abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97920214
Wederom geen ritten gekregen, ik baal flink..
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_97928404
Ik ook niet, en voorlopig nog geen spoedje :'(
Zal wel aan de RET-staking liggen vermoed ik, ik woon midden in RET-gebied.
pi_97928446
Stakingen zijn niet echt een reden om geen ritten te krijgen.

Ik weet nog dat een aantal jaar geleden het openbaar vervoer landelijk staakte, en dat een aantal dagen. Ik kreeg toen gewoon normaal ritten, maar die waren iets aangepast zodat je de meeste wel kon belopen en/of met taxi's kon halen.
pi_97928971
Wil net onderweg gaan naar Leeuwarden vanuit Balkbrug, krijg ik te horen dat ook die rit is geannuleerd. Hierdoor mis ik nu 5 uur extra. Wat een klotezooi!!
pi_97929121
Net m'n eerste auto afgeleverd, taxi naar ophaaladres was een duur geintje, mocht 32,50 afrekenen:p gelukkig kan het gedeclareerd worden. Nu 3uur ov'en naar sluis, inclusief 20 minuten op een veerpond, is weer eens wat anders als een bus hè.
pi_97929359
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:37 schreef Maharbal het volgende:
Stakingen zijn niet echt een reden om geen ritten te krijgen.

Ik weet nog dat een aantal jaar geleden het openbaar vervoer landelijk staakte, en dat een aantal dagen. Ik kreeg toen gewoon normaal ritten, maar die waren iets aangepast zodat je de meeste wel kon belopen en/of met taxi's kon halen.
Dat is wel apart.. Misschien dat de bedrijven hier in Rotterdam wat minder boekingen doen dan omdat ze het weten? Het bedrijf waar ik het meest kom is namelijk ook midden in RET-gebied, dat is geloof ik anderhalf uur lopen tot de eerste niet-RET halte.
pi_97929726
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:03 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat is wel apart.. Misschien dat de bedrijven hier in Rotterdam wat minder boekingen doen dan omdat ze het weten? Het bedrijf waar ik het meest kom is namelijk ook midden in RET-gebied,
dat is geloof ik anderhalf uur lopen tot de eerste niet-RET halte.
Verhuurbedrijf zeker bij charlois? Ik ben daar net geweest, heb een taxi vanaf rotterdam centraal genomen, was daar wel 32,50 voor kwijt, echt belachelijk veel geld.
pi_97929769
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:13 schreef BAC92 het volgende:

[..]

Verhuurbedrijf zeker bij charlois? Ik ben daar net geweest, heb een taxi vanaf rotterdam centraal genomen, was daar wel 32,50 voor kwijt, echt belachelijk veel geld.
Ja die inderdaad, daar kom ik echt heel vaak.
  donderdag 9 juni 2011 @ 12:23:32 #109
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_97932169
En ik zit weer in de trein terug van Eindhoven naar Groningen. Zo'n 3-serie rijdt lekker, maar een 318 is toch wel het minimum voor een Touring. Ik had net de 316 en die was amper vooruit te branden op 'tussensprintjes'.

Oh en vanochtend RTS gespot in Groningen O+ Hij kreeg een Partner die ik daar twee week terug heb ingeleverd _O-
#26 || Luciano da Silva
pi_97933716
Die staat nu in R'dam :). Ben ook weer klaar. Ook taxi ritje van 20eu....reed ie ook nog verkeerd natuurlijk. Dus ik zei: meer dan 20 heb ik niet, gelukkig deed hij de meter toen uit want meer dan 20 was het sowieso niet. Golf net afgeleverd en met een Range Rover Sport naar het station gebracht :).
pi_97934383
Ik ben helaas ook bijna weer thuis. Vanochtend werd ik van het station geplukt door een man met een baard zo groot als die van Sinterklaas en een paardenstaart in een dikke Land Rover. Zon Mercedes Vaneo vind ik maar een raar ding. Dat je zoiets aanschaft snap ik niet.
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:11:14 #112
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_97935996
Ik vind Vaneo's wel praktische auto's, net zoals de Renault Kangoo en de Caddy Club ofzoiets. Lekker veel ruimte en praktisch. Mooi is anders natuurlijk, maar niet iedereen hoeft een mooie auto.
#26 || Luciano da Silva
pi_97936291
Vaneo is wel echt het lelijkste gedrocht en ook nog een pak duurder dan z'n concurrenten.
pi_97937143
Pfffff, 3uur over gedaan om naar mijn 2de ophaaladres te komen met het ov, kon ik daaraan, schijnt de eigenaar met de auto in Utrecht te zijn. Nu mag in 201!!!!!!!! Minuten naar huis ov'en. Of terwijl 10 uur gewerkt vandaag waarvan 40 minuten in de auto...
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:53:45 #115
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_97937815
Haha! Dat is kut. Wel lekker geld verdienen.

Met een beetje pech heb ik mijn laatste werkdag voor EW gehad deze maand. Zondag naar Barcelona, en daarna gelijk tentamens. Bah.
#26 || Luciano da Silva
pi_97938461
Zo, die BMW 5 serie 3.0 reed lekker :9 Moest 'm ophalen bij een bedrijf waar ook een Ferrari en Ford Mustang of iets dergelijks buitenstond, dus was wel blij dat ik ook wat moois meekreeg. Lekker geluid geeft die motor bij optrekken.

Daarna nog een Audi A3 als spoedje erachteraan, dat viel dan maar tegen. Was ook maar 1.4.
pi_97938851
Vandaag voor het eerst in m'n 'carriere' wezen opdraven in het westelijk havengebied, maar ook voor het eerst onverrichter zake huiswaarts gekeerd. Leasemaatschappij had zich een weekje vergist. Heb ik dus voor lulletje een half uur gelopen, maar gelukkig wel de bus net kunnen halen op de terugreis.
pi_97951443
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:29 schreef Mallet het volgende:
Ik ben helaas ook bijna weer thuis. Vanochtend werd ik van het station geplukt door een man met een baard zo groot als die van Sinterklaas en een paardenstaart in een dikke Land Rover. Zon Mercedes Vaneo vind ik maar een raar ding. Dat je zoiets aanschaft snap ik niet.
Ik had ook een Vaneo laatst die ik in Balkbrug moest afleveren, wat een kutding inderdaad :')
pi_97953085
Werd vandaag opgebeld om vestigingswerkzaamheden te verrichten in Almere. Heb uiteindelijk, na wat autos te hebben geparkeerd, 2 uur lang kentekenplaten lopen verwijderen. Niet het meest leuke werkje. Er waren nog 3 EWers, die bij de wasstraat stonden, toevallig mensen van hier?
pi_97959877
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:09 schreef Chapelle het volgende:

[..]

Ik had ook een Vaneo laatst die ik in Balkbrug moest afleveren, wat een kutding inderdaad :')
Ja dan hebben we allebei in hetzelfde grafding gereden! Rotzooi erin hè. Bij de garage vertelde ze dat deze Vaneo al 5x terug was gegaan i.v.m. revisie automatische versnellingsbak.

Heb je ook nog gevraagd of ze je naar de bushalte wilde brengen? Een jonge gast heeft dat gedaan bij mij. Vertelde dat hij zelf ook dit werk had gedaan en als hoogtepunt een Porsche Cayenne had gehad, waarvan later bleek dat het de auto van Anouk (zangeres) was.

Morgen trouwens een wissel.
pi_97960273
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:38 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ja dan hebben we allebei in hetzelfde grafding gereden! Rotzooi erin hè. Bij de garage vertelde ze dat deze Vaneo al 5x terug was gegaan i.v.m. revisie automatische versnellingsbak.

Heb je ook nog gevraagd of ze je naar de bushalte wilde brengen? Een jonge gast heeft dat gedaan bij mij. Vertelde dat hij zelf ook dit werk had gedaan en als hoogtepunt een Porsche Cayenne had gehad, waarvan later bleek dat het de auto van Anouk (zangeres) was.

Morgen trouwens een wissel.
Ja denk het wel, idd een rommel binnen haha. Die man zei tegen mij ook al dat ie een paar keer terug was geweest :P Nee ik moest toen lopen. Was een half uur lopen, maar vond het toen geen probleem aangezien het 25 graden was met vollop zon.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:32:35 #122
347447 JornJLS
Nieuw hier...
pi_97970946
Ik ben ook een Hiker voor Easyway :)
Werk er sinds oktober
pi_97971534
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:32 schreef JornJLS het volgende:
Ik ben ook een Hiker voor Easyway :)
Werk er sinds oktober
Welkom :). Vanuit welke regio werk je?
pi_97971831
Ga zo weg voor een spoedje. Velp naar leeuwarden. Vanuit daar naar Den Helder en dan naar Arnhem... Lang dagje ov'en :P
pi_97971871
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:03 schreef Chapelle het volgende:
Ga zo weg voor een spoedje. Velp naar leeuwarden. Vanuit daar naar Den Helder en dan naar Arnhem... Lang dagje ov'en :P
Jezus! Den Helder Arnhem! Wat een fijne rit. Welke auto's? Velp Leeuwarden ook prima btw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')