Ik heb ook ABN en die zijn meestal heel erg snel. Verwacht dat ik het vandaag nog wel krijg.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Ah, kijk eens aan, nu maar hopen dat ABN opschieten wil
Ik krijg m'n stufi en zorgtoeslag wel altijd heel laatquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:19 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb ook ABN en die zijn meestal heel erg snel. Verwacht dat ik het vandaag nog wel krijg.
Ghehe!quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:20 schreef Obama het volgende:
Maja, die mail is ook bullshit.
Ik heb geen communicatie gestudeerd maar woorden als 'onze excuses' of 'sorry voor het ongemak', lijken mij op zijn plaats.
Het loon moest voor de 16e zijn gestort, zodat het loon op de 15e of 16e daadwerkelijk op onze rekeningen staat.
Misschien lullig, maar hoe zouden zij het vinden als wij 'wat' later vertrekken, feestdag of niet.
Ik ben geboren in Duitsland dus voor mij niet de enige reden.quote:
Vaak moet je dan een nieuw loonheffingsformulier invullen. ;-)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:15 schreef Fireblast het volgende:
Pfffffff, ¤ 135,88 te weinig loon gehaddat is zo'n beetje het loonheffingspercentage, dus dat zullen ze wel ingehouden hebben terwijl ik juist met ze had gemaild dat ze geen geld moesten inhouden voor me.
Vriend van me werkt bij autoreset. Het verschil is dat je daar geen HBO opleiding hoeft te doen,e n dat je daar per week uitbetaald wordt. Ook heb je daar geen tankpas en zal je je tank sowieso voor moeten schieten. Volgens mij rij je bij Easyway als hiker wel leukere auto's omdat de klanten bij autoreset kunnen kiezen of ze het transport door een studentchauffeur of een senior uit willen laten voeren. Dus de wat duurdere en snellere auto's worden vaak door senioren gereden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:44 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Hoewel ik pas 2 maanden mijn rijbewijs heb, toch maar een poging gewaagd en gesolliciteerd bij Autoreset. Eigenlijk moet je daar minimaal een jaar je rijbewijs hebben, maar ben toch uitgenodigd voor een gesprek! Wat zijn eigenlijk de verschillen en voor- en nadelen t.o.v. easyway?
Ja inderdaad, met de huidige brandstofprijzen kost een volle tank toch al gauw 80 euro. Twee ritjes in de week en ik ben gelijk blut..quote:
Je tankt bijna nooit hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:04 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Ja inderdaad, met de huidige brandstofprijzen kost een volle tank toch al gauw 80 euro. Twee ritjes in de week en ik ben gelijk blut..
Ik altijd bij Esso, ik rijd rustig een paar kilometertjes om om er 1 te vindenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:31 schreef RTS91 het volgende:
Heb toch wel vaker dan tien (denk wel bijna 15) keer getankt voor EW, en werk er nog geen jaar. Wel bijna allemaal met een tankpas.
Ik ook, maar heb ook wel eens auto's gehad die bijna helemaal leeg zijn (zeg: 10 km actieradius) en er geen Esso in de buurt is.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik altijd bij Esso, ik rijd rustig een paar kilometertjes om om er 1 te vinden
Dat is waar, hoewel ik dat persoonlijk nog maar 1 keertje gehad heb. En toen was de dichtstbijzijnde wel een Essoquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:10 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb ook wel eens auto's gehad die bijna helemaal leeg zijn (zeg: 10 km actieradius) en er geen Esso in de buurt is.
Waarom zou EW dat erg vinden dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:19 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb altijd TomTom bij me. Als ik moet tanken laat ik TomTom zoeken naar een Esso. Ik heb een keer gehad toen ik een Touran had, actieradius gaf aan 82km te gaan. TomTom zei 62km naar de Esso. Ik sta daar bij de pomp, actieradius 1km over. Waren ze bij EW niet zo blij mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |