helaas zijn mijn kammeraadjes niet van het Fok!kenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:37 schreef Internepper het volgende:
[..]
Stuur deze topic naar je maten.
Werken![]()
School![]()
Mensen
Die zitten natuurlijk achter de meiden aan terwijl TS eenzaam in een klein hoekje met de laptop zit te FOK!'kenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:40 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
helaas zijn mijn kammeraadjes niet van het Fok!ken
Ts heeft al een meidquote:Op maandag 6 juni 2011 14:41 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Die zitten natuurlijk achter de meiden aan terwijl TS eenzaam in een klein hoekje met de laptop zit te FOK!'ken
Oh. Ja, ik ga niet zo'n heel topic doorlezenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:40 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
jij denkt ik kom een jaar te laat
wees er dan vanaf de geboorte en ga geen nutteloze posts plaatsen (voor zover de rest dat niet is dan)quote:Op maandag 6 juni 2011 14:43 schreef j95 het volgende:
[..]
Oh. Ja, ik ga niet zo'n heel topic doorlezen
Ga huilenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:44 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
wees er dan vanaf de geboorte en ga geen nutteloze posts plaatsen (voor zover de rest dat niet is dan)
Praat Nederlands sukkelquote:Op maandag 6 juni 2011 14:42 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ts heeft al een meidbe proud plox
Dit is een Nederlandstalig forumquote:Op maandag 6 juni 2011 14:49 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
god meneertje ik ben zo goed opgeleid en begrijpt dan geen engels
Wel maar ik neem de moeite nu niet omdat dit een Nederlandstalig forum isquote:Op maandag 6 juni 2011 14:52 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
dus kun je geen 3 woordjes engels schrijven en/of lezen?
negeer het dan en lees t nietquote:Op maandag 6 juni 2011 14:53 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Wel maar ik neem de moeite nu niet omdat dit een Nederlandstalig forum is
KGB? Dat is de Russiche staats veiligheid commité, moet ik daar gaan zeuren over een Nederlandstalige forum?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:57 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
start een topic in kgb over het gebruiken van engelse woorden op ut forum oke? zijn we klaar.
KLB PARDON!quote:Op maandag 6 juni 2011 15:02 schreef ManianMan het volgende:
![]()
[..]
KGB? Dat is de Russiche staats veiligheid commité, moet ik daar gaan zeuren over een Nederlandstalige forum?
Je taalgebruik is ondermaats en jij zit op het VWO? Triest diep triest
word eens wat losser en wees gezelligquote:Op maandag 6 juni 2011 15:07 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het gaat over jou en je toekomst TS ik open niet een topic voor elk wittewasje
Inderdaad, alle bazen & miljonairs zijn gewoon halverwege gestopt, en hebben het gemaakt met hun eigen plan...quote:Op maandag 6 juni 2011 01:31 schreef Geranium_Opa het volgende:
Stop er maar snel mee nu het nog kan, je wordt gehersenspoeld tot en met om later loonslaaf te worden
alle ? volgens mij moet je je bronnen checkenquote:Op maandag 6 juni 2011 15:16 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Inderdaad, alle bazen & miljonairs zijn gewoon halverwege gestopt, en hebben het gemaakt met hun eigen plan...
Ik ben niet gezellig ik ben serieusquote:Op maandag 6 juni 2011 15:09 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
word eens wat losser en wees gezellig
als je werkt is het van 9 tot 17:00. Niks tussenuren of later beginnenquote:Op maandag 6 juni 2011 01:27 schreef mega-worstje het volgende:
Morgen weer naar school.. zoals altijd geen zin in maar nu nog minder. ik heb pas 3 uur geleden opgegeven om aan het huiswerk te beginnen.. morgen beginnen met les engels guess what moest ik een week geleden iets voor inleveren en ze mag me al zo erg -.- ach gelukkig zijn we om half 4 al weer uit en hoeven we maar tot en met vrijdag naar school he...
Wise is wijsquote:Op maandag 6 juni 2011 16:09 schreef wise het volgende:
[..]
als je werkt is het van 9 tot 17:00. Niks tussenuren of later beginnen
altijd, manquote:
Hamkaascroissants en energy drankquote:Op maandag 6 juni 2011 01:43 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
toevallig bij de albertheijn scheelt nogal he euroshopper is maar 34 cent voor energie weliswaar kosten de broodjes wel 1 euro per stuk maar ach.. (weet ik dit te goed)
True, maar aan de andere kant, geen onderwijs. Als ik soms een dag cursus heb word ik wel gek man, hele dag aandachtig luisterenquote:Op maandag 6 juni 2011 16:09 schreef wise het volgende:
[..]
als je werkt is het van 9 tot 17:00. Niks tussenuren of later beginnen
Het zijn frikandelbroodjes, geen croissantjesquote:Op maandag 6 juni 2011 16:16 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Hamkaascroissants en energy drank
Aaaaaaaaaaahhhhhh nostalgie!
Elke dag misselijk in de les
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |