Ik probeer ook een gedeelte weg te zetten. Heb straks een auto nodig als ik ga doorstuderen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Niet dat het veel isMaar ik probeer elke maand de helft van m'n salaris opzij te zetten. En ik doe dat pas sinds kort, dus zoveel staat er nog geen eens op m'n spaarrekening
Ach ja, ik woon toch nog thuis
Ik hoorde dat al op de radio vanmorgen idd, 19 km stond er toen. Heb stiekem nog aan de easyway-chauffeurtjes gedachtquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:23 schreef Irritatie100 het volgende:
En weer thuis. Had vandaag 1 ritje, Rotterdam - Almere. Het is uiteindelijk een werkdag van 6 uur geworden. Dik in de file op de A27, vanaf knooppunt Gorinchem tot aan Houten stond het gewoon helemaal vast![]()
Verder was het kutweer, dus ben ik in Almere een keer NIET naar het WD-plantsoen gelopen maar naar die ene dichtbij
Als ik ongeveer rond de tijd bij de bushalte kom wanneer de 10 komt.. Blijf ik gewoon wachten om vervolgens op het WD plantsoen weer uit te stappen, kan ik je vertellenquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:23 schreef Irritatie100 het volgende:
En weer thuis. Had vandaag 1 ritje, Rotterdam - Almere. Het is uiteindelijk een werkdag van 6 uur geworden. Dik in de file op de A27, vanaf knooppunt Gorinchem tot aan Houten stond het gewoon helemaal vast![]()
Verder was het kutweer, dus ben ik in Almere een keer NIET naar het WD-plantsoen gelopen maar naar die ene dichtbij
Ik heb ook ABN en die zijn meestal heel erg snel. Verwacht dat ik het vandaag nog wel krijg.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Ah, kijk eens aan, nu maar hopen dat ABN opschieten wil
Ik krijg m'n stufi en zorgtoeslag wel altijd heel laatquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:19 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb ook ABN en die zijn meestal heel erg snel. Verwacht dat ik het vandaag nog wel krijg.
Ghehe!quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:20 schreef Obama het volgende:
Maja, die mail is ook bullshit.
Ik heb geen communicatie gestudeerd maar woorden als 'onze excuses' of 'sorry voor het ongemak', lijken mij op zijn plaats.
Het loon moest voor de 16e zijn gestort, zodat het loon op de 15e of 16e daadwerkelijk op onze rekeningen staat.
Misschien lullig, maar hoe zouden zij het vinden als wij 'wat' later vertrekken, feestdag of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |