Avondje samen gaan stappen. Komt goed.quote:Op maandag 13 juni 2011 08:10 schreef Snoepje5 het volgende:
Toen ik aangaf ja waarom nooit een 2e kans dan? Zegt ze dat dat mss wel had moeten gebeuren en dat ze het door ervaring met vorige ex maar snel een punt achter wilde zetten..
Ik hou nergens over op als mensen doelloos in het wild gaan lopen beschuldigen dat ik mensen gebruik voor bepaalde dingen...quote:Op maandag 13 juni 2011 01:38 schreef Catkiller het volgende:
Godver, als je iets (graag) wilt dan kan je toch best initiatief nemen of niet. Talloze mensen hebben al talloze keren duidelijk gemaakt dat je eens wat moet ondernemen, doe dat nou eens een keer of hou er maar gewoon over op
Ik doe verder geen beschuldigingen, maar de dingen hierboven zijn statements die je zelf maakt. Je zegt zelf dat je heel afwijzend doet als ze maar iets verkeerd doet, je haar al de toenadering laat zoeken en dat je eigenlijk niet op haar zit te wachten, maar het wel fijn vind om over je ex heen te komen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:56 schreef JiggyJ het volgende:
Niet onaardig ofzo, maar heb me ook niet echt benaderbaar opgesteld, en ze hoeft eigenlijk ook maar 1 klein dingetje ''verkeerd'' te doen of ik laat niets meer van me horen.
(...)Misschien heb ik haar ook wel een beetje nodig om mijn ex te kunnen vergeten. Heb het toch een beetje nodig in de zin van '' Hey mijn ex heeft een relatie, maar ook ik ben in ieder geval een BEETJE bezig met een meisje ''..
Verder is ze wel echt knap en intelligent maar ik sta niet echt te popelen om een relatie met haar te krijgen ofzo...
Maar ik ben gewoon benieuwd ( kan het antwoord natuurlijk al voor 90 % raden als ze me al 8 maanden lang smst maargoed ) , wat nu precies haar bedoeling is...
En ik heb de laatste tijd een beetje de gewoonte dat ik het eigenlijk alleen maar interessant vind als een meid werk van mij maakt ipv. andersom. Anders had ik natuurlijk net zogoed zelf kunnen vragen of we niet eens kunnen afspreken, maar dan is voor mij de ''lol'' ervanaf,
Good for you! Wie weet wordt het wel hartstikke gezellig en als je het achteraf toch niet fijn vond kun je het altijd dan nog beslissen. Wie niet waagt, wie niet wintquote:Op maandag 13 juni 2011 13:18 schreef JX het volgende:
Lijkt mij dat als je na 8 maanden nog niet zeker weet of je haar leuk "genoeg" vindt, dat het wel duidelijk is dat het niet zo isIk zou het vriendschappelijk houden.
Hier gaat het stukken beter in elk geval. Mijn maag draait zich nog steeds letterlijk om bij gedachten aan hem, maar ik heb weer een beetje eetlust terug. En woensdag heb ik een dateEen vriendin moest en zou mij koppelen aan iemand die volgens haar perfect voor mij is. We zien wel, weet niet of ik er aan toe ben maar volgens haar kan het geen kwaad en helpt het misschien om erover heen te komen.
Wat is er (nog) aan de hand als ik het vragen mag dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:40 schreef formerjellybean het volgende:
Gisteren wat vrienden van hem tegengekomen en gewoon gedag gezegd, wel was er een beetje typische reactie dus denk ergens wel dat die vrienden weten wat er aan de hand is .
Hoop niet dat het rare momentopnames gaat geven want ik ben gewoon bereid gewoon tegen hun te doen en dat hij en ik even niet goed qua contact zijn wil nog niet zeggen dat dat bij hun ook moet.
Hij heeft het zelf een beetje verkloot, ik ben ouder als hem en hij vind het nogal moeilijjk er voor uit te komen dat die met mij is en had ondertussen tegelijkertijd met mij een jonger meisje.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:28 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Wat is er (nog) aan de hand als ik het vragen mag dan?
Ik had net ook weer even een klotemomentje, wou beginnen met het leren voor een tentamen die ik vorig jaar niet gehaald had. Pakte mijn schrift met aantekeningen erbij, stond er opeens ergens in het handschrift van mijn ex ''let jij wel goed op''...
Heel iets knulligs natuurlijk, maar kreeg toch wel even een klein tikje, vooral als ik me bedenk dat ik haar al in geen maanden meer gesproken heb
Je hoeft niet op jacht hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 17:04 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik ga gewoon een leuke zomer hebben en daarna misschien eens lekker op jacht ofzo.
wordt het dan niet eens tijd om die vriendin op de hoogte te brengen !quote:Op maandag 13 juni 2011 22:02 schreef JiggyJ het volgende:
@ Dvt & JX, tja hoe kun je over het ''kwetsen van gevoelens'' hebben als je elkaar sinds de zomervakantie nog maar 1 keer hebt gesproken en verder alleen maar via sms over koetjes en kalfjes ( opleiding/uitgaan) hebt gesproken...
In mijn ogen doe ik niets fout, nee ik hoef niet perse een relatie met haar simpelweg omdat ik voor iemand die ik haast nooit in het echt zie simpelweg geen gevoelens kan ontwikkelen. Het is wel een mooie meid en opzich lult het best gezellig zo tegen elkaar. Je weet maar nooit wat ervan komt dus wat schiet ik ermee op om het af te kappen...
Maargoed ik zie wel hoe het loopt, nog 1.5 maand en we zijn al een jaar met elkaar aan het sturen en hebben nog niet eens gezoendLekker puberaal maar ook wel leuk eigenlijk.. Ze woont in Nijmegen en dat vind ik echt te ver weg maar ze denkt erover om in Amsterdam te gaan studeren volgend jaar.. we' ll see...
Sommige mensen hoop je toch van dat ze een keer hard op hun bek gaan. Goede ''vriend'' van mij ( zie hem steeds minder als vriend door zijn gedrag de laatste tijd ) heeft al 2 jaar een vriendin. Zij houdt zijn ego hoog, hij vindt zelf dat ze iets heel speciaals hebben en vindt het maar wat stoer naar zijn vrienden om duidelijk te maken hoe graag zij hem wil...
Ik irriteer me echter verschrikkelijk. Een jaar geleden maakte zij het uit nadat hij vreemd was gegaan. Hij helemaal verdrietig maar door een hoop geslijm ging het 5 maanden later weer aan. Eigenlijk was het nooit uitgeweest want na een weekje boos doen van haar kant gingen ze alweer 3 keer per week afspreken. Sinds het aan is gaat hij weer om de haverklap vreemd, en stoer dat hij het vindt!
Maar wel weer poeslief met haar komen aanzetten op verjaardagen, zorgen dat er dan een bordje eten klaarstaat, nu weer lekker romantisch uit eten met pinksteren..
Echt gadverdamme, dat sommige mensen toch zo naief zijn, of zo schijnheilig dat ze zo mooi weer kunnen spelen...
tja, ja dan verdienen ze elkaar! Je klinkt wel een soort van 'jaloers', zo van hij wel en ik niet. Volg je al eventjes en soms krijg ik het idee dat je wel 'contact' gestoord lijkt als het om vrouwen gaat (sorry hoor voor die omschrijving, maar dan snap je tenminste meteen wat ik bedoel). Jammer want je lijkt me wel een aardige gozer, die ook nog eens wat te bieden heeft. Misschien je onzekerheid iets meer opzij zetten en je gevoel en niet je ratio volgen.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:18 schreef JiggyJ het volgende:
Tja misschien een beetje fout van mij hoor,
Maar ik vind die vriendin van hem ook maar een slappe hap.. Zij zorgt er de laatste tijd vaak voor dat ze ''samen'' op de bank hangen in plaats van gezellig met zn allen wat doen. Als ze hier binnenkomt in het studentenhuis dan zegt ze even kort hoi tegen ons en gaat ze direct naar zijn kamer waar ze de hele avond zitten. Verder maakt ze haar beste vriendin achter haar rug om belachelijk dus ik heb zoiets van misschien verdien je het ook wel..
Wat dat betreft passen ze wel bij elkaar, volgens mij liegen ze zelfs tegen elkaar alles aan elkaar. Toch irriteert het me wel dat hij zich zo de bink voelt, die trotse blik in zijn ogen als hij weer iemand zoent / mee naar huis neemt na het uitgaan.
Maar ik breng alleen mezelf in problemen denk ik. Ze heeft hem al vergeven dat hij met haar beste vriendin is vreemdgegaan, toen was ze maar een weekje boos. Het zal dan wel weer uitmonden in dat ik de klikspaan ben, zij misschien weer een paar weekjes uit elkaar maar toch weer samen omdat ze te onzeker zijn om los te laten
ja Jiggy, een ander wil natuurlijk ook niet steeds het initiatief moeten nemen. En als jij alleen maar wil ontvangen en niet geven, dan kan het lang duren voor je weer iets met iemand kan opbouwen, maar misschien is dat wel het hele punt, wil je überhaupt wel een relatie?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:33 schreef JiggyJ het volgende:
Misschien ben ik ook wel een beetje jaloers hoor, geef ik eerlijk toe
Niet dat ik zelf zo' n relatie zou willen als dat zij hebben, maar ik kan het inderdaad behoorlijk slecht hebben dat iemand die alles aan elkaar liegt en zijn vriendin zo veel mogelijk belachelijk maakt en vreemd gaat om stoer te doen voor vrienden, het voor elkaar krijgt om haar telkens terug te winnen terwijl mijn ex direct nadat het uitging dikke schijt aan me had en dit nooit echt is veranderd ( Ja eens in de 2 maanden een smsje hoe het met me gaat )..
Kennelijk kom je verder met toneelspelen dan met de waarheid...
Wat dat tweede betreft kon je ook wel eens gelijk hebben, ik kan best leuk met meiden omgaan, maar zodra het verder gaat dan dat met ''flirten / hinten'' etc, dat snap ik nooit of wil ik niet snappen. Heb niet 1,2 of 3 maar 10 bevestigingen nodig en dan nog neem ik niet zelf initiatief
@ Cocktail => ik wacht nog even af waar ze gaat studeren en dan hebben we het er nog wel over
ok, je bent dus een winnaar als je een vriendin hebt, grappig ! Nee, maar alle gekheid op een stokje, je kiest er voor om vrijgezel te zijn, zo kan je het ook zien, dat maakt je toch geen loser ? Jij kan er lekker op los flirten, zonder dat iemand roept dat je vreemd gaat. Als je geen zin hebt om je huis op te ruimen, niemand die loopt te zeuren. Wil je een hele dag in bed blijven liggen, ook goed. Een wereldreis maken, hoef je alleen maar met jezelf te overleggen. Geen zin om te koken .............. en ga zo maar door. Voorlopig hoef je met niemand rekening te houden en op het moment dat je dat wel wilt, komt ze zo je leven ingelopen, believe me!quote:Op maandag 13 juni 2011 22:52 schreef JiggyJ het volgende:
Dat is echt zo' n vraag waar ik elke dag weer anders over denk...
Enerzijds lijkt het me super, vooral omdat ik er sinds mijn eerste (en laatste) relatie heel anders tegenaan kijk, wat serieuzer. En wil dus ook wel weten of ik het dan beter zal doen dan vorige x.
En daarnaast mis ik ook gewoon die ''speciale'' iemand en het houden van iemand om maar even sentimenteel te gaan praten. Dat je iemand ziet en daarvan denke '' die hoort bij mij'' Dat vond ik altijd wel een leuke gedachte
Anderzijds moet ik wel zeker weten dat ik geen relatie neem om mijn eigenwaarde weer op peil te brengen. Ik heb nu nog weleens dat als er een vriendin van een huisgenoot over de vloer komt dat ik me een loser voel dat ik dat niet heb... En ook het idee dat een relatie weer uit kan gaan en ik weer gekwetst kan worden door iemand, dat risico loop ik nu niet en kan lekker doen wat ik wil. Is ook wel weer positief..
en nou niet verklotenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Klinkt goed!![]()
Ik heb op t moment wat berichtjes heen en weer gestuurd met men ex, en voorgesteld om wat met elkaar te drinken / bij te praten, want via digitale kanaal heb ik daar zo de schijt aan. Heb nu wel een beetje een goed beeld er bij, voelt op de een of andere manier toch als een stapje vooruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |