Ach, je bent niet de eerstequote:Op dinsdag 7 juni 2011 07:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ahh, ik lag te slapen, het stond al in dit topic
Hoezo, Bart Simpson is toch ook al 20 jaar hetzelfde kleine brutale kind?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat de jongens nu zo overduidelijk als 10 jaar oud worden neergezet, heeft wellicht meer betekenis. Iets in de trant van afronding, afsluiting. Want het begint nu toch wel erg het randje te worden met het contract.
Beter lezen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoezo, Bart Simpson is toch ook al 20 jaar hetzelfde kleine brutale kind?
Oh, dat kan best. Ik dacht eigenlijk dat ze gewoon een verjaardagsaflevering wilden en niet zozeer richting eind contract denken.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat de jongens nu zo overduidelijk als 10 jaar oud worden neergezet, heeft wellicht meer betekenis. Iets in de trant van afronding, afsluiting. Want het begint nu toch wel erg het randje te worden met het contract.
Wat is er met het contract dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Zelf vrees ik van wel. Ze hebben veel projecten naast South Park en zijn nog steeds erg boos over de censuur in 201quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:29 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Oh, dat kan best. Ik dacht eigenlijk dat ze gewoon een verjaardagsaflevering wilden en niet zozeer richting eind contract denken.
Ik volg het gebeuren achter de schermen niet zo. Maar er is dus nog geen contract al voor een nieuwe seizoen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zelf vrees ik van wel. Ze hebben veel projecten naast South Park en zijn nog steeds erg boos over de censuur in 201
Het huidige seizoen is het laatste waarvoor nog een contract is getekend. Dus als daar niet binnenkort een nieuwe komt, is het snel gedaan met de serie. Nu is 15 seizoenen natuurlijk een hele prestatie, maar weinig series halen dat. Maar het blijft enorm jammer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:41 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ik volg het gebeuren achter de schermen niet zo. Maar er is dus nog geen contract al voor een nieuwe seizoen?
Ik heb liever dat ze met passie aan nieuwe projecten beginnen dan wanneer ze SP moeten uitmelken. En dat SP niet een serie wordt dat irrelevant en eentonig wordt (zoals Simpsons het nu beetje is). Dit seizoen was nog wel oke, maar ik weet niet, het heeft niet meer dezelfde impact als de eerste seizoenen. En dat is ook bijna onmogelijk voor series die zo lang lopen. En volgens mij hebben hun dat gevoel ook. Been there, done that.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:45 schreef fwokker het volgende:
Ik dacht dat hun huidige contract liep tot 2012, maar daarna willen ze er vanaf.
Als dat zo zou zijn hadden ze denk ik een 9e verjaardag gepakt. Immers, al de hele serie zijn de hoofdrolspelers 8-9 jaar oud. Het is gewoon opvallend dat het nu opeens 10 is. Combineer dat met het feit dat het huidige contract na dit seizoen afloopt, en je gaat toch doordenken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:29 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Oh, dat kan best. Ik dacht eigenlijk dat ze gewoon een verjaardagsaflevering wilden en niet zozeer richting eind contract denken.
meh... ik vond Team America maar een flauwe film..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:11 schreef RacerDKB het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als South Park eindigt na 15 seizoenen, mits Matt & Trey dan met andere projecten verder gaan.
Zoals Team America 2
Ach ik vond em toen wel heel grappig.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
meh... ik vond Team America maar een flauwe film..
Issie nog steeds!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:28 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ach ik vond em toen wel heel grappig.
Dat is vloeken in de kerk hierquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:11 schreef RacerDKB het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als South Park eindigt na 15 seizoenen,
Dan ook gelijk Baseketball en in mindere mate Orgazmo kijkenquote:
Team Americaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:11 schreef RacerDKB het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als South Park eindigt na 15 seizoenen, mits Matt & Trey dan met andere projecten verder gaan.
Zoals Team America 2
helemaal nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:47 schreef hornage het volgende:
[..]
Dan ook gelijk Baseketball en in mindere mate Orgazmo kijkenZijn ook lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |