Dat is wel apart.. Misschien dat de bedrijven hier in Rotterdam wat minder boekingen doen dan omdat ze het weten? Het bedrijf waar ik het meest kom is namelijk ook midden in RET-gebied, dat is geloof ik anderhalf uur lopen tot de eerste niet-RET halte.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:37 schreef Maharbal het volgende:
Stakingen zijn niet echt een reden om geen ritten te krijgen.
Ik weet nog dat een aantal jaar geleden het openbaar vervoer landelijk staakte, en dat een aantal dagen. Ik kreeg toen gewoon normaal ritten, maar die waren iets aangepast zodat je de meeste wel kon belopen en/of met taxi's kon halen.
Verhuurbedrijf zeker bij charlois? Ik ben daar net geweest, heb een taxi vanaf rotterdam centraal genomen, was daar wel 32,50 voor kwijt, echt belachelijk veel geld.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is wel apart.. Misschien dat de bedrijven hier in Rotterdam wat minder boekingen doen dan omdat ze het weten? Het bedrijf waar ik het meest kom is namelijk ook midden in RET-gebied,
dat is geloof ik anderhalf uur lopen tot de eerste niet-RET halte.
Ja die inderdaad, daar kom ik echt heel vaak.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:13 schreef BAC92 het volgende:
[..]
Verhuurbedrijf zeker bij charlois? Ik ben daar net geweest, heb een taxi vanaf rotterdam centraal genomen, was daar wel 32,50 voor kwijt, echt belachelijk veel geld.
Ik had ook een Vaneo laatst die ik in Balkbrug moest afleveren, wat een kutding inderdaadquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:29 schreef Mallet het volgende:
Ik ben helaas ook bijna weer thuis. Vanochtend werd ik van het station geplukt door een man met een baard zo groot als die van Sinterklaas en een paardenstaart in een dikke Land Rover. Zon Mercedes Vaneo vind ik maar een raar ding. Dat je zoiets aanschaft snap ik niet.
Ja dan hebben we allebei in hetzelfde grafding gereden! Rotzooi erin hè. Bij de garage vertelde ze dat deze Vaneo al 5x terug was gegaan i.v.m. revisie automatische versnellingsbak.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:09 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Ik had ook een Vaneo laatst die ik in Balkbrug moest afleveren, wat een kutding inderdaad
Ja denk het wel, idd een rommel binnen haha. Die man zei tegen mij ook al dat ie een paar keer terug was geweestquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:38 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja dan hebben we allebei in hetzelfde grafding gereden! Rotzooi erin hè. Bij de garage vertelde ze dat deze Vaneo al 5x terug was gegaan i.v.m. revisie automatische versnellingsbak.
Heb je ook nog gevraagd of ze je naar de bushalte wilde brengen? Een jonge gast heeft dat gedaan bij mij. Vertelde dat hij zelf ook dit werk had gedaan en als hoogtepunt een Porsche Cayenne had gehad, waarvan later bleek dat het de auto van Anouk (zangeres) was.
Morgen trouwens een wissel.
Welkomquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:32 schreef JornJLS het volgende:
Ik ben ook een Hiker voor Easyway![]()
Werk er sinds oktober
Jezus! Den Helder Arnhem! Wat een fijne rit. Welke auto's? Velp Leeuwarden ook prima btw.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:03 schreef Chapelle het volgende:
Ga zo weg voor een spoedje. Velp naar leeuwarden. Vanuit daar naar Den Helder en dan naar Arnhem... Lang dagje ov'en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |