*geeft TS een kusje*quote:Op maandag 6 juni 2011 01:33 schreef mega-worstje het volgende:
jullie zijn ook nie erg aardig voor mij het leven van een schooljongen is zwaar hoor
Haha, ik moest lachen.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:33 schreef mega-worstje het volgende:
jullie zijn ook nie erg aardig voor mij het leven van een schooljongen is zwaar hoor
niks leukers toch?quote:Op maandag 6 juni 2011 01:35 schreef Internepper het volgende:
[..]
Haha, ik moest lachen.
Ik voorspel een leuke baan (lees: sociale werkplaats) voor jou. Lekker ouwhoeren met de medemens.
Ts heeft overgewicht en neemt al zijn boeken mee in zijn rugzakje.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:33 schreef mega-worstje het volgende:
Ts zit op school zonder boeken.. Ts heeft een usb stickjequote:Op maandag 6 juni 2011 01:37 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Ts heeft overgewicht en neemt al zijn boeken mee in zijn rugzakje.
ts heeft 'een rugzakje'quote:Op maandag 6 juni 2011 01:37 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Ts heeft overgewicht en neemt al zijn boeken mee in zijn rugzakje.
Maar je bent dus wel kankerdikquote:Op maandag 6 juni 2011 01:37 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ts zit op school zonder boeken.. Ts heeft een usb stickje
Pics?quote:Op maandag 6 juni 2011 01:38 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
je kunt het een zus noemen.. t heeft wel een baard
atleast not a teamkiller (:quote:Op maandag 6 juni 2011 01:39 schreef Sealnova het volgende:
[..]
godver, ik doe de opbouw ga jij er met de kill vandoor
Komt omdat ik stoer ben.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:39 schreef Sealnova het volgende:
[..]
godver, ik doe de opbouw ga jij er met de kill vandoor
en toch tijd om hier te posten ?quote:Op maandag 6 juni 2011 01:41 schreef Drinky het volgende:
hee geeft niet ik zat voreger ook op schol nooit huiswerk gemaakt nu reis ik hele dagen de wereld over joung entrenpenour jwz gr
niet iedereen doet zo hard zijn bestquote:Op maandag 6 juni 2011 01:41 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Ik had er betere Pics uit kunnen krijgen
Penisbaard, waar is ie?quote:
Die hij wegtieft om vervolgens bij de plaatselijke super frikandelbroodjes en energiedrank te halenquote:Op maandag 6 juni 2011 01:40 schreef gamezz het volgende:
[..]
Volgeladen met lekkere boterhammetjes die zijn moeder heeft klaargemaakt.
toevallig bij de albertheijn scheelt nogal he euroshopper is maar 34 cent voor energie weliswaar kosten de broodjes wel 1 euro per stuk maar ach.. (weet ik dit te goed)quote:Op maandag 6 juni 2011 01:42 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Die hij wegtieft om vervolgens bij de plaatselijke super frikandelbroodjes en energiedrank te halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |