abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97789829
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:09 schreef vencodark het volgende:

[..]

En hoe vaak ben je bij de ander thuis geweest? :+

(Niet dat ik er iets van weet).
Nooit.
Sarcasme. Herken het.
pi_97789889
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:12 schreef Cue_ het volgende:
Snap je punt, begrijp het volkomen en mij hoor je er verder niet over. Viel me alleen op dat je deze twee weken (mij en) spirit ineens heel vaak een slet (of dergelijke) genoemd hebt. Boeit verder niet, gewoon opvallend feitje :)
Zou dat in verband met, en met het oog op, de singles-verkiezingen zijn?
pi_97789909
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:11 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ze moet het lekker zelf weten wat ze doet. Het is geen waarde oordeel maar ik zeg gewoon iets wat ik me bedenk. Een standpunt wat ik nog niet had gehoord.

Spirit is vrij fanatiek met daten en zoals Nouk net ook (misschien iets netter ) aangeeft komt ze regelmatig over als vrij vaak datend. Ook vrij vaak dat hij echt leuk is om twee weken later een verhaal over de volgende te horen.

Allemaal prima en leuk en moet je lekker doen. Maar als die kennis/vriendin denkt dat ze lekker op dit moment aan het slettebakken is (wat prima is wie heeft het niet eens gedaan) dan kan daar een ander waardeoordeel mee samen gaan.

En dit is me dus GDV veul te veul tikken! :r Nuances :r
En ik geef aan dat je daar een punt mee hebt.
Sarcasme. Herken het.
pi_97789935
quote:
7s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:15 schreef Techno het volgende:

[..]

Krijgen we weer Singlesverkiezingen? :?
  maandag 6 juni 2011 @ 16:16:07 #205
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_97789946
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:15 schreef vencodark het volgende:

[..]

Zie de OP :')
pi_97789962
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:15 schreef vencodark het volgende:
Volgens de OP wel.
  maandag 6 juni 2011 @ 16:16:45 #207
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_97789985
quote:
7s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:15 schreef Techno het volgende:

Kan, en met de onderwerpen die aan bod zijn. Etc :)
Zeg ook niet dat het zonder reden is ;)
pi_97790004
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zie de OP :')
Ik dacht dat niemand die ooit las?
pi_97790007
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:05 schreef Godtje het volgende:
Maar als Spirit op die kennis/vriendin net zo over komt als op FOK!
Lees: Elke week een andere kerel
Dan zou ik het als vriendin/kennis zijnde ook minder prettig vinden als je met iemand leuk contact hebt op welk vlak dan ook.
Sterk inderdaad.

Als je als vriendin op zoek bent en jouw vriendin gaat er al rondslettend met jouw prooi vandoor, kan ik me voorstellen dat je je ff wat minder voelt. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_97790019
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:15 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

En ik geef aan dat je daar een punt mee hebt.
Met mijn punt of dat ze zo tegen je aan kijkt?
Want FOK! en ik zijn in deze helemaal niet van belang. Alleen gebruikt als doordenkertje naar je echte leven
pi_97790156
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:17 schreef Godtje het volgende:

[..]

Met mijn punt of dat ze zo tegen je aan kijkt?
Want FOK! en ik zijn in deze helemaal niet van belang. Alleen gebruikt als doordenkertje naar je echte leven
Beide. Ik kan me voorstellen dat het zo op haar over komt. Net wat Venco geloof ik ook al zei, dat ik er met haar prooi vandoor ga en wat Angel zei dat, ook al wil ze niks met hem, dat hij wel van haar is. En dat ik er vrolijk mee vandoor ga en hem afpak terwijl ik ook zo voor de lol een andere vent kan pakken (terwijl dat mijn intentie niet is, maar dat terzijde).
Sarcasme. Herken het.
pi_97790294
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:19 schreef Spirit82 het volgende:

(terwijl dat mijn intentie niet is, maar dat terzijde).
Maar dat kan het hele punt wel zijn. Ik heb een aantal vriendinnen waar ik heel veel om geef.
Mocht een bekende/vriend oprecht interesse hebben en echt heul leuk mijn zegen hebben ze.

Als gebruiksvoorwerp om rond te sletten schiet ik ook in de verdediging. Wat objectief gezien misschien ook nergens op zal slaan want beide volwassen en moeten het lekker zelf weten maar gevoelsmatig zou dat niet lekker zitten denk ik.
  maandag 6 juni 2011 @ 16:24:09 #213
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_97790414
Lekker belangrijk hoe mensen mij hier zien vs. hoe ik echt ben trouwens :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_97790453
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:21 schreef Godtje het volgende:

[..]

Maar dat kan het hele punt wel zijn. Ik heb een aantal vriendinnen waar ik heel veel om geef.
Mocht een bekende/vriend oprecht interesse hebben en echt heul leuk mijn zegen hebben ze.

Als gebruiksvoorwerp om rond te sletten schiet ik ook in de verdediging. Wat objectief gezien misschien ook nergens op zal slaan want beide volwassen en moeten het lekker zelf weten maar gevoelsmatig zou dat niet lekker zitten denk ik.
Dat bedoelde ik met je punt inderdaad. Zij kent mij niet goed genoeg, denk ik, om te weten hoe ik werkelijk in elkaar steek. En ik ben iemand die makkelijk praat en veel over mezelf vertelt. Ik heb genoeg grote verhalen om een week of meer mee te vullen en mensen vinden dat meestal leuk om te horen (altijd leuk hoe een ander zichzelf voor schut zet, of iets raars mee maakt of wat dan ook). Dus zaten we vorige week met een drankje bij haar in de tuin en hadden we het over mannen en jullie weten dat ik daar genoeg over te vertellen heb. Echte vrienden weten dat het veel dieper gaat dan dat en die zien ook duidelijk verschillen in hoe ik met mannen omga. Maar ik denk dat zij mij daar niet goed genoeg voor kent.

Anyway, thanks all voor het meedenken. Ik kan me in elk geval een stuk beter in haar verplaatsen. Had het zelf nog niet helemaal zo bedacht :*
Sarcasme. Herken het.
pi_97790455
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:24 schreef HeatWave het volgende:
Lekker belangrijk hoe mensen mij hier zien vs. hoe ik echt ben trouwens :P.
Niet zat het nu uitzonderlijk veel verschilt. ;)
  maandag 6 juni 2011 @ 16:25:54 #216
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_97790513
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:24 schreef vencodark het volgende:

[..]

Niet zat het nu uitzonderlijk veel verschilt. ;)
Ook dat nog eens ;).

Maar nee, ik kan er niet zo wakker van liggen of mensen hier me nou een slet of manwhore of frigide-klootzak vinden eigenlijk :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_97790518
Is er ook een datingtopic?? (sorry dat ik stoor)
...
  maandag 6 juni 2011 @ 16:26:02 #218
338880 haan33
Studerende Boy
pi_97790520
Echte fokkers slapen niet.
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_97790559
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:24 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik met je punt inderdaad. Zij kent mij niet goed genoeg, denk ik, om te weten hoe ik werkelijk in elkaar steek. En ik ben iemand die makkelijk praat en veel over mezelf vertelt. Ik heb genoeg grote verhalen om een week of meer mee te vullen en mensen vinden dat meestal leuk om te horen (altijd leuk hoe een ander zichzelf voor schut zet, of iets raars mee maakt of wat dan ook). Dus zaten we vorige week met een drankje bij haar in de tuin en hadden we het over mannen en jullie weten dat ik daar genoeg over te vertellen heb. Echte vrienden weten dat het veel dieper gaat dan dat en die zien ook duidelijk verschillen in hoe ik met mannen omga. Maar ik denk dat zij mij daar niet goed genoeg voor kent.

Anyway, thanks all voor het meedenken. Ik kan me in elk geval een stuk beter in haar verplaatsen. Had het zelf nog niet helemaal zo bedacht :*
Herkenbaar. :D

Het is nooit echt voorgekomen, maar ik blijf wel van de prooien van mijn maten af. Maar zij is aan de andere kant net zo volwassen en zal jouw verklaring over jouw interesse in die gast moeten slikken ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 6 juni 2011 @ 16:27:57 #220
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_97790605
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ook dat nog eens ;).

Maar nee, ik kan er niet zo wakker van liggen of mensen hier me nou een slet of manwhore of frigide-klootzak vinden eigenlijk :P.
Ik denk dat zeer weinig mensen daar wakker van liggen :)
  maandag 6 juni 2011 @ 16:29:54 #221
338880 haan33
Studerende Boy
pi_97790690
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

heel veel mensen, geloof me.
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_97790712
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik wel!
Ik heb uiterst zorgvuldig imago samen gesteld de afgelopen jaren.
Daar mag GVD niks mee gebeuren! :(
pi_97790729
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:29 schreef haan33 het volgende:

[..]

heel veel mensen, geloof me.
Nee man.. Wat kan iemand, dat nou schelen..
  maandag 6 juni 2011 @ 16:30:46 #224
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_97790732
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:30 schreef Godtje het volgende:
Ik wel!
Ik heb uiterst zorgvuldig imago samen gesteld de afgelopen jaren.
Daar mag GVD niks mee gebeuren! :(
Helaas :D
pi_97790826
Nu maar eens douchen want stink een uur in de wind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')