abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:10:23 #201
207863 Obama
Barack Hussein
pi_98206128
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik wacht op een telefoontje voor morgen :P
Ik wacht op mijn geld!
pi_98208492
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:09 schreef Mallet het volgende:

[..]

Bedankt voor je bijdrage (...).
:D
pi_98208963
Nog geen geld én nog geen ritten voor morgen.. Toch maar aan de studie?;)
pi_98210101
1 ritje morgen, Rotterdam - Almere in een Renault Megane.
pi_98211594
Nog geen geld:(
pi_98212011
No moneyzz here. :(
pi_98212605
Inderdaad, keinen Geld :(
pi_98214167
Hier hetzelfde.
pi_98214295
Ja ik wil mijn loon ook hebben! Kan het goed gebruiken, opschieten met die hap.
pi_98214518
Via een vriend van me heb ik voor het eerst van dit werk gehoord, heb ik in een grot geleefd ofso?

Ik ben student op de uni, dus ik zou aangenomen kunnen worden, maar heb ff 2 vraagjes die je vast wel hier ergens kunt vinden maar heb geen zin om al deze pagina's door te spitten, wel heb ik de openingspost gelezen natuurlijk.

1) Wat verdien je als 19 jarige?

2) Moet je een bepaalde tijd je rijbewijs hebben?

3) Als je bijvoorbeeld voor 3 dagen doordeweeks je beschikbaar stelt, hoe vaak wordt je dan gemiddeld opgeroepen? Dit zal wel per regio verschillen, ik kom uit NH.

4) Is die rijtest moeilijk? Ik ben namelijk 4x gezakt voor me afrijden bij CBR(Ja hoe krijg je het voor elkaar) maar ik rij nu wel veel, maar let natuurlijk bijna niet meer op al die regeltjes, zou ik het makkelijk kunnen halen die test??

5) Stel: Je geef je op voor 3 dagen doordeweeks in NH, dus vanuit Adam, Alkmaar, Den helder, maakt me niet uit, hoe veel verdien je dan ongeveer in de maand?

Sommige vragen zijn misschien moeilijk te beantwoorden maar hoop op antwoorden waar ik wijzer van wordt, alvast bedankt.
pi_98214798
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:11 schreef balloetje het volgende:
Via een vriend van me heb ik voor het eerst van dit werk gehoord, heb ik in een grot geleefd ofso?

Ik ben student op de uni, dus ik zou aangenomen kunnen worden, maar heb ff 2 vraagjes die je vast wel hier ergens kunt vinden maar heb geen zin om al deze pagina's door te spitten, wel heb ik de openingspost gelezen natuurlijk. Dan heb je hem niet goed gelezen want vraag twee staat al in de OP

1) Wat verdien je als 19 jarige? 6,00 bruto per uur (vanaf het moment dat je op de eerste trein/bus stapt)

2) Moet je een bepaalde tijd je rijbewijs hebben? Zes maanden

3) Als je bijvoorbeeld voor 3 dagen doordeweeks je beschikbaar stelt, hoe vaak wordt je dan gemiddeld opgeroepen? Dit zal wel per regio verschillen, ik kom uit NH. Doe ik geen uitspraken meer over, kan je geen pijl op trekken want is te afhankelijk van regio / aantal chauffeurs / hoeveelheid ritten gedurende die periode etc.

4) Is die rijtest moeilijk? Ik ben namelijk 4x gezakt voor me afrijden bij CBR(Ja hoe krijg je het voor elkaar) maar ik rij nu wel veel, maar let natuurlijk bijna niet meer op al die regeltjes, zou ik het makkelijk kunnen halen die test?? De rijtest is niet moeilijk. Stukje voertuigbeheersing, overzicht.. Basically dat jij veilig een auto kan besturen. Het bijna niet meer letten op regels vind ik wel een beetje raar klinken.

5) Stel: Je geef je op voor 3 dagen doordeweeks in NH, dus vanuit Adam, Alkmaar, Den helder, maakt me niet uit, hoe veel verdien je dan ongeveer in de maand? In de randstad heb je meer kans op werk maar zijn de dagen misschien wat korter omdat de dichtheid van de bedrijven hoger is. Ik woon in het oosten en heb meestal 8 à 9 uur werk per dag. Wat je verdient mag je zelf uitrekenen.

Sommige vragen zijn misschien moeilijk te beantwoorden maar hoop op antwoorden waar ik wijzer van wordt, alvast bedankt.
pi_98216599
Oke bedankt.

6 euro bruto vind ik een tegenvaller. Heb geen ervaring met hoe veel je dan netto uitkomt, maar dat zal niet veel zijn denk ik. Het werk wat je daarvoor doet is natuurlijk wel ideaal.

En met dat niet letten op regels bedoel ik mee met binnen spiegel, buiten spiegel, schouder als je de hoek omgaat etc, maar daar letten ze dus niet op.

Nogmaals bedankt, zal erover na denken om te solliciteren.
pi_98217219
Ik krijg 7,05 bruto, maar in de praktijk is dat ook netto door wat onkostenvergoedingen enzo.
pi_98218938
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:52 schreef balloetje het volgende:
Oke bedankt.

6 euro bruto vind ik een tegenvaller. Heb geen ervaring met hoe veel je dan netto uitkomt, maar dat zal niet veel zijn denk ik. Het werk wat je daarvoor doet is natuurlijk wel ideaal.

En met dat niet letten op regels bedoel ik mee met binnen spiegel, buiten spiegel, schouder als je de hoek omgaat etc, maar daar letten ze dus niet op.

Nogmaals bedankt, zal erover na denken om te solliciteren.
Ik heb nu dik 2 jaar m'n rijbewijs maar ik kijk nog steeds in de spiegels. Is dat raar?
pi_98219221
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:32 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Ik heb nu dik 2 jaar m'n rijbewijs maar ik kijk nog steeds in de spiegels. Is dat raar?
Nee, tenzij je het net zo overdreven doet als tijdens je rijlessen :P
pi_98219576
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:32 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Ik vind het raar als je bijvoorbeeld de hoek om gaat in een 30km zone en dan in de spiegels gaat kijken ja. Maar als je op de snelweg zit en je gaat inhalen vind ik het heel normaal dat je in de spiegels kijkt en zelfs nog over je schouders. Ligt dus aan de situatie, maar overbodig in de spiegels kijken doe ik niet aan, wat wel moest van de rijschool en cbr.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik krijg 7,05 bruto, maar in de praktijk is dat ook netto door wat onkostenvergoedingen enzo.
En hoe oud ben je dan als ik vragen mag?
pi_98219811
Ik ben 21. Loonheffingskorting heb ik trouwens toegepast, dus er gaat zeer weinig belasting af.
pi_98224328
Joo, heb ik wat gemist hier? :P

Was een weekendje naar familie in München. Echt, de snelwegen zijn gewoon één reden om naar Duitsland te verhuizen. :D
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_98224779
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:42 schreef balloetje het volgende:

[..]

Ik vind het raar als je bijvoorbeeld de hoek om gaat in een 30km zone en dan in de spiegels gaat kijken ja. Maar als je op de snelweg zit en je gaat inhalen vind ik het heel normaal dat je in de spiegels kijkt en zelfs nog over je schouders. Ligt dus aan de situatie, maar overbodig in de spiegels kijken doe ik niet aan, wat wel moest van de rijschool en cbr.

[..]

En hoe oud ben je dan als ik vragen mag?
Juist dan, en ook nog even over je schouders.
Kinderen en dieren zie je gauw over het hoofd ;)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_98224921
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 21:56 schreef Hojdhopper het volgende:

Was een weekendje naar familie in München. Echt, de snelwegen zijn gewoon één reden de enige reden om naar Duitsland te verhuizen. :D
Fixed.
  woensdag 15 juni 2011 @ 22:11:13 #221
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_98225390
Morgen een Toyota Avensis uit 2008. Ben benieuwd, nog nooit Toyota gereden.

Wat een ramp was die 107 trouwens, 1.0 3-cyl. Nog nooit zoveel moeten trappen in een auto :')
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_98225590
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Morgen een Toyota Avensis uit 2008. Ben benieuwd, nog nooit Toyota gereden.

Wat een ramp was die 107 trouwens, 1.0 3-cyl. Nog nooit zoveel moeten trappen in een auto :')
Avensis is wel een prima auto :Y
107 is inderdaad kut :')
pi_98226078
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 21:56 schreef Hojdhopper het volgende:

Was een weekendje naar familie in München. Echt, de snelwegen zijn gewoon één reden om naar Duitsland te verhuizen. :D
Daarom ben ik ook blij dat ik in een half uurtje in Duitsland zit vanuit Groningen ;)
pi_98227036
Waar is mijn geld!? Heb het wel nodig zo onderhand. Normaal is het rond het avondeten dat het gestort wordt, maar nu laat het te lang op zich wachten.
  woensdag 15 juni 2011 @ 22:40:30 #225
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_98227374
Morgen half 7 vertrekken, werken tot ongeveer half 2, dan snel wat eten, dan naar mijn andere baantje en dan 's avonds nog sporten.

Druk druk :P
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')