quote:Op maandag 6 juni 2011 11:49 schreef Barbusse het volgende:
Top voor je, Ang3l!![]()
Maar je weet het.... ik verlaat hem in een seconde als jij ja zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik voel me vereerdquote:Op maandag 6 juni 2011 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar je weet het.... ik verlaat hem in een seconde als jij ja zegt
Ja daarom, laat 'm maar lekker ff voor zichzelf alles op een rijtje zetten.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:21 schreef Ripley het volgende:
Ik snap wel dat ie zelf ook nog even moet wennen aan het idee Ang3l. Mijn buurman heeft ook een tijd niks gezegd over zijn relatie omdat ie opeens homo bleek te zijn zeg maar. Denk dat je eerst ook gewoon even moet wennen aan alles en dat je de buitenwereld op een afstand houdt
quote:Op maandag 6 juni 2011 12:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik voel me vereerdMaar toch denk ik dat je beter af bent bij hem zonder piemel in mijn poeperdje.
Dat zou bijzonder ongezond zijn ja, uit de kast komend of niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daarom, laat 'm maar lekker ff voor zichzelf alles op een rijtje zetten.
Sowieso, ik zou na 2 weken niet eens willen dat ie "alles op het spel zet" voor mij hoor
Pauze voorbij maar wel moe. En het onweer barst los hier...quote:
Zon hier, zo naar het strand.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pauze voorbij maar wel moe. En het onweer barst los hier...
Daarbij zag ik op het bordje staan "hollandse komkommers"quote:Op maandag 6 juni 2011 13:46 schreef Ang3l het volgende:
Hey cue, je bent weer veilig! Ti's de tau-gay!
Incubatietijd van 3 wekenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarbij zag ik op het bordje staan "hollandse komkommers"
Trouwens at ze gewoon hoor, niks anders van geworden
Mocht ik doodvallen. Het was de marktkraam die tegenover de Sting staatquote:
Mooi toch, kun je alles in ieder geval op je gemak meekrijgen..quote:
Pardon?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mocht ik doodvallen. Het was de marktkraam die tegenover de Sting staat
Ow wacht en de kraam 2 terug daarvan (daar nog extra gehaald zaterdag)
Same herequote:
Kan deze week niet, geen internet thuisquote:Op maandag 6 juni 2011 14:35 schreef Cue_ het volgende:
Morgenmiddag thuiswerken![]()
kost me dan geen vrije uren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |