Dit herken ik ook wel eigenlijk. Vooral dat opvangen van hints. Denk ook wel dat je het misschien niet wil zien, omdat je er niet die speciale persoon inziet?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:52 schreef JiggyJ het volgende:
Dat is echt zo' n vraag waar ik elke dag weer anders over denk...
Enerzijds lijkt het me super, vooral omdat ik er sinds mijn eerste (en laatste) relatie heel anders tegenaan kijk, wat serieuzer. En wil dus ook wel weten of ik het dan beter zal doen dan vorige x.
En daarnaast mis ik ook gewoon die ''speciale'' iemand en het houden van iemand om maar even sentimenteel te gaan praten. Dat je iemand ziet en daarvan denke '' die hoort bij mij'' Dat vond ik altijd wel een leuke gedachte
Anderzijds moet ik wel zeker weten dat ik geen relatie neem om mijn eigenwaarde weer op peil te brengen. Ik heb nu nog weleens dat als er een vriendin van een huisgenoot over de vloer komt dat ik me een loser voel dat ik dat niet heb... En ook het idee dat een relatie weer uit kan gaan en ik weer gekwetst kan worden door iemand, dat risico loop ik nu niet en kan lekker doen wat ik wil. Is ook wel weer positief..
jij volgt volgens mij heel erg je gevoel en zoekt een soulmate, dan mag je ook wel wat eisen hebben.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:44 schreef Remnant het volgende:
[..]
Dit herken ik ook wel eigenlijk. Vooral dat opvangen van hints. Denk ook wel dat je het misschien niet wil zien, omdat je er niet die speciale persoon inziet?
En als ik voor mezelf spreek. Ik moet misschien m'n eisen eens wat bijstellen. Stiekem ben ik ook soms nog aan het vergelijken. Steeds minder gelukkig. Volgende week een date, de week erop weer eentje en een vriendin van me heeft een collega waar ze me aan wil voorstellen, dus niks te klagen zou je zeggen.
Ach ja, we zien het allemaal wel.
yes, victory !!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:46 schreef JX het volgende:
Via via gehoord dat "hij" zichzelf heel zielig vind en bij iedereen loopt uit te huilen. Ik heb, sinds ik zijn geflirt met een ander betrapte en hem vertelde dat hij het kon vergeten, geen woord van hem gehoord, waardoor ik begon te denken dat het hem niets kon schelen. Maar dit doet me toch ff goed, laat het hem maar goed voelen!Hoop dat hij zich net zo slecht voelt als ik vorige week
Klopt wel ja. Alleen kom je die niet zo snel tegen lijkt het welquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:06 schreef missconfessions het volgende:
[..]
jij volgt volgens mij heel erg je gevoel en zoekt een soulmate, dan mag je ook wel wat eisen hebben.
ha ik heb ook een klein victory momentje, het meisje waar hij mij voor wilde inruilen staat nu op facebook met een nieuw vriendje en het is niet hem.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:46 schreef JX het volgende:
Via via gehoord dat "hij" zichzelf heel zielig vind en bij iedereen loopt uit te huilen. Ik heb, sinds ik zijn geflirt met een ander betrapte en hem vertelde dat hij het kon vergeten, geen woord van hem gehoord, waardoor ik begon te denken dat het hem niets kon schelen. Maar dit doet me toch ff goed, laat het hem maar goed voelen!Hoop dat hij zich net zo slecht voelt als ik vorige week
Pff wat kan een meid toch met je doen zeg... Lig nu wakker, gewoon beetje te dromen... Niet over een relatie met haar maar de rest welquote:
Dat hangt echt grotendeels van jezelf af. Niet blijven sippen. Maar probeer te genieten van andere dingen in het leven en zoek afleiding. Geloof me dat het verwerken dan een heel stuk sneller zal gaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:12 schreef Proximo het volgende:
Buuh de hele nacht niet geslapen, wanneer kom ik eens aan in fase 2
echt, ben er heilig van overtuigd dat er voor iedereen een soulmate rond loopt, maar inderdaad je moet het wel willen zien en je er voor open stellen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:17 schreef Remnant het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Alleen kom je die niet zo snel tegen lijkt het welMaar heb me dus voorgenomen om me wat meer open te stellen.
zal ik eerlijk zijn, ik durf niet meer zo goed, heb me haar helemaaaaaaal kort laten knippen en zo'n spijt !!!!!! en jij vindt kort haar toch niet leuk, nou lekker dan, een date met een milf en dan ook nog eens met kort haar!!!!!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:53 schreef Pinguino81 het volgende:
ik wacht nog steeds op een uitnodiging
Wat wilde jij nou eigenlijk bereiken met nog wat met je ex gaan drinken? Hoe zie je dat nou als een stap vooruit?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Pff wat kan een meid toch met je doen zeg... Lig nu wakker, gewoon beetje te dromen... Niet over een relatie met haar maar de rest welTe lang droog staan is no good
![]()
Oke en de buren waren weer eens zat en luid aan het ouwehoeren, kreeg nog bijna ruzie net ook klotelui.
Je denkt dat er betere zijn, maar je wilt het op zijn minst proberen, ik snap het niet meerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Luxor, de logica is even ver te zoeken. Dat is wat gebeurd wanneer er nog wat gevoelens in het spel zijn![]()
Toen ik dat typte dacht ik dat het wel eens kon helpen om een normaal gesprek te hebben, bij praten, maar zeker niet in de vorm van > ooit nog relatie ofzo? Want het is een schat van een meid maar ik denk toch dat er voor mij betere zijn. Wil het op zen minst proberen![]()
Maar eerlijk gezegd is het nog een klein beetje chaos zo nu en dan in men hoofd, als het rustig is prima maar er zijn ook genoeg momenten dat ik haar de kleren van het lijf wil scheuren
Maar het lost niks op.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:58 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ah, dat snap ik. Wou dat ik dat ook kon met mijn ex.
Nee, maar dat kalmeert wel je hormonen om met iemand anders in bed te duiken, dat bedoelde ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |