Nou, laten we het wel in perspectief houden, de 'macht' van een modquote:Op maandag 6 juni 2011 02:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lekker heur, the power to control and destroy.
Volgende stap is de wereld veroverenquote:Op maandag 6 juni 2011 02:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, laten we het wel in perspectief houden, de 'macht' van een mod
Waaromquote:Op maandag 6 juni 2011 02:52 schreef Stuart het volgende:
Ik snap er niets van, ik had toch al 2500 volgers op Twitter moeten hebben nu
benny fights for the users!quote:Op maandag 6 juni 2011 02:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, laten we het wel in perspectief houden, de 'macht' van een mod
Gewoon, omdat ik dat normaal vindquote:
Oooh, want ik ken een mannetje en die had een hond (Blondi) en die wilde dat ook namelijkquote:Op maandag 6 juni 2011 02:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon doen. Niks, geen plan... gewoon doen!
En ik vraag waarom je dat normaal vind, wat breng jij dat zo speciaal is dat het normaal is dat 2500 mensen je boeiend vinden.quote:
Die faalt. Nu ál!quote:Op maandag 6 juni 2011 02:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, want ik ken een mannetje en die had een hond (Blondi) en die wilde dat ook namelijk
Ehm, 'cos I'm an actor and I'm coolquote:Op maandag 6 juni 2011 02:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En ik vraag waarom je dat normaal vind, wat breng jij dat zo speciaal is dat het normaal is dat 2500 mensen je boeiend vinden.
Nou, hij is nu natuurlijk dood. Ik mag aannemen dat je weet naar wie ik refereerquote:
Daar wil ik het niet over hebbenquote:Op maandag 6 juni 2011 02:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan weet je nu hopelijk wel dat blondjes en shotguns niet samengaan?
Een man hoort geen 'hihi' te lachenquote:
Captain Stu!quote:
Dan moet je nu als de bliksem weer inloggen!quote:Op maandag 6 juni 2011 03:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk het eerste, want internet viel weg
Een krantenwijk zuigt.. Slaap lekkerquote:
Nighty night dan maar en veel plezier bij je concert stuffquote:Op maandag 6 juni 2011 03:02 schreef DeZwabber het volgende:
doe ik toch maar wel, wil tijdens het concert niet in slaap vallen
Nou, dan is dat vast heel populair onder de jongensquote:Op maandag 6 juni 2011 03:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een krantenwijk zuigt.. Slaap lekker
Jij bent toch ook een jongen?quote:Op maandag 6 juni 2011 03:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dan is dat vast heel populair onder de jongens
Lekker hè?quote:
Ja, maar ik heb geen krantenwijkquote:
You bring newspapers 'round?quote:
En ik weiger je te laten winnen, we spelen wel om punten tenslotte.quote:Op maandag 6 juni 2011 03:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou uuuh...
Ik heb nog niet gewonnen, dus geen vergelijkingsmateriaal
Als je me liet winnen was het sowieso niet leuk geweest... als het gebeurt dan eerlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 03:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En ik weiger je te laten winnen, we spelen wel om punten tenslotte.
Beetje bui kan best verfrissend zijn...quote:
Er gaat gemiddeld een half jaar overheen wil een nieuweling mij verslaan...quote:Op maandag 6 juni 2011 03:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je me liet winnen was het sowieso niet leuk geweest... als het gebeurt dan eerlijk
Ehm, en dan wordt je broek en shit niet natquote:
Ik heb liever droge kleertjesquote:Op maandag 6 juni 2011 03:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Beetje bui kan best verfrissend zijn...
Niet als je een grote hebtquote:Op maandag 6 juni 2011 03:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, en dan wordt je broek en shit niet nat
Beetje man heeft dat op voorraad gewassen ende gestreken in de kast liggen.quote:
Dan wordt je gelanfuckingceerd manquote:Op maandag 6 juni 2011 03:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet als je een grote hebt
...of een regenpak
Ohw, dat overleef ik welquote:Op maandag 6 juni 2011 03:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er gaat gemiddeld een half jaar overheen wil een nieuweling mij verslaan...
Dan hou ik nooit mijn kleren aanquote:Op maandag 6 juni 2011 03:09 schreef iBenny het volgende:
En als je thuis bent stap je toch gewoon onder de douche
Al mijn kleertjes worden KEURIG gestrijktquote:Op maandag 6 juni 2011 03:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Beetje man heeft dat op voorraad gewassen ende gestreken in de kast liggen.
Stu kan niet overweg met een parapluhoedquote:Op maandag 6 juni 2011 03:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan wordt je gelanfuckingceerd man
Regenpak heb ik ook niet
Gestreken schatteboutquote:Op maandag 6 juni 2011 03:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Al mijn kleertjes worden KEURIG gestrijkt
Dan ga ik zelfs met mijn Jabba gewicht de lucht in manquote:Op maandag 6 juni 2011 03:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Stu kan niet overweg met een parapluhoed
Ik ben Neerlandicus thoughquote:
Just one?quote:
Maar goed dat ik geen opmerking maakte over strijkende moeders...quote:
Whatquote:Op maandag 6 juni 2011 03:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar goed dat ik geen opmerking maakte over strijkende moeders...
Omdat alles bij je gestreken wordt!!!quote:
Dat valt best meequote:Op maandag 6 juni 2011 03:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan ga ik zelfs met mijn Jabba gewicht de lucht in man
Natuurlijk, behalve de handdoeken en sokken dan, obviouslyquote:Op maandag 6 juni 2011 03:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Omdat alles bij je gestreken wordt!!!
Een overhemd toch wel?quote:
Nou, iemand die in ongestreken kleren rondloopt ziet er toch een beetje slonzig uitquote:
Hoezo 'dan' ?quote:
alles lekker hier.quote:
Ligt eraan wat je aan hebtquote:Op maandag 6 juni 2011 03:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, iemand die in ongestreken kleren rondloopt ziet er toch een beetje slonzig uit
Je hebt wel een foute smaak qua muziekquote:
Cool. Waar ben je geweest if you don't mind me askingquote:Op maandag 6 juni 2011 03:18 schreef gomi het volgende:
[..]
alles lekker hier.
nog ff paar daagjes vrij. net terug van vakantie en alles is dus helemaal ok
Ehm, nee, dat is slechts een antwoord op je vraag en heeft niets met mijn geweldige muzieksmaak te makenquote:Op maandag 6 juni 2011 03:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je hebt wel een foute smaak qua muziek
Maar.. wat heeft dat met mijn leeftijd te maken?quote:
39quote:
Nieuwsgierigheid?quote:Op maandag 6 juni 2011 03:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar.. wat heeft dat met mijn leeftijd te maken?
italie, toscanequote:Op maandag 6 juni 2011 03:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool. Waar ben je geweest if you don't mind me asking![]()
Lekker pizza's etenquote:Op maandag 6 juni 2011 03:19 schreef gomi het volgende:
[..]
italie, toscane
goed genoten. en goed gefeest
Liar!quote:
OMG jij bent Ace van mijn acteerschoolquote:
2 kinderen een huis en een hond.quote:
Wat is dat laatstequote:Op maandag 6 juni 2011 03:21 schreef gomi het volgende:
[..]
pasta, beestachtig goede olijfolie mee en chianti.
quote:
I love dogsquote:
Dat weet ik toch, anders was ik geen relatie met je aangegaanquote:Op maandag 6 juni 2011 03:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
I love dogs
En ik ben heeeel goed met kinderen
Ja, maar ik leg het graag uit aan de kinderen hierquote:Op maandag 6 juni 2011 03:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat weet ik toch, anders was ik geen relatie met je aangegaan
wijn. rode. drink normaal eigenlijk weinig rood.quote:Op maandag 6 juni 2011 03:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is dat laatste![]()
Van welke SC ken ik jou eigenljk? Je naamt komt me immers bekend voor
Dat waardeer ik zo in je!quote:Op maandag 6 juni 2011 03:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ik leg het graag uit aan de kinderen hier
OMG je komt ook in KSCquote:Op maandag 6 juni 2011 03:23 schreef gomi het volgende:
[..]
wijn. rode. drink normaal eigenlijk weinig rood.
hmm ms deze. zit hiet nl al sinds tal sc 1. of heel ms ksc
yeah. mar na mij vakantie niet teruggweest hoorquote:
Dus 6,918 miljard - 21?quote:Op maandag 6 juni 2011 03:24 schreef Stuart het volgende:
Bad things will happen to people that aren't following me yet on Twitter OMG
Ooooh, regenpakquote:Op maandag 6 juni 2011 03:26 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah. mar na mij vakantie niet teruggweest hoor
ws ken je me van hier. of de vorloper van tal sc
ah ik weet t al. ik ken je van je 2 jassen ofzo. visjassen?
en rode en een blauwe? en je wist niet welke te kiezen?
Love itquote:Op maandag 6 juni 2011 03:26 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn broer ging net in een muis staan die mijn kat binnen heeft gebracht.
The perks of having a cat.
Niet meer verkrijgbaarquote:Op maandag 6 juni 2011 03:27 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah die idd. heb je nu al gekozen? anders stuur ik er een op he
met jou praat ik niet meerquote:Op maandag 6 juni 2011 03:26 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn broer ging net in een muis staan die mijn kat binnen heeft gebracht.
The perks of having a cat.
watquote:
I love youquote:
Ik wilde ze allebei en toen waren ze allebei niet meer verkrijgbaarquote:Op maandag 6 juni 2011 03:29 schreef gomi het volgende:
[..]
echt?
had er dan gewoon 1 blind gekozen man
WTF is een omnitrix?quote:Op maandag 6 juni 2011 03:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
I love you
Maar dan wil ik wel de omnitrix hebben
Kroelkroelquote:
Zus, maar zwarte schaap van familie. De slet.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 03:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Om elke ramp in de toekomst uit te sluiten volg ik.
lullig danquote:Op maandag 6 juni 2011 03:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wilde ze allebei en toen waren ze allebei niet meer verkrijgbaar
quote:Op maandag 6 juni 2011 03:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Om elke ramp in de toekomst uit te sluiten volg ik.
Hou op man, je kijkt elke dag Ben10quote:
quote:
Ik moet altijd aan Ben Tennyson denken als ik jouw naam leesquote:Op maandag 6 juni 2011 03:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist tot een paar minuten geleden nog niet eens wat het was
Niet nodig, ik moest plots aan een hamer denken toen ik op de klok keek..quote:
En toen dacht je niet aan MC Hammerquote:Op maandag 6 juni 2011 03:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet nodig, ik moest plots aan een hamer denken toen ik op de klok keek..
I can't touch thatquote:
Alkmaarquote:
Ahaquote:
Is dat een omweg naar; heb jij man en kinderen?quote:Op maandag 6 juni 2011 03:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha
Moet je niet op om early O'clock voor de kinderen morgen
En je zei net dat je 2 kinderen en een hond hebtquote:Op maandag 6 juni 2011 03:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is dat een omweg naar; heb jij man en kinderen?
Nee en nee.
Ik woon hier prima.quote:
Ja met jou!quote:Op maandag 6 juni 2011 03:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
En je zei net dat je 2 kinderen en een hond hebt
Verworpen, het is 23:29 hier.quote:
Gaafquote:Op maandag 6 juni 2011 08:29 schreef Pheno het volgende:
Morgen in het LA Orpheum, waar ook talentenshows als America got talent zijn opgenomen.
ik kijk welquote:Op maandag 6 juni 2011 08:49 schreef Pheno het volgende:
je kijkt dus al niet op de gamessite. Mijn hart is gebroken.
Is er een gamessite?quote:Op maandag 6 juni 2011 08:49 schreef Pheno het volgende:
je kijkt dus al niet op de gamessite. Mijn hart is gebroken.
Haterquote:
het is nog vroegquote:Op maandag 6 juni 2011 08:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel, het was een garpje
Goedemorgenquote:Op maandag 6 juni 2011 10:36 schreef Lutte het volgende:
Aaaah ik ben zo hyper he, heb een 8,6 voor mijn literatuur Duits en voor de eerste toets een negen.. En dat zijn de enige cijfers die voor Duits meegaan naar volgend jaar. Dus ik begin de zesde mooi met een 8,8.
Misschien dat je het zo weer weetquote:Op maandag 6 juni 2011 10:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil je al een tijdje wat vragen... en nu ben je er en ben ik het vergeten
Lekker hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 11:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Lekker een pistoletje met kaas mosterd salade
Je hebt m nu gemist?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:09 schreef Zeroku het volgende:
Bah. Uur te laat opgestaan voor m'n fucking tentamen vanmorgen.
Ja. Toen ging ik naar huis, kwam ik erachter dat ik nog iets moest inleveren WEER naar Tilburg. En toen hoorde ik daar allemaal mensen dat het allemaal te lang duurde enzoquote:
dat is best lulligquote:Op maandag 6 juni 2011 14:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. Toen ging ik naar huis, kwam ik erachter dat ik nog iets moest inleveren WEER naar Tilburg. En toen hoorde ik daar allemaal mensen dat het allemaal te lang duurde enzo. Waarschijnlijk heeft maar 1 iemand het gehaald ofzo.
Kutte is dat ik gewoon alles wist, vier weken geleerd, tijdens lessen enzo wist ik alles. En dan door zo'n kutwekker mis ik 'm.
Gewoon je wekker een uur eerder zettenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:13 schreef Zeroku het volgende:
Mja, over 2 weken nog een kans. Wel de laatste...
Ja, ik sta morgen, dan heb ik nog een tentamen, gewoon om 6 uur op. En 20 juni ofzo is die andere dan.quote:
Dan mis ik 3 studiepunten.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:16 schreef iBenny het volgende:
Wat gebeurt er als je je wekker je weer treitert?
Mag er in totaal 8 missen. En door gejank van een docent mis ik er op dit moment 2. Dus in principe is er dan nog geen man overboord, maar ik haal die herkansing gewoonquote:
Jawel. Ik moest de trein in Eindhoven om 8 uur hebben en ik had de wekker om kwart voor 8 i.p.v. kwart voor 7 gezet.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Was het niet eigen falen met het instellen? Dat heb ik wel eens gehad.
Ik hoop het voor jequote:Op maandag 6 juni 2011 14:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mag er in totaal 8 missen. En door gejank van een docent mis ik er op dit moment 2. Dus in principe is er dan nog geen man overboord, maar ik haal die herkansing gewoon.
Ok, blijft kut. Maar die herkansing ga je pakken.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawel. Ik moest de trein in Eindhoven om 8 uur hebben en ik had de wekker om kwart voor 8 i.p.v. kwart voor 7 gezet.
Alles wat die mensen straks op school niet wisten, wist ik welquote:
Was wel de bedoeling jaquote:Op maandag 6 juni 2011 14:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ok, blijft kut. Maar die herkansing ga je pakken.
Ja, en ik vond mijn ding al kut. Kwam ik op school. Blijkt zo'n meisje die (ookquote:Op maandag 6 juni 2011 14:26 schreef iBenny het volgende:
Dat is wel irritant... als je weet dat je goed hebt geleerd en het zou weten. En het vervolgens wordt uitgesteld of op een of andere manier moet missen
Wuut? En nu?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, en ik vond mijn ding al kut. Kwam ik op school. Blijkt zo'n meisje die (ook) wel echt slim is, maar ze had op de schoolsite geen lokaal ingedeeld gekregen. Blijkt ze gewoon helemaal niet ingeschreven te zijn
. Dus die mag geen tentamens doen vandaag en morgen...
Geen idee, dat heb ik alleen gehoord. Ze was al naar huis.quote:
Delen.quote:
Hay.quote:
quote:
Pics van je reet.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:10 schreef Kally het volgende:
Pfff had overleg, hoe saai
Nu kids halen, boodschappen en op mijn reet
Had je die laatste DM ook gelezen?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
Hmzz effe kijken hoe duur een FOK abbo is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juni 2011 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
OepsM'n ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
OepsWTF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OepsTering. Ik had verdomme een epileptische aanval!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
OepswtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
GEEN ROZE MEER.quote:
1 2 | Cursus Toets Resultaat Toetsdatum Mutatiedatum JHRE-PX-TB-CCH2 Coaching V (C) 06-06-2011 06-06-2011 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |