok opa.
in ruil voor pics van een trio met jou, knetter en carooltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet eerder weg dan gepland.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
Je moet nog meer dan een kwartier toch?
Wie is Roburtt? En moet hij erbij op 't rooster?quote:
Ken je m niet? Nee, is goed zoquote:Op maandag 6 juni 2011 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie is Roburtt? En moet hij erbij op 't rooster?
Nee man, ik heb nog nooit in mijn 3 jaar op FOK! een kloon aangemaaktquote:Op maandag 6 juni 2011 14:49 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat soort dingen doe jij. Net zoals glasvezel kabels slopen.
Sorry.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee man, ik heb nog nooit in mijn 3 jaar op FOK! een kloon aangemaakt
Opa alarmeer je mede modjes eens dat ik daar niet van gediend ben, thanks.quote:
Hij is al gebanned, geen vrees.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Opa alarmeer je mede modjes eens dat ik daar niet van gediend ben, thanks.
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:55 schreef robdriessen het volgende:
Schokkend en breaking news!
![]()
http://tinyurl.com/5tkrgve
Hou ramen en deuren gesloten morgen!
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:55 schreef robdriessen het volgende:
Schokkend en breaking news!
![]()
http://tinyurl.com/5tkrgve
Hou ramen en deuren gesloten morgen!
Kan de hoofd username achterhaald worden van dat IP? Ik wil weten wie en waarom.. of eigenlijk mag die dan ook gewoon verdwijnen..quote:
Jeweetsquote:Op maandag 6 juni 2011 14:56 schreef robdriessen het volgende:
*kijkt op rooster* Opa... Bond van Doorstarters! HELD!
![]()
![]()
Laten we er geen heksenjacht van maken, Junoquote:Op maandag 6 juni 2011 14:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan de hoofd username achterhaald worden van dat IP? Ik wil weten wie en waarom.. of eigenlijk mag die dan ook gewoon verdwijnen..
Middagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet ondertussen een poster afmakenquote:Op maandag 6 juni 2011 15:02 schreef robdriessen het volgende:
Een vol rooster op een maandag! Moeten jullie niet werken, school, enz.?
quote:Op maandag 6 juni 2011 15:02 schreef KapiteinKringspier het volgende:
Ik ga vanavond knallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Wipe them out, all of them!quote:Op maandag 6 juni 2011 14:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Laten we er geen heksenjacht van maken, Juno
Jep.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:09 schreef Redskillz het volgende:
Durf hem bijna niet te posten.
[X-Raydio] WE STOPPEN ERMEE
Hij heeft al een ban tho..
Hoe triestquote:Op maandag 6 juni 2011 15:09 schreef Redskillz het volgende:
Middag Toonquote:
FAYEquote:Op maandag 6 juni 2011 15:13 schreef gewoonfaye het volgende:
Toch jammer dat sommige mensen je werkelijk niks gunnen
iddquote:Op maandag 6 juni 2011 15:13 schreef gewoonfaye het volgende:
Moet je nog een keer openen. Dat werkte bij mij welquote:Op maandag 6 juni 2011 15:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
Enfin, waarom hoor ik niks via radionomy?
Je doet vast iets niet goed. Alles loopt primaquote:Op maandag 6 juni 2011 15:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
Enfin, waarom hoor ik niks via radionomy?
Dat ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:13 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik dacht.. Ik ken je naam eh...eh... oja minecraft.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:21 schreef dnbrainwash het volgende:
Tof topic enzeu, lijkt me wel leuk om ook een keer een uurtje te draaien.
Middagquote:Op maandag 6 juni 2011 15:21 schreef dnbrainwash het volgende:
gezelliequote:Op maandag 6 juni 2011 15:21 schreef dnbrainwash het volgende:
quote:
Spuit 11quote:Op maandag 6 juni 2011 15:25 schreef Rockiejj het volgende:
Over die clowns:
Clowns demonstreren voor eigen X Factor
Ditquote:
mij hoor je nietquote:Op maandag 6 juni 2011 15:30 schreef TWP het volgende:
Zijn er meer mensen die met Virtual DJ 7 werken? Het instellen van de Mic ging bij mij heel erg makkelijk, maar ik hoorde meerdere users klagen dat het niet ging?
goed topic!quote:Op maandag 6 juni 2011 15:09 schreef Redskillz het volgende:
Aquote:Op maandag 6 juni 2011 15:32 schreef KapiteinKringspier het volgende:
trouwens, ik heb het gehad met zwerfers. staat er weer eentje voor me raam.
A) schieten met bb gun
B) roepen dat ie ... is
C) anders, namelijk.....
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 15:34 schreef KapiteinKringspier het volgende:
RAAK, wooo hooo. wie wil de pics zien?
picsquote:Op maandag 6 juni 2011 15:34 schreef KapiteinKringspier het volgende:
RAAK, wooo hooo. wie wil de pics zien?
Probleem:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oplossing:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 15:42 schreef KapiteinKringspier het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede pics man.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe weet ik nou of die raak was? maak dan filmpje sukkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is dit![]()
[..]
Probleem:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oplossing:Ik zie geen bloedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_![]()
Oh nee , heb er geen hekel aan.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Heb je hekel aan zwervers ofzo? zijn ook gewoon mensen toch
zwervers rond me huis zijn irritant, de hele tijd schreeuwen enzo.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Heb je hekel aan zwervers ofzo? zijn ook gewoon mensen toch
hoezo nemen ze niet een uitkering ofzo en dan de hele dag fokken?![]()
Hoe doede ge dat dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:42 schreef dnbrainwash het volgende:
Zit ook mee te luisteren via mijn telefoon nu.![]()
Werk. :<Anonimity is a bliss![]()
Daarvoor heb je een vaste verblijfplaats nodig en die hebben ze nu net nietquote:Op maandag 6 juni 2011 15:48 schreef KapiteinKringspier het volgende:
[..]
zwervers rond me huis zijn irritant, de hele tijd schreeuwen enzo.
hoezo nemen ze niet een uitkering ofzo en dan de hele dag fokken?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
kom op, het is nederlandquote:Op maandag 6 juni 2011 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvoor heb je een vaste verblijfplaats nodig en die hebben ze nu net niet
gewoon even naar een care instantie gaan en hoppa gratis geld![]()
![]()
Ga je naar het leger des hels vraag je begeleid wonen aan tadaaa..quote:Op maandag 6 juni 2011 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvoor heb je een vaste verblijfplaats nodig en die hebben ze nu net niet![]()
Hey, heb je geneukt of zo? Zie je ondertitel.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
Hallo mensen van het goede leven, met een beetje geluk kan ik straks luisteren.![]()
Mag niet voor het huwelijk he, denk dat de relatie alleen al behoorlijk helptquote:Op maandag 6 juni 2011 15:51 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hey, heb je geneukt of zo? Zie je ondertitel.![]()
![]()
altonaatquote:Op maandag 6 juni 2011 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
Hallo mensen van het goede leven, met een beetje geluk kan ik straks luisteren.![]()
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 15:51 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hey, heb je geneukt of zo? Zie je ondertitel.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mag niet voor het huwelijk he, denk dat de relatie alleen al behoorlijk helpt![]()
Voor het Leger Des Heils moet je betalenquote:Op maandag 6 juni 2011 15:50 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ga je naar het leger des hels vraag je begeleid wonen aan tadaaa..
Niet iedereen wil dat.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:50 schreef KapiteinKringspier het volgende:
[..]
kom op, het is nederland
gewoon even naar een care instantie gaan en hoppa gratis geld
School en zo denk ikquote:Op maandag 6 juni 2011 15:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
Iedereen relaxed natuurlijk een beetje op maandag, beetje bijkomen van het weekend en zo![]()
Je moeder stinkt naar vis
Morgen zit ik weer de hele dag thuis, dus dan kan ik wel weer wat uurtjes opvullen. Zag dat er tot 20:00 nog niks gepland stond.:)![]()
Ja, of je luistert, en hoort dat ik al ben uitgelogd.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
Steenmeneer, hoe laat ben je klaar?Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Ik was bezig mang, ik moet toch weten wat ik straks draai.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, of je luistert, en hoort dat ik al ben uitgelogd.![]()
Niemand is er. Jij moetquote:Op maandag 6 juni 2011 16:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
Maar wie is er nu dan?
Ik kan niet connecten
Windows of Mac?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:06 schreef 129383 het volgende:
Sam doet weer raar over activation enzow
heeft iemand een gratis / crackbaar programma:)![]()
Niet om vragen aub.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:06 schreef 129383 het volgende:
Sam doet weer raar over activation enzow
heeft iemand een gratis / crackbaar programmaNee.![]()
Laadt*quote:Op maandag 6 juni 2011 16:12 schreef 129383 het volgende:
waarom laat ots die muziek zooooooo traaaaaaaaaggggggg![]()
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ] we eten macaroni[ afbeelding ]![]()
![]()
Mihoen met kipfilet, net opquote:Op maandag 6 juni 2011 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ] we eten macaroni[ afbeelding ]![]()
Nee.![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zijn er wel meer die dan niet doen hoor, maar wie gebruikt nog WMA?wmp
![]()
![]()
Ik zag zijn naam het eerst toen ik de crew in kwam, nee dusquote:Op maandag 6 juni 2011 16:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ben jij trouwens de broer van Opa_Bakkebaard?
Nee.![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik haatte op die smileysMacaroni is wel gunstig
Nee.![]()
bedoel jequote:Op maandag 6 juni 2011 16:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik haatte op die smileysMacaroni is wel gunstig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: