Een student die spaart!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb vrij weinig gewerkt vorige maand en ik heb zowaar flink gespaard afgelopen maanden dus op zich mis ik het nog niet zo
Hebben we het morgen nog niet dan wordt het vrijdag staken!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:35 schreef Jorian29 het volgende:
Waar is mijn geld!? Heb het wel nodig zo onderhand. Normaal is het rond het avondeten dat het gestort wordt, maar nu laat het te lang op zich wachten.
Niet dat het veel isquote:
Waarna je eerst nog 15 min moet doorrijden voordat je bij het onbeperkt autobahn gedeelte komtquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:21 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook blij dat ik in een half uurtje in Duitsland zit vanuit Groningen
Ik zou niet weten hoequote:
Doe je toch netjesquote:Op donderdag 16 juni 2011 08:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Niet dat het veel isMaar ik probeer elke maand de helft van m'n salaris opzij te zetten. En ik doe dat pas sinds kort, dus zoveel staat er nog geen eens op m'n spaarrekening
Ach ja, ik woon toch nog thuis
Je zit eigenlijk gelijk op de A31 hoor, vanaf de grens bij Nieuweschans. En dan knal je zo naar beneden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Waarna je eerst nog 15 min moet doorrijden voordat je bij het onbeperkt autobahn gedeelte komt
Ik probeer ook een gedeelte weg te zetten. Heb straks een auto nodig als ik ga doorstuderen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Niet dat het veel isMaar ik probeer elke maand de helft van m'n salaris opzij te zetten. En ik doe dat pas sinds kort, dus zoveel staat er nog geen eens op m'n spaarrekening
Ach ja, ik woon toch nog thuis
Ik hoorde dat al op de radio vanmorgen idd, 19 km stond er toen. Heb stiekem nog aan de easyway-chauffeurtjes gedachtquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:23 schreef Irritatie100 het volgende:
En weer thuis. Had vandaag 1 ritje, Rotterdam - Almere. Het is uiteindelijk een werkdag van 6 uur geworden. Dik in de file op de A27, vanaf knooppunt Gorinchem tot aan Houten stond het gewoon helemaal vast![]()
Verder was het kutweer, dus ben ik in Almere een keer NIET naar het WD-plantsoen gelopen maar naar die ene dichtbij
Als ik ongeveer rond de tijd bij de bushalte kom wanneer de 10 komt.. Blijf ik gewoon wachten om vervolgens op het WD plantsoen weer uit te stappen, kan ik je vertellenquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:23 schreef Irritatie100 het volgende:
En weer thuis. Had vandaag 1 ritje, Rotterdam - Almere. Het is uiteindelijk een werkdag van 6 uur geworden. Dik in de file op de A27, vanaf knooppunt Gorinchem tot aan Houten stond het gewoon helemaal vast![]()
Verder was het kutweer, dus ben ik in Almere een keer NIET naar het WD-plantsoen gelopen maar naar die ene dichtbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |