quote:
Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 08:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Tijd om wakker te worden
Milk and alcohol
thx voor het helpen testen/luisteren naar de mic enzoquote:
Leuk leuk leuk, moet jij nog naar school?quote:Op maandag 6 juni 2011 09:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
thx voor het helpen testen/luisteren naar de mic enzo
alleen op donderdag en vrijdagsquote:Op maandag 6 juni 2011 09:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk, moet jij nog naar school?
Jij ook al?quote:Op maandag 6 juni 2011 09:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alleen op donderdag en vrijdags
vandaag ga ik weer 3 uur in de trein zittenals ik er eenmaal achter ben waar ik langsmoet
Je hebt net mijn testuurtje met mic gemistquote:
aaaaaaw schatje tochquote:
Je hebt mij gemistquote:Op maandag 6 juni 2011 09:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wie wil mij even de laatste inlog gegevens dm'en?
quote:Op maandag 6 juni 2011 09:22 schreef -Datdus- het volgende:
Opa heeft gelijk.
Even de appelmoes pakken. [ afbeelding ]
Aww, sorry, moest werken enzoquote:Op maandag 6 juni 2011 09:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je hebt mij gemistheb uurtje getest met mic
Vnaaf carool en knetter! met micquote:Op maandag 6 juni 2011 09:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww, sorry, moest werken enzo
Helaas, nu moet ik de dag door met de wetenschap Knetter d'r geile ochtendstem gemist te hebben
Daarom.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil niet weten wat je met die appelmoes gaat doen
Hoe laat?quote:Op maandag 6 juni 2011 09:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vnaaf carool en knetter! met mic
aaawquote:Op maandag 6 juni 2011 09:24 schreef robdriessen het volgende:
Het is grijs, het regent, het is maandag, zit op m'n werk.
Humeur -1000000000
van elf tot middernacht.. om 0.00 veranderen we weer in doodgewone saaie meisjesquote:
Rammelde de bus zo hard dat jij ook uit elkaar viel?quote:Op maandag 6 juni 2011 09:25 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ging net trouwens helemaal stuk in de bus.iedereen kijken.
quote:Op maandag 6 juni 2011 09:25 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ging net trouwens helemaal stuk in de bus.iedereen kijken.
Oh, dan is het nog maar de vraag of ik morgen vroeg op moet of nietquote:Op maandag 6 juni 2011 09:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
van elf tot middernacht.. om 0.00 veranderen we weer in doodgewone saaie meisjes
Have fun bij de fysioquote:Op maandag 6 juni 2011 09:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jofu succes straks.. ik ga naar fysio
toedels
ik hoor GUP maar hoorde wel iemand op de server komen. zo'n krakend geluidquote:Op maandag 6 juni 2011 09:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is er nu iemand aan het draaien of is Gup nog bezig?
Vaag ik ben nog niet ingelogd, nu geen geluid trouwens..quote:Op maandag 6 juni 2011 09:43 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik hoor GUP maar hoorde wel iemand op de server komen. zo'n krakend geluid
Toontjeeequote:Op maandag 6 juni 2011 09:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
Goedenmorgen op de zesde juni van 2011
Een jonkie nog manquote:Op maandag 6 juni 2011 09:53 schreef -Datdus- het volgende:
Samzz is trouwens een ouwe spamster.
[ afbeelding ]
Samzz is de nieuwe Huppel natuurlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 09:53 schreef -Datdus- het volgende:
Samzz is trouwens een ouwe spamster.
[ afbeelding ]
Laat dat Huppel maar niet horen.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Samzz is de nieuwe Huppel natuurlijk![]()
Alleen dan lekkerder, véél lekkerder
Ongelooflijke slijmbal.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Samzz is de nieuwe Huppel natuurlijk![]()
Alleen dan lekkerder, véél lekkerder
Echt hequote:Op maandag 6 juni 2011 10:02 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Of dat ze jou de schuld geven dat iets het niet meer doet terwijl ze zelf falen.
quote:
Beter 2 als niemand.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Heb ik alleen Datdus en Toon als luisteraars? Das wel zonde..
Regio Den Haag?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik ben net dus echt helemaal kleddernat geregend. Niet normaal meer!
quote:Op maandag 6 juni 2011 10:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ben gewoon als een eckte baas door de regen naar huis gelopen.
Sigaretje aan, kin omhoog en gáán!
Mee eens, voor mij moet ze het ook nog eens doen eigenlijk..quote:Op maandag 6 juni 2011 10:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
Knetter is trouwens een ontzettend liev meisjeZe heeft een jingle speciaal voor mij gemaakt
quote:Op maandag 6 juni 2011 10:40 schreef Outpost76 het volgende:
Alles goed hier? Nacht goed verlopen enzo?
ROFL.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
Laatst wou iemand me nog ervan overtuigen dat er "the age of space" gezongen werd.
Space of aids natuurlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 10:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
Laatst wou iemand me nog ervan overtuigen dat er "the age of space" gezongen werd.
Je hebt DMquote:Op maandag 6 juni 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
Hi all!
Blegh, ik heb alleen nog maar stofgezogen en ik zweet me al de teringNet lekker gedoucht
quote:Op maandag 6 juni 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
Hi all!
Blegh, ik heb alleen nog maar gezogen en ik zweet me al de teringNet lekker gedoucht
Holy shit!!1!quote:Op maandag 6 juni 2011 10:50 schreef -Datdus- het volgende:
Godverdomme, zoek niet op 'wenk' op werk. ik wilde die kutsmiley zoeken.
quote:Op maandag 6 juni 2011 10:50 schreef -Datdus- het volgende:
Godverdomme, zoek niet op 'wenk' op werk. ik wilde die kutsmiley zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op het werk? Vanalles.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is hier mis mee?
Ja dat wil ik wel, moet alleen even kijken wanneer het uitkomtquote:Op maandag 6 juni 2011 10:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ook lid van de Bond van Doorstarters?
Beter!quote:Op maandag 6 juni 2011 10:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat wil ik wel, moet alleen even kijken wanneer het uitkomt
Komt goed wel
Would you fixquote:
Samzz:quote:Op maandag 6 juni 2011 10:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Would you fix
my broken heart,
if I gave you
all the pieces?
* Opa_vertelt voelt zich poëtisch:7
Ik ben in een goede buiquote:Op maandag 6 juni 2011 10:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Would you fix
my broken heart,
if I gave you
all the pieces?
* Opa_vertelt voelt zich poëtisch:7
lolquote:Op maandag 6 juni 2011 11:00 schreef -Datdus- het volgende:
Dit liedje werd mede mogelijk gemaakt door de eo.
Zeg, naar wie luister jij in dit geval, naar Toon of naar mij?quote:
Naar mijquote:Op maandag 6 juni 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, naar wie luister jij in dit geval, naar Toon of naar mij?
Opa vind mij veel aantrekkelijkerquote:Op maandag 6 juni 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Opa vind mij veel aantrekkelijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Naar jou natuurlijk..quote:Op maandag 6 juni 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Opa vind mij veel aantrekkelijkerIk moest lachen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee.
Hell yeah!quote:I'm blastin' through the lines
Alive and kickin'
Oh wacht..quote:Watch out
I'm young and lethal!
[..]
Opa vind mij veel aantrekkelijkerDat is natuurlijk ook niet heel vreemd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik druip maar af, met gebogen schoudertjes
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Nee, niks spuit elf. Kijk gewoon op het rooster.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook niet heel vreemd...
je blonde lachquote:Op maandag 6 juni 2011 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook niet heel vreemd...
Eigenwijze drol.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niks spuit elf. Kijk gewoon op het rooster.
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
je blonde lach
ik zie je niet
maar je bent
wel bij me
voel je in
de druppel regen
op mijn kin
hoor je
in het vlagen
van de tegenwind
Neeheee, niet eigenwijs!quote:
Jij weet toch ook alles?quote:Op maandag 6 juni 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neeheee, niet eigenwijs!Gewoon op 't rooster kijken als je wilt draaien. Die weet alles precies.
Ik kan nu niet draaien, ik was gewoon benieuwd.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neeheee, niet eigenwijs!Gewoon op 't rooster kijken als je wilt draaien. Die weet alles precies.
Sperzieboontoonquote:
Dat mag natuurlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 11:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Sperzieboontoon
ik wou doodgewoon
een beetje poezie
met Sammz als
hoofdpersoon
voor
een beetje chemie
Nou, ik anders ook!quote:Op maandag 6 juni 2011 11:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk
Alles vind ik je gedichtjes nogal lelijk
Je bent net zo erg als ikquote:Op maandag 6 juni 2011 11:18 schreef -Datdus- het volgende:
Opa vertelt toon wat er speelt; en als hij niet luistert?
In tweeen gedeeld.
Dat doet hij gewoon met Sperzieboontoon.
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:19 schreef Symphonic het volgende:
ah poezie
Teder kuste hij haar lippen
zij, niet helemaal op haar gemak
sloot plotseling haar benen
zodat zijn brilletje brak
M'n bril wat doe jequote:Op maandag 6 juni 2011 11:19 schreef Symphonic het volgende:
ah poezie
ik vond het erg leuk.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik hoop dat er genoten is, helaas een lager aantal luisteraars dan gehoopt
Vind je het gek, 11 uur op maandagochtend?quote:Op maandag 6 juni 2011 11:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nou, ik heb genoten!quote:Op maandag 6 juni 2011 11:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, want Fokkers hebben toch helemaal geen leven man!quote:Op maandag 6 juni 2011 11:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vind je het gek, 11 uur op maandagochtend?
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:19 schreef Symphonic het volgende:
ah poezie
De meesten staan nu bij de basisschool te wachten, toch?quote:Op maandag 6 juni 2011 11:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, want Fokkers hebben toch helemaal geen leven man!
Geen idee. Ik zal Viro vragen zodra hij er is.quote:
dat zegt niks, ik heb ook wel eens dode momenten in een topic gehad, en toen luisterde rond de 20 man..quote:Op maandag 6 juni 2011 11:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga uit van het aantal posters in t topic
Klopt. Er zijn genoeg users welke wel luisteren, maar hier niet posten.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:26 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dat zegt niks, ik heb ook wel eens dode momenten in een topic gehad, en toen luisterde rond de 20 man..
Jep. We hebben nu radionomy.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:32 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ok, volgens mij was het trouwens wel te zien bij die eerste online luisterstream
Ja, klopt. Maar met deze (nog) niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:32 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ok, volgens mij was het trouwens wel te zien bij die eerste online luisterstream
Hoppa. Wat zit DAAR in?quote:
ja, eigenlijk welquote:Op maandag 6 juni 2011 11:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je krijgt er wel harde tepels van
Doeg!quote:Op maandag 6 juni 2011 11:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik zal jullie niet meer irriteren met dingen, ik ben even werken tot 3 uur.
Tot vanmiddag
Hou van je Samzz
Doei puppyquote:Op maandag 6 juni 2011 11:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik zal jullie niet meer irriteren met dingen, ik ben even werken tot 3 uur.
Tot vanmiddag
Hou van je Samzz
Ik trek een wenkbrauw op zeggende: Say what?quote:
Pleasee!!!quote:Op maandag 6 juni 2011 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik trek een wenkbrauw op zeggende: Say what?
Uh jawel.. maar weet niet hoe mijn internet blijft.. ziggo is dr mee bezig. wtan?quote:Op maandag 6 juni 2011 11:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hoin... heb jij geen tijd om muziekjes te draaien?
Ik vind het goed.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:56 schreef KapiteinKringspier het volgende:
Mag ik anders even een testje doen?
Dat magquote:Op maandag 6 juni 2011 11:56 schreef KapiteinKringspier het volgende:
Mag ik anders even een testje doen?
half uurtje?quote:Op maandag 6 juni 2011 11:57 schreef KapiteinKringspier het volgende:
[..]
Ik wil nog wat van me collectie voor vanavond overhouden, dus weet niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |