Ik heb ook ABN en die zijn meestal heel erg snel. Verwacht dat ik het vandaag nog wel krijg.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Ah, kijk eens aan, nu maar hopen dat ABN opschieten wil
Ik krijg m'n stufi en zorgtoeslag wel altijd heel laatquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:19 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb ook ABN en die zijn meestal heel erg snel. Verwacht dat ik het vandaag nog wel krijg.
Ghehe!quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:20 schreef Obama het volgende:
Maja, die mail is ook bullshit.
Ik heb geen communicatie gestudeerd maar woorden als 'onze excuses' of 'sorry voor het ongemak', lijken mij op zijn plaats.
Het loon moest voor de 16e zijn gestort, zodat het loon op de 15e of 16e daadwerkelijk op onze rekeningen staat.
Misschien lullig, maar hoe zouden zij het vinden als wij 'wat' later vertrekken, feestdag of niet.
Ik ben geboren in Duitsland dus voor mij niet de enige reden.quote:
Vaak moet je dan een nieuw loonheffingsformulier invullen. ;-)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:15 schreef Fireblast het volgende:
Pfffffff, ¤ 135,88 te weinig loon gehaddat is zo'n beetje het loonheffingspercentage, dus dat zullen ze wel ingehouden hebben terwijl ik juist met ze had gemaild dat ze geen geld moesten inhouden voor me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |