Vaak met uitgaan loop ik eens n rondje door de tent, en kom ik bijv. een leuke meid tegen. Na wat praten, soms wat langer maar soms een minuut of nog korter is het vaak zoenen.
Best leuk natuurlijk, soms loopt ze daarna weer weg. Soms blijft ze nog en wisselen we nummers uit.
Nu heb ik best wel zin om vaker af te spreken maar hoe doe je zoiets. Denk dat ik met 'n paar meiden in de maand zoen tijdens het uitgaan, daar blijven dan een paar nummers van over maar verder schiet het gewoon echt niet op.
Het smsen gaat in het begin wel leuk, maar dan nemen ze bijv een dag pauze om terug te smsen. Ik geef toe dat ik soms zelf ook niet al te snel terug sms, maar als ik dat juist wel doe gaan ze ook traag terug smsen.
Nu had ik pas wel n 2e afspraak met een meid uit de kroeg, ging volgens mij heel leuk, weer gezoend en best gelachen, maar een volgende date kon ze pas over 3 weken:S... Dan denk ik, ok ze heeft geen interesse dus laat maar, maar vervolgens gaat ze wel eens in de zoveel tijd weer smsen...
Ik ben zelf achter in de 20 en meestal klikt het juist met meiden van rond de 20 of zelfs nog n stukkie eronder. Wel legaal maar kan het zijn dat meiden dat toch weird vinden? Want ze schatten me stuk voor stuk veel jonger in tijdens het eerste contact.
Dus hoe zien meiden dat zoenen nou en hoe kan ik het zo regelen dat het meer wordt, dus snel/meer in haar leven komen...