quote:
Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 08:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Tijd om wakker te worden
Milk and alcohol
thx voor het helpen testen/luisteren naar de mic enzoquote:
Leuk leuk leuk, moet jij nog naar school?quote:Op maandag 6 juni 2011 09:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
thx voor het helpen testen/luisteren naar de mic enzo
alleen op donderdag en vrijdagsquote:Op maandag 6 juni 2011 09:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk, moet jij nog naar school?
Jij ook al?quote:Op maandag 6 juni 2011 09:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alleen op donderdag en vrijdags
vandaag ga ik weer 3 uur in de trein zittenals ik er eenmaal achter ben waar ik langsmoet
Je hebt net mijn testuurtje met mic gemistquote:
aaaaaaw schatje tochquote:
Je hebt mij gemistquote:Op maandag 6 juni 2011 09:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wie wil mij even de laatste inlog gegevens dm'en?
quote:Op maandag 6 juni 2011 09:22 schreef -Datdus- het volgende:
Opa heeft gelijk.
Even de appelmoes pakken. [ afbeelding ]
Aww, sorry, moest werken enzoquote:Op maandag 6 juni 2011 09:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je hebt mij gemistheb uurtje getest met mic
Vnaaf carool en knetter! met micquote:Op maandag 6 juni 2011 09:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww, sorry, moest werken enzo
Helaas, nu moet ik de dag door met de wetenschap Knetter d'r geile ochtendstem gemist te hebben
Daarom.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil niet weten wat je met die appelmoes gaat doen
Hoe laat?quote:Op maandag 6 juni 2011 09:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vnaaf carool en knetter! met mic
aaawquote:Op maandag 6 juni 2011 09:24 schreef robdriessen het volgende:
Het is grijs, het regent, het is maandag, zit op m'n werk.
Humeur -1000000000
van elf tot middernacht.. om 0.00 veranderen we weer in doodgewone saaie meisjesquote:
Rammelde de bus zo hard dat jij ook uit elkaar viel?quote:Op maandag 6 juni 2011 09:25 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ging net trouwens helemaal stuk in de bus.iedereen kijken.
quote:Op maandag 6 juni 2011 09:25 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ging net trouwens helemaal stuk in de bus.iedereen kijken.
Oh, dan is het nog maar de vraag of ik morgen vroeg op moet of nietquote:Op maandag 6 juni 2011 09:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
van elf tot middernacht.. om 0.00 veranderen we weer in doodgewone saaie meisjes
Have fun bij de fysioquote:Op maandag 6 juni 2011 09:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jofu succes straks.. ik ga naar fysio
toedels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |