Niet tegen een boom of wat dan ook aanrijden, anders overleef je het nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:40 schreef Gerookte-Beenham het volgende:
Hebben jullie misschien nog tips voor mij om de eerste keer te overleven?![]()
Opschepperquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:36 schreef joppie_saus het volgende:
Ik wil ook werken, maar ik zit in Barcelona. Gaat beetje moeilijk dan, hehe.
Ja was zeker fijn toen ik gebeld werdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:04 schreef Mallet het volgende:
[..]
Jezus! Den Helder Arnhem! Wat een fijne rit. Welke auto's? Velp Leeuwarden ook prima btw.
Geniet ervanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:36 schreef joppie_saus het volgende:
Dodge Journey heb ik ook moeten rijden. Je merkt gelijk dat het van een ander niveau is hè. Schakelen gaat trouwens vrij apart in dat ding vind ik, heel plastic en je moet best kracht zetten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:13 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Ja was zeker fijn toen ik gebeld werdLekker 2 uur touren vanuit Velp naar Leeuwarden in een Dodge Journey met dikke 20" matzwarte jetsers eronder
De rit naar Den Helder was niet zo fijn. Ik kreeg een opel vectra mee wat van een asiel was oid. Ik heb serieus nog nooit in zo'n smerige auto gereden en ik werd letterlijk misselijk van de geur, zonder te overdrijven... Daarna een paar uur in de trein gezeten vanaf Den Helder, fijn filmpje gekeken. Kan erger dacht ik zo
![]()
Foto's van de Dodge en Smerige Opel volgen.
Ik heb ook een keer een handgeschakelde Dodge Journey gereden. Dat was een rit van 220km en 3 uur file, waarbij ik steeds van de vrij naar 1 naar 2 en weer terug mocht schakelen. Toen was ik die versnellingsbak behoorlijk zat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:33 schreef Mallet het volgende:
[..]
Dodge Journey heb ik ook moeten rijden. Je merkt gelijk dat het van een ander niveau is hè. Schakelen gaat trouwens vrij apart in dat ding vind ik, heel plastic en je moet best kracht zetten.
Heerlijke stad, ben er zelf ook een paar dagen geweest. Alleen zo'n rondleiding in Camp Nou is veel te duurquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:36 schreef joppie_saus het volgende:
Geen idee. Hotel vlakbij de Ramblas en het Olympisch dorp. Nou Camp gaan we sowieso even heen omdat het zo onmogelijk groot is, al heb ik niks met die stinkclub die er speelt. Real Madridquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:09 schreef Panthera. het volgende:
[..]
OpschepperWaar zit je in Barcelona?
Zo'n rondleiding daar kostte 30 euro ofzo, dus dat hebben wij toen niet gedaanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:53 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Geen idee. Hotel vlakbij de Ramblas en het Olympisch dorp. Nou Camp gaan we sowieso even heen omdat het zo onmogelijk groot is, al heb ik niks met die stinkclub die er speelt. Real Madrid
17? Da's nog te overzienquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:00 schreef joppie_saus het volgende:
Ik had gekeken op internet, rondleiding daar kost 17 euro. Plus ik ga met mijn vader, die betaald welIk was ook in San Siro geweest in februari, daar kostte het 7,50 of 15 euro pp geloof ik incl. museum.
En ik hou niet van bussen, loop liever zelf rond.
En hoe is de metro anders dan een bus?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:13 schreef joppie_saus het volgende:
Nou ja, lopen. Met de metroMaar ik ben er tot vrijdagochtend, dus tijd zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |