word eens wat losser en wees gezelligquote:Op maandag 6 juni 2011 15:07 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het gaat over jou en je toekomst TS ik open niet een topic voor elk wittewasje
Inderdaad, alle bazen & miljonairs zijn gewoon halverwege gestopt, en hebben het gemaakt met hun eigen plan...quote:Op maandag 6 juni 2011 01:31 schreef Geranium_Opa het volgende:
Stop er maar snel mee nu het nog kan, je wordt gehersenspoeld tot en met om later loonslaaf te worden
alle ? volgens mij moet je je bronnen checkenquote:Op maandag 6 juni 2011 15:16 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Inderdaad, alle bazen & miljonairs zijn gewoon halverwege gestopt, en hebben het gemaakt met hun eigen plan...
Ik ben niet gezellig ik ben serieusquote:Op maandag 6 juni 2011 15:09 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
word eens wat losser en wees gezellig
als je werkt is het van 9 tot 17:00. Niks tussenuren of later beginnenquote:Op maandag 6 juni 2011 01:27 schreef mega-worstje het volgende:
Morgen weer naar school.. zoals altijd geen zin in maar nu nog minder. ik heb pas 3 uur geleden opgegeven om aan het huiswerk te beginnen.. morgen beginnen met les engels guess what moest ik een week geleden iets voor inleveren en ze mag me al zo erg -.- ach gelukkig zijn we om half 4 al weer uit en hoeven we maar tot en met vrijdag naar school he...
Wise is wijsquote:Op maandag 6 juni 2011 16:09 schreef wise het volgende:
[..]
als je werkt is het van 9 tot 17:00. Niks tussenuren of later beginnen
altijd, manquote:
Hamkaascroissants en energy drankquote:Op maandag 6 juni 2011 01:43 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
toevallig bij de albertheijn scheelt nogal he euroshopper is maar 34 cent voor energie weliswaar kosten de broodjes wel 1 euro per stuk maar ach.. (weet ik dit te goed)
True, maar aan de andere kant, geen onderwijs. Als ik soms een dag cursus heb word ik wel gek man, hele dag aandachtig luisterenquote:Op maandag 6 juni 2011 16:09 schreef wise het volgende:
[..]
Het zijn frikandelbroodjes, geen croissantjesquote:Op maandag 6 juni 2011 16:16 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Hamkaascroissants en energy drank
Aaaaaaaaaaahhhhhh nostalgie!
Elke dag misselijk in de les
Frikandelbroodjes zijn niet te vreten. Kroketbroodjes ook niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:18 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Het zijn frikandelbroodjes, geen croissantjes
Mag je hem lekker volgend jaar herkansenquote:Op maandag 6 juni 2011 16:26 schreef Luchtkoker het volgende:
Mensen die nog geen vakantie hebbenDeze baas heeft sinds vandaag vakantie, project skippen is de shit.
Dat is voor later een zorg.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:43 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Mag je hem lekker volgend jaar herkansen.
ik heb ook geen tussenurenquote:Op maandag 6 juni 2011 16:09 schreef wise het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |