Mijn komkommer is al opquote:Op maandag 6 juni 2011 14:52 schreef Ang3l het volgende:
Ti's niet druk hier.
Lijkt wel komkommertijd!
Inmiddels is het taugétijd.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:52 schreef Ang3l het volgende:
Ti's niet druk hier.
Lijkt wel komkommertijd!
Heerlijk is dat, thuiswerken.. Val de komende 2 weken in voor de PA van de baas hier, dus thuiswerken zit er waarschijnlijk niet in....quote:Op maandag 6 juni 2011 14:48 schreef Cue_ het volgende:
dat is wel minder.. dit word mijn eerste keer
Jawel, alleen hij keek zo raar terwijl ik hem niet herkende. En ik val gewoon keihard voor ongeschoren mannenquote:Op maandag 6 juni 2011 15:12 schreef Nouk84 het volgende:
Geschoren was hij dus niet zo woestaantrekkelijk? Genoeg reden om je vriendin voor te laten gaan en niet met hem verder te flirten
You kitty!quote:Op maandag 6 juni 2011 15:18 schreef Ang3l het volgende:
Mensen moeten ook niet aan mijn speeltjes komen, of ik ze nu wil of niet
Definitely meer. Hij is echt leukquote:Op maandag 6 juni 2011 15:14 schreef Cue_ het volgende:
Vraag is wat wil je met die kerel verder nog doen? Enkel voor scharrel of voor evt meer? Daarbij hoeveel waard is je vriendin en haar mening.. etc
Als een man mij niet wil, blijf ik niet achter hem aanlopen en doet ie maar wat ie niet laten kan. Als ik een man niet wil, moet hij mij natuurlijk wel blijven willenquote:Op maandag 6 juni 2011 15:18 schreef Ang3l het volgende:
Mensen moeten ook niet aan mijn speeltjes komen, of ik ze nu wil of niet
Hij is in die zin niks voor haar, jij bent haar vriendin.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:20 schreef Spirit82 het volgende:
Het stomme is, dat ze hem absoluut niets kwalijk neemt, maar mij dus wel
Zij zijn al 5 jaar vrienden. Ik ken haar eerlijk gezegd niet zo heel erg goed, maar ik zou dat wel graag willen.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is in die zin niks voor haar, jij bent haar vriendin.
Misschien dan even die man op een laag pitje zetten en het eerst eens bespreken met je vriendin (wanneer ze het wil).quote:Op maandag 6 juni 2011 15:24 schreef Spirit82 het volgende:
Zij zijn al 5 jaar vrienden. Ik ken haar eerlijk gezegd niet zo heel erg goed, maar ik zou dat wel graag willen.
Dan zou ik me minder aantrekken van wat die nog-niet-vriendin ervan vindt.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zij zijn al 5 jaar vrienden. Ik ken haar eerlijk gezegd niet zo heel erg goed, maar ik zou dat wel graag willen.
Of ze wil Spirit gewoon niet als partner van die manquote:Op maandag 6 juni 2011 15:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan zou ik me minder aantrekken van wat die nog-niet-vriendin ervan vindt.
Ahaaa! Dat kan ook ja. Ik begrijp ook niet waarom die kennis er zo'n moeite mee heeft eigenlijk. Gewoon jaloezie?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of ze wil Spirit gewoon niet als partner van die man
Ik denk vooral dat ze op het moment even in een dip zit. Ze heeft me vertelt dat ze niet zoveel mannen ontmoet, ze is onzeker over haar uiterlijk (druk bezig met afvallen) en haar laatste ex heeft haar goed gekwetst een aantal jaar geleden. Ik denk dat ze het vooral kut vind dat die vriend van haar zo ontzettend duidelijk interesse in mij toonde en dat haar dat gewoon stak, omdat het HAAR vriend is en dat het voelt alsof ik hem afpak ofzo... Maar ondanks dat ik het snap, vind ik eigenlijk dat zij zich erover heen moet zettenquote:Op maandag 6 juni 2011 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of ze wil Spirit gewoon niet als partner van die man
Vooral dat laatste denk ik..quote:Op maandag 6 juni 2011 15:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat ze op het moment even in een dip zit. Ze heeft me vertelt dat ze niet zoveel mannen ontmoet, ze is onzeker over haar uiterlijk (druk bezig met afvallen) en haar laatste ex heeft haar goed gekwetst een aantal jaar geleden. Ik denk dat ze het vooral kut vind dat die vriend van haar zo ontzettend duidelijk interesse in mij toonde en dat haar dat gewoon stak, omdat het HAAR vriend is en dat het voelt alsof ik hem afpak ofzo... Maar ondanks dat ik het snap, vind ik eigenlijk dat zij zich erover heen moet zetten
Dat jaquote:Op maandag 6 juni 2011 15:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als een man mij niet wil, blijf ik niet achter hem aanlopen en doet ie maar wat ie niet laten kan. Als ik een man niet wil, moet hij mij natuurlijk wel blijven willen
Omdat het haar speeltje is. En daar moeten mensen vanaf blijven, want anders kan ze er niet meer achteloos mee spelen.Da's toch logisch? Of het terecht is en eerlijk, dat is een andere vraag.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ahaaa! Dat kan ook ja. Ik begrijp ook niet waarom die kennis er zo'n moeite mee heeft eigenlijk. Gewoon jaloezie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |